Praattopic

DeletedUser51694

Guest
alleen heeft ie dit keer gelijk . . . (behalve het deel over de verlenging)
 

DeletedUser47069

Guest
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee. Als je geen verstand hebt waar je over praat, doe het dan ook niet.

Nederlands speelt geen mooi voetbal, dat klopt. Dat kunnen we ook niet met zo`n ploeg. Maar wat heb je aan mooi voetbal als je verliest? We spelen effectief. We hebben in de poule het meeste gescoord van alle landen en dan nog wel met een 5-3-2 systeem, dat idd geen mooi voetbal brengt. Wij wisten dan ook al voor het wk dat we dit gingen krijgen, waar we nu staan was voor de meeste nederlanders nog niet eens een droom.

België daarentegen was al een jaar voor het wk aan het roepen dat ze wereldkampioen gingen worden. Dat jullie zo goed waren, dat jullie van iedereen winnen. Dat hazard beter is dan robben. Dat kompany de beste verdediger is. Dat courtois de beste doelman is, etc etc etc En dat hebben jullie nog niet laten zien, en daar gaat het om. Eerst een grote bek hebben dat jullie zo goed zijn en dan als jullie in de poule, iedere ja iedere wedstrijd slecht spelen, wordt er gezegd, ja, nederland speelt ook slecht. Heb dan gewoon geen grote mond en doe eens normaal.

Nederland heeft het gewoon moeilijker gehad in de poule, dat kan niemand ontkennen. Spanje is, ookal speelde ze slecht, een van de sterkste teams. Chili is aanvallend een verschikking voor iedere verdediging, en australië, tja die hebben goed verrast tegen ons. En bedenk daarbij ook eens dat wij qua individuen idd een slechter team hebben. Alleen van persie en robben steken boven de belgen uit. Jullie hebben een prima verzameling individuen, maar een team is het niet:eek:

Dus stfu en stop met die onzin.

Waar haal je dat nou weer vandaan?
We zijn al zeer tevreden dat we door de groepsfasen zijn geraakt, aan in de top 8 van de wereld geraken hadden we een jaar geleden nog niet eens durven denken en je kan zeggen wat je wilt over slechte ploegen als tegenstander in de groepsfasen, dat het slecht was tegen Zuid-Korea.
Terwijl we 1 rode kaart hadden en nog steeds hebben gewonnen zegt toch wel dat we niet "slecht" gespeeld hadden?

En waar maken jullie jullie allemaal zo druk over, wie er wint zal wel binnen een 2 weekje duidelijk worden, het heeft toch geen nut om op elkaar te kakken?!?

Het is tot slot maar voetbal.

En eerlijk gezegd is het niet mogelijk dat je België of Nederland of een de welke ploeg die de 8ste finales heeft gehaald slecht noemt aangezien ze in de top 8 van de wereld zitten. ;)

Dus stop allemaal met dat gezeik en heb gewoon plezier van het spel, goed of niet goed. ;)
 

DeletedUser51694

Guest
Ik vond de Belgen leuker toen ze nog niet konden voetballen.

V6UV3np.gif
 

DeletedUser60521

Guest
Sorry maar heb geen zin om hier ff iedereen te quoten maar denk niet dat ik in een post op nederland heb liggen haten?
Als dit wel zo zou gedaan hebben giv me the qoute will ya...
En sorry als ik het zeg en ik ga hier wrs weeral felle reactie op krijgen van jullie agressieve opgefokte mannen,
Maar jullie zijn wel degelijk aan het haten op belgië atm...
En moet ik hier zoals jullie al paar jaar blijven plakken om mijn mening ovef voetbal te mogen geven?
De reactie die je geeft moet je ook terug kunnen verwachten. Lief zijn & normaal communiceren kennen jullie hier duidelijk niet.
Maar ja kan er aan liggen dat gem leeftijd hier 15 is fzo..
Wij belgen hebben nooit gedacht aan het wk winnen wij hebben topspelers idd maar ze spelen nog niet lang samen dus kan je niet verwachten dat het collectieve al op punt staat.
Denk dat vrede sluiten tussen mij en die halve gare onbeleefde boer van een Fg er niet meer inzit ;)
 

DeletedUser51694

Guest
oh well. iedereen vrienden nu. klaar uit.

azbw1XZ_460sa.gif


we praten weer verder na de wedstrijden NED-CRC en ARG-BEL
 

DeletedUser60895

Guest
Maar ja kan er aan liggen dat gem leeftijd hier 15 is fzo..

Je bent ook behoorlijk triest als je op je dertigste nog op dit forum zit, nietwaar?
Nogal logisch dat de meerderheid van de mensen op dit forum tussen de 12 en 20 jaar is.

Denk dat vrede sluiten tussen mij en die halve gare onbeleefde boer van een Fg er niet meer inzit ;)

Fout, vwo 5.
Nope, tenzij je het er zelf naar maakt.
Nee, ik woon in een vrijstaand huis. Dat zit misschien meer richting boerderij dan jouw krot, maar ik ben geen boer.

deal-with-it-gifs-super-funny.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2
Sorry maar heb geen zin om hier ff iedereen te quoten maar denk niet dat ik in een post op nederland heb liggen haten?
Als dit wel zo zou gedaan hebben giv me the qoute will ya...
En sorry als ik het zeg en ik ga hier wrs weeral felle reactie op krijgen van jullie agressieve opgefokte mannen,
Maar jullie zijn wel degelijk aan het haten op belgië atm...
En moet ik hier zoals jullie al paar jaar blijven plakken om mijn mening ovef voetbal te mogen geven?
De reactie die je geeft moet je ook terug kunnen verwachten. Lief zijn & normaal communiceren kennen jullie hier duidelijk niet.
Maar ja kan er aan liggen dat gem leeftijd hier 15 is fzo..
Wij belgen hebben nooit gedacht aan het wk winnen wij hebben topspelers idd maar ze spelen nog niet lang samen dus kan je niet verwachten dat het collectieve al op punt staat.
Denk dat vrede sluiten tussen mij en die halve gare onbeleefde boer van een Fg er niet meer inzit ;)

tumblr_m6960fmvqH1rqfhi2o1_500.gif
 

DeletedUser47069

Guest
We geraken ten minste aan 36 schoten op doel, en ja ze hadden een goede keeper, ook al hadden er er wel meer in mogen zitten.
 

DeletedUser60521

Guest

Jij zegt belgië heeft makkelijke poule, ok maar kijk eens naar poule wk 2010 van Nl ,ben ik daarom Nl-Hater?


oh well. iedereen vrienden nu. klaar uit.

azbw1XZ_460sa.gif


we praten weer verder na de wedstrijden NED-CRC en ARG-BEL

Mooi zo :)

Je bent ook behoorlijk triest als je op je dertigste nog op dit forum zit, nietwaar?
Nogal logisch dat de meerderheid van de mensen op dit forum tussen de 12 en 20 jaar is.



Fout, vwo 5.
Nope, tenzij je het er zelf naar maakt.
Nee, ik woon in een vrijstaand huis. Dat zit misschien meer richting boerderij dan jouw krot, maar ik ben geen boer.

deal-with-it-gifs-super-funny.gif

tussen 13 & 17 verwacht ik toch wel ja :)
21 it is, dan is je grammatica wel zwaar onder niveau hoor (al kan het ook aan het onderwijs in nederland liggen)
whaauww een vrijstaand huis dan nog wel damn you suprise me bro!:eek:

Srsly? Had Bd ook al eens om gevraagd als ik me goed herinner toen was ie zen neus bna kwijt -.-"

Jezusdetyfus wtf gebeurt hier allemaal? Downiebelg zit te doen of België een hele moeilijke poule had met een "strak georganiseerd Rusland" en 10 man tegen Zuid-Korea, waar je met 2 man nog van kan winnen. Belgen waren voor het toernooi overtuigd van hun team, na die eerste 3 kutwedstrijden was het een onervaren team waar teveel van verwacht wordt en nu ze bij de laatste 8 staan is het weer een wereldploeg. Wie heeft er nou 36 schoten op doel nodig voor 2 fucking doelpunten.

allergic.gif

Luister naar bii & doe niet belachelijk discussie is voorbij we zien wel na volgende matchen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64126

Guest
Jij zegt belgië heeft makkelijke poule, ok maar kijk eens naar poule wk 2010 van Nl ,ben ik daarom Nl-Hater?

Dus omdat Nederland in 2010 een makkelijke poule had heeft België nu een poule des doods overleefd?
 

DeletedUser47069

Guest
Jij zegt belgië heeft makkelijke poule, ok maar kijk eens naar poule wk 2010 van Nl ,ben ik daarom Nl-Hater?




Mooi zo :)



tussen 13 & 17 verwacht ik toch wel ja :)
21 it is, dan is je grammatica wel zwaar onder niveau hoor (al kan het ook aan het onderwijs in nederland liggen)
whaauww een vrijstaand huis dan nog wel damn you suprise me bro!:eek:


Srsly? Had Bd ook al eens om gevraagd als ik me goed herinner toen was ie zen neus bna kwijt -.-"



allergic.gif

Luister naar bii & doe niet belachelijk discussie is voorbij we zien wel na volgende matchen ;)

Moet ik me nu slecht voelen omdat ik 14 ben? :(
 

DeletedUser60521

Guest
Dus omdat Nederland in 2010 een makkelijke poule had heeft België nu een poule des doods overleefd?

Wat ga jij er nu ineens weer van beginnen maken? lees eerst hele discussie voor je zaken uit de context gaat trekken.
 
Bovenaan