Praattopic

DeletedUser67467

Guest
Kijk vooral nu uit naar Brazilië - Colombia..

Hoop echt dat Colombia ze inmaakt :)
 

DeletedUser64126

Guest
Nee Fra-Dui dan hopen dat Frankrijk weer als team gaat werken en we hebben een geniaal goede wedstrijd.
 

DeletedUser60895

Guest
We geraken ten minste aan 36 schoten op doel, en ja ze hadden een goede keeper, ook al hadden er er wel meer in mogen zitten.

Jammer voor jou dat sport gaat om doelpunten, niet om kansen.

Jij zegt belgië heeft makkelijke poule, ok maar kijk eens naar poule wk 2010 van Nl ,ben ik daarom Nl-Hater?

Ohja, 2010. Toen België niet eens op het WK stond, en wij in de finale. Ah, goodtimes.

21 it is, dan is je grammatica wel zwaar onder niveau hoor (al kan het ook aan het onderwijs in nederland liggen)

Leuk, in een zin zonder enige vorm van interpunctie zeggen dat er iets mis is met het taalgebruik van een ander. Helemaal ironisch trouwens dat je uit een land komt waarvan in het gehele Vlaamse deel, met sommige gebieden in het bijzonder, mensen met een spraakgebrek wonen. Gotta try harder.

Srsly? Had Bd ook al eens om gevraagd als ik me goed herinner toen was ie zen neus bna kwijt -.-"

Als ik dit zo zie valt mijn Nederlands reuze mee. Niet dat ik erover wil zeuren hoor, het is tenslotte een internetforum, maar als je er zelf over begint...
Enneh.. geen idee wie 'Bd' is, maar is dit een dreigement of?

Wat ga jij er nu ineens weer van beginnen maken? lees eerst hele discussie voor je zaken uit de context gaat trekken.

Je hebt serieus een iets te grote attitude in verhouding tot je niveau hier.

---

Hopelijk p0wnt Frankrijk Duitsland hard, Frankrijk gun ik het wel om ver te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70476

Guest
Waar haal je dat nou weer vandaan?
We zijn al zeer tevreden dat we door de groepsfasen zijn geraakt, aan in de top 8 van de wereld geraken hadden we een jaar geleden nog niet eens durven denken en je kan zeggen wat je wilt over slechte ploegen als tegenstander in de groepsfasen, dat het slecht was tegen Zuid-Korea.
Terwijl we 1 rode kaart hadden en nog steeds hebben gewonnen zegt toch wel dat we niet "slecht" gespeeld hadden?

En waar maken jullie jullie allemaal zo druk over, wie er wint zal wel binnen een 2 weekje duidelijk worden, het heeft toch geen nut om op elkaar te kakken?!?

Het is tot slot maar voetbal.

En eerlijk gezegd is het niet mogelijk dat je België of Nederland of een de welke ploeg die de 8ste finales heeft gehaald slecht noemt aangezien ze in de top 8 van de wereld zitten. ;)

Dus stop allemaal met dat gezeik en heb gewoon plezier van het spel, goed of niet goed. ;)

Waar ik dat vandaan haal? Ik zit in België opschool, dus weet echt wel hoe jullie erover dachten.
 

DeletedUser51694

Guest
halve finales: COL-GER en NED-ARG denk ik op het moment.

Brazilie zit in grote problemen. Op meerdere websites staat dat de ploeg na de wedstrijd tegen Chili met "emotionele shocks" kampt. De ploeg speelt niet sterk, wedstrijd tegen Chili was niet overtuigend en ook in de poule waren ze niet sterk.
Colombia daarentegen gewoon al het hele toernooi sterk. Brazilie heeft een voordeel met de 12e man, maar gezien het feit dat colombia vrij dichtbij is zullen er veel fans zijn. Ik denk 1-0.

Frankrijk zijn te veel individuen, Duitsland is een die-hard team. Je kon heel duidelijk zien in de verlenging dat die ploeg gewoon wedstrijden van 200 minuten kan spelen, ze zijn super sterk. 2-0/3-0/3-1 overwinning.

Nederland ging niet heel erg overtuigend tegen Mexico. Ze moeten de hele wedstrijd zo sterk spelen als in de 2e helft van alle andere wedstrijden. Als dat ze lukt gaan ze er met 2-0 overheen. Costa Rica is een leuke outsider, maar ik denk dat de druk te erg wordt.

Argentinie en Belgie vind ik allebei niet heel sterk. Of in ieder geval, niet tot hun potentieel spelen. Zwitserland verdiende de overwinning tegen argentinie, belgie vond ik niet overtuigend spelen in de poule, en het rendement in de 1/8e finale was beroerd. Uiteindelijk heeft argentinie op papier een sterkere ploeg, dus ik denk dat na verlenging de argentijnen met 1-0 of 2-1 door gaan.

Wopwop lange voorspellingen.
 
Reactiescore
1.802
Je bent ook behoorlijk triest als je op je dertigste nog op dit forum zit, nietwaar?
Nogal logisch dat de meerderheid van de mensen op dit forum tussen de 12 en 20 jaar is.



Fout, vwo 5.
Nope, tenzij je het er zelf naar maakt.
Nee, ik woon in een vrijstaand huis. Dat zit misschien meer richting boerderij dan jouw krot, maar ik ben geen boer.

deal-with-it-gifs-super-funny.gif

triest figuur gespot
 

DeletedUser67467

Guest
halve finales: COL-GER en NED-ARG denk ik op het moment.

Brazilie zit in grote problemen. Op meerdere websites staat dat de ploeg na de wedstrijd tegen Chili met "emotionele shocks" kampt. De ploeg speelt niet sterk, wedstrijd tegen Chili was niet overtuigend en ook in de poule waren ze niet sterk.
Colombia daarentegen gewoon al het hele toernooi sterk. Brazilie heeft een voordeel met de 12e man, maar gezien het feit dat colombia vrij dichtbij is zullen er veel fans zijn. Ik denk 1-0.

Frankrijk zijn te veel individuen, Duitsland is een die-hard team. Je kon heel duidelijk zien in de verlenging dat die ploeg gewoon wedstrijden van 200 minuten kan spelen, ze zijn super sterk. 2-0/3-0/3-1 overwinning.

Nederland ging niet heel erg overtuigend tegen Mexico. Ze moeten de hele wedstrijd zo sterk spelen als in de 2e helft van alle andere wedstrijden. Als dat ze lukt gaan ze er met 2-0 overheen. Costa Rica is een leuke outsider, maar ik denk dat de druk te erg wordt.

Argentinie en Belgie vind ik allebei niet heel sterk. Of in ieder geval, niet tot hun potentieel spelen. Zwitserland verdiende de overwinning tegen argentinie, belgie vond ik niet overtuigend spelen in de poule, en het rendement in de 1/8e finale was beroerd. Uiteindelijk heeft argentinie op papier een sterkere ploeg, dus ik denk dat na verlenging de argentijnen met 1-0 of 2-1 door gaan.

Wopwop lange voorspellingen.

Mooie voorspellingen hoor :) !

Benieuwd hoe het gaat uitdraaien, zelf ben ik het ongeveer ook wel eens met je pronostiek.
Al denk ik dat Frankrijk het wel gaat halen van Duitsland. Over de individuen heb je zeker gelijk maar dat terzijde vind ik ze wel goed samenspelen.. En met spelers zoals Benzema & Giroud & Valbuena denk ik dat ze toch wel het verschil kunnen maken. Laatste wedstrijd van Duitsland vond ik zowiezo niet heel sterk.. Vooral Muller zat niet echt in de match vond ik.

Dus mijn voorspelling is :
halve finales: COL-FRA en NED-ARG al hoop ik natuurlijk dat België het kan halen van ARG..
 

DeletedUser51694

Guest
Mooie voorspellingen hoor :) !

Benieuwd hoe het gaat uitdraaien, zelf ben ik het ongeveer ook wel eens met je pronostiek.
Al denk ik dat Frankrijk het wel gaat halen van Duitsland. Over de individuen heb je zeker gelijk maar dat terzijde vind ik ze wel goed samenspelen.. En met spelers zoals Benzema & Giroud & Valbuena denk ik dat ze toch wel het verschil kunnen maken. Laatste wedstrijd van Duitsland vond ik zowiezo niet heel sterk.. Vooral Muller zat niet echt in de match vond ik.

Dus mijn voorspelling is :
halve finales: COL-FRA en NED-ARG al hoop ik natuurlijk dat België het kan halen van ARG..

duitsland was inderdaad niet ontzettend sterk tegen algerije, maar algerije speelde wel echt ontzettend sterk. maar duitsland kan binnen een wedstrijd weer gewoon helemaal veranderen en super sterk zijn.

overigens, als de FIFA ranking nu zou worden gemaakt:

Het Nederlands elftal heeft op dit WK goede zaken gedaan voor de FIFA Ranking, weet het AD. Als die lijst op dit moment opgemaakt zou worden vinden we Oranje niet meer op een vijftiende, maar een vijfde plek terug! Nederland moet wel België voor zich duchten, dat op een vierde plaats staat.

Spanje, een van Oranjes’ slachtoffers in de groepsfase, keldert van de eerste plek naar plaats negen. Argentinië en Colombia voeren de lijst op dit moment aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2
Jij zegt belgië heeft makkelijke poule, ok maar kijk eens naar poule wk 2010 van Nl ,ben ik daarom Nl-Hater?




Mooi zo :)



tussen 13 & 17 verwacht ik toch wel ja :)
21 it is, dan is je grammatica wel zwaar onder niveau hoor (al kan het ook aan het onderwijs in nederland liggen)
whaauww een vrijstaand huis dan nog wel damn you suprise me bro!:eek:


Srsly? Had Bd ook al eens om gevraagd als ik me goed herinner toen was ie zen neus bna kwijt -.-"



allergic.gif

Luister naar bii & doe niet belachelijk discussie is voorbij we zien wel na volgende matchen ;)

tumblr_m6960fmvqH1rqfhi2o1_500.gif
 

DeletedUser51575

Guest
Danku.



Jammer voor jou dat sport gaat om doelpunten, niet om kansen.



Ohja, 2010. Toen België niet eens op het WK stond, en wij in de finale. Ah, goodtimes.



Leuk, in een zin zonder enige vorm van interpunctie zeggen dat er iets mis is met het taalgebruik van een ander. Helemaal ironisch trouwens dat je uit een land komt waarvan in het gehele Vlaamse deel, met sommige gebieden in het bijzonder, mensen met een spraakgebrek wonen. Gotta try harder.



Als ik dit zo zie valt mijn Nederlands reuze mee. Niet dat ik erover wil zeuren hoor, het is tenslotte een internetforum, maar als je er zelf over begint...
Enneh.. geen idee wie 'Bd' is, maar is dit een dreigement of?



Je hebt serieus een iets te grote attitude in verhouding tot je niveau hier.

---

Hopelijk p0wnt Frankrijk Duitsland hard, Frankrijk gun ik het wel om ver te komen.

Belgenhaat, iemand? :D
Geen idee trouwens wat je bedoelt met een spraakgebrek? Ik ben er van overtuigd dat er in Nederland net zoveel mensen met een spraakgebrek zitten hoor. :eek:

En Max, jouw attitude is ook wel erg verandert moet ik zeggen.
 

DeletedUser51694

Guest
daar gaat het inderdaad netjes. hier praat ik veels te veel :c
12% van alle posts in het topic hahaha
 
Bovenaan