Praattopic

DeletedUser

Guest
Mijn weekend is slapen,computeren, en misschien zaterdag komt een vriend en ook gewoon ja gewoon wat doen xD
 

DeletedUser

Guest
ja sure valt wel mee met die ppd geilers hoor ;)

iig mijn weekend is zo op volgorde
- werken (vanavond xD)
- slapen
- wakker worden
- werken
- chillen met vrienden
- slapen
- wakker worden
- niks doen

das druk :p

hier:
-slapen
-chillen
-party everywhere^^

en dit herhalen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die fractals van .thepredator al gedownload hahaxD
 

DeletedUser49721

Guest
das druk :p

hier:
-slapen
-chillen
-party everywhere^^

en dit herhalen :)

hm das wel vet ja :( maarja dat ken ik niet op zo'n manier een standtent baantje is chill in de winter als je niks hoeft te doen maarja nu weer wat bijverdienen :p
verder is 1x party in een weekend wel genoeg anders kan je me zondag oprapen
 

DeletedUser

Guest
hm das wel vet ja :( maarja dat ken ik niet op zo'n manier een standtent baantje is chill in de winter als je niks hoeft te doen maarja nu weer wat bijverdienen :p
verder is 1x party in een weekend wel genoeg anders kan je me zondag oprapen

ik heb gewoon eerste 2 jaar hard gewerkt en toen ontslag genomen en nu maak ik dat geld mooi op en heb meer tijd voor school ^^, daarna weer werk zoeken.
 

DeletedUser

Guest
mijn weekend

slapen - 1uur wakker worden - vrienden - avond eten - stad - slapen lol
als ik moet werken ipv vrienden werk x'D maarja ik werk samen met 2 vrienden dusja
en zondag is meestal niks doen xD
 

DeletedUser49721

Guest
ik heb gewoon eerste 2 jaar hard gewerkt en toen ontslag genomen en nu maak ik dat geld mooi op en heb meer tijd voor school ^^, daarna weer werk zoeken.

haha xD ja mar met mijn gewoontes xD
ik wil dit jaar een iphone en een rijbewijs en genoeg geld om het jaar door te komen xd naja reken maar uit das minstens 3000,- euries xD
daarvoor moet ik 19uur per week werken. wish me luck :/
 

DeletedUser49721

Guest
mijn weekend

slapen - 1uur wakker worden - vrienden - avond eten - stad - slapen lol
als ik moet werken ipv vrienden werk x'D maarja ik werk samen met 2 vrienden dusja
en zondag is meestal niks doen xD

jij werkte toch ook in een restaurant/strandtent ?
 

DeletedUser

Guest
haha xD ja mar met mijn gewoontes xD
ik wil dit jaar een iphone en een rijbewijs en genoeg geld om het jaar door te komen xd naja reken maar uit das minstens 3000,- euries xD
daarvoor moet ik 19uur per week werken. wish me luck :/

tja, ik krijg maandelijks 180 euro van de overheid omdat ik student ben ofzo en thuiswonend ben. lol.
en rijbewijs kreeg ik omdat ik zo netjes niet rookte ^^

Strandtent in oostkapelle :3 mjah nu is het redelijk rustig cuz winter hea.. maar zomer worden we echt geraped door alle duitsers daar lol - niet letterlijk -

they invaded us, stole our bikes, and now rape our standtentmedewerkers!
badass.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat ga ik ook krijgen alleen dan voor de helft volgens mij (dat rijbewijs0
 

DeletedUser49721

Guest
Strandtent in oostkapelle :3 mjah nu is het redelijk rustig cuz winter hea.. maar zomer worden we echt geraped door alle duitsers daar lol - niet letterlijk -

haha ja klopt naja het is ook rustig bij ons ook qua werknemers enzo dusja sta nu de eerste week al 4 dagen ingeschreven nu alleen vandaag en morgen nog xd


tja, ik krijg maandelijks 180 euro van de overheid omdat ik student ben ofzo en thuiswonend ben. lol.
en rijbewijs kreeg ik omdat ik zo netjes niet rookte ^^

haha netjes :p naja eerste gaat nog niet lukken ben geen 18 (is studiefianciëring) en tweede ging niet gebeuren en ik ben niet zo netjes helaas :/
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan je nu bestanden uppen omdat er geen megauppie meer is/?
 

DeletedUser

Guest
haha xD ja mar met mijn gewoontes xD
ik wil dit jaar een iphone en een rijbewijs en genoeg geld om het jaar door te komen xd naja reken maar uit das minstens 3000,- euries xD
daarvoor moet ik 19uur per week werken. wish me luck :/

iPhone is achterhaald.
Samsung Galaxy SII is beter, en straks komt de Samsung Galaxy SIII
met een ongekent mooi scherm, 16:9 verhouding 1080p resolutie, super amoled plus en het is gemaakt van keramiek, ook uniek.

dus fk die iPhone koop een samsung galaxy SII / SIII
als ik genoeg geld mocht je men SII overkopen, want ik zou die SIII zo hard willen hebben :/
das gewoon weer the ultimate phone, wordt sowieso phone of the year :3
 
Bovenaan