Praattopic

DeletedUser

Guest
iPhone is achterhaald.
Samsung Galaxy SII is beter, en straks komt de Samsung Galaxy SIII
met een ongekent mooi scherm, 16:9 verhouding 1080p resolutie, super amoled plus en het is gemaakt van keramiek, ook uniek.

dus fk die iPhone koop een samsung galaxy SII / SIII
als ik genoeg geld mocht je men SII overkopen, want ik zou die SIII zo hard willen hebben :/
das gewoon weer the ultimate phone, wordt sowieso phone of the year :3

ik heb de galaxy een maand gehad en ging direct weer terug naar de iphone, veel fijner om mee te werken.
tis maar net waar je van houd, de iphone vind ik gewoon veel fijner al mogen ze wel is met wat nieuws komen, misschien dat ik het over een jaar weer eens probeer.
 

DeletedUser

Guest
ik heb de galaxy een maand gehad en ging direct weer terug naar de iphone, veel fijner om mee te werken.
tis maar net waar je van houd, de iphone vind ik gewoon veel fijner al mogen ze wel is met wat nieuws komen, misschien dat ik het over een jaar weer eens probeer.

iPhone is voor mensen die niks kunnen :3
enige wat de iPhone kan is apps draaien..
Android, en dus Galaxy SII etc, is veel ingewikkelder en imo dus ook leuker.
je kan veel meer zelf kloten met je de telefoon, doormiddel van de 7 homescreens en de widgets etc etc.

zoals je al zei; ik ging meteen weer terug naar de iphone, wat betekent dat je die daarvoor ook al had. En dan ben je een iphone gewend en vind je de Samsung te ingewikkeld. maar met android heb je veel meer fun imo :3

telefoon is overigens ook stuk dunner en lichter dan de iphone, die voor deze tijden gewoon dik en lomp is. :/
 

DeletedUser

Guest
Ja Android is veel meer 'open' als jullie begrijpen wat ik bedoel:)
 

DeletedUser62766

Guest
@Je comment dat je eerste was:
Wtf? :eek: 't Is niet Facebook ofzo hoor.

Slaat eigenlijk wel ergens op

Zegt de persoon die postgeilt, wie was/ben jij eigenlijk?
Adil?

Adil? ik ben geen adil + ik ken geen adil, ik was kikrik, daar heb ik vanaf 2010 opgespeeld, en ppd geiler? nooit.
 

DeletedUser

Guest
iPhone is voor mensen die niks kunnen :3
enige wat de iPhone kan is apps draaien..
Android, en dus Galaxy SII etc, is veel ingewikkelder en imo dus ook leuker.
je kan veel meer zelf kloten met je de telefoon, doormiddel van de 7 homescreens en de widgets etc etc.

zoals je al zei; ik ging meteen weer terug naar de iphone, wat betekent dat je die daarvoor ook al had. En dan ben je een iphone gewend en vind je de Samsung te ingewikkeld. maar met android heb je veel meer fun imo :3

telefoon is overigens ook stuk dunner en lichter dan de iphone, die voor deze tijden gewoon dik en lomp is. :/

lol ik kan niks?
ik kan genoeg, alleen heb ik geen zin om de hele dag met mijn telefoon te kloten, ik ben iemand die hem niet heel vaak gebruikt.
ik sta niet de hele tijd met dat ding in me hand dus kijk ik alleen naar iets wat simpel en smooth werkt, iphone dus.
voor de rest vind ik het een prima toestel mooi klein en het gewicht vind ik ook prima, voor mij voelt hij aan als een veertje.
 

DeletedUser62766

Guest
Hij had het tegen mij. Adil ben ik dus en staat voor .ADuckInLA

Okay, sorry dan, wist ik ergens ook wel, maar onder die naam ben je hier al heel lang niet meer actief en die afkorting was ik dus ook vergeten :)
 

DeletedUser

Guest
lol



Deviant Art doet het opeens niet meer? xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
iPhone is achterhaald.
Samsung Galaxy SII is beter, en straks komt de Samsung Galaxy SIII
met een ongekent mooi scherm, 16:9 verhouding 1080p resolutie, super amoled plus en het is gemaakt van keramiek, ook uniek.

dus fk die iPhone koop een samsung galaxy SII / SIII
als ik genoeg geld mocht je men SII overkopen, want ik zou die SIII zo hard willen hebben :/
das gewoon weer the ultimate phone, wordt sowieso phone of the year :3

Mijn zus heeft een HTC desire s, en android is echt complex as shit, apple is supergebruiksvriendelijk.
 

DeletedUser62766

Guest
Mijn zus heeft een HTC desire s, en android is echt complex as shit, apple is supergebruiksvriendelijk.

complex is juist leuk :p Apple heeft te weinig mogelijkheden, te censuur-achtig & te simpel
 

DeletedUser

Guest
complex is juist leuk :p Apple heeft te weinig mogelijkheden, te censuur-achtig & te simpel

tis maar net waar je van houdt natuurlijk.
ik vind het gewoon chill als alles easy is en smooth loopt.
zo superveel doe ik er toch niet mee.
 

DeletedUser

Guest
Mijn zus heeft een HTC desire s, en android is echt complex as shit, apple is supergebruiksvriendelijk.

neh, je moet je erin willen verdiepen wil je alles weten, true.
maar dan heb je ook wat, en zo complex ist niet ;p
zijn wat basis dingen zoals de menu button en het ingedrukt houden, dan heb je al 80%

maar apple is imo té gebruiksvriendenlijk, je hebt de aps en thats it.
veelste simpel, ik verwacht van een telefoon dattie meer kan dan enkel apps afdraaien, en dat brengt android me :)
ik zal dan ook nooit een iphone 4s ofzo kopen, wss geen enkele iPhone aangezien Samsung, Apple toch ieder jaar topt met hun Galaxy S

trouwens over apple, ze zeggen dat ze zo innovatief zijn, maar zowel de iPhone 4s als "de nieuwe iPad" waren nou niet bepaald vernieuwende aparaten... sterker nog, iedereen had meer verwacht van de releases en het valt imo behoorlijk tegen, en ik denk ook niet dat we in de toekomst grote veranderingen kunnen verwachten :/
dus de iphone 5 zal wss ook direct al achterlopen op samsung... dus fk de iPhone :D:D
 
Bovenaan