Praattopic

Reactiescore
3.582
Dikke match kijk ik naar uit onze 2 beste teams van belgie met best indrukwekkende spelers :0
 

DeletedUser67299

Guest
Brugge heeft met veel geluk gewonnen in de 92ste minuut :p maarja Anderlecht had het maar niet moeten laten hangen en denken van hey we gaan voor nog extra time of hoe ze het dan ook gingen oplossen :p
 

DeletedUser60435

Guest
Brugge heeft met veel geluk gewonnen in de 92ste minuut :p maarja Anderlecht had het maar niet moeten laten hangen en denken van hey we gaan voor nog extra time of hoe ze het dan ook gingen oplossen :p

zeker met geluk hoor :rolleyes: ... 2 onterecht afgekeurde goals (1 kan ik nog wel begrijpen), 2 penalty fases waar toch 1 op de stip moest, Anderlecht al bij al een kans of 3-4 had over gans de match tegenover evenveel voor ons,... jaja met veel geluk he... + komt er nog bij dat de Mauven totaal geen steun van hun cinemapubliek gekregen hebben... Tjeezus er is nog meer sfeer op een begrafenis dan bij jullie zeg :D
 

DeletedUser60435

Guest
Nu moet ik toch beetje vol ongeloof toezien hoe Mercy stilletjes aan ten onder gaat aan wat ik op het eerste zicht enkel kan toeschrijven aan gesjoemel...

Eerst 2 leden die helft van de dorpen verliezen als straf... Nu 2 leden die BB geworden zijn...

Verder qua activiteit ook alles stilgevallen net als bij PHX waar ook 2 leden een straf opgelegd kregen...

Ik vraag me af hoe je na toch min 5 jaar nog deze fouten kan maken...

Allez nieuw BB festijn, alweer... Had liever de strijd aangegaan en al vechtend winnen of ten onderen gegaan...
 
Reactiescore
0
Nu moet ik toch beetje vol ongeloof toezien hoe Mercy stilletjes aan ten onder gaat aan wat ik op het eerste zicht enkel kan toeschrijven aan gesjoemel...

Eerst 2 leden die helft van de dorpen verliezen als straf... Nu 2 leden die BB geworden zijn...

Verder qua activiteit ook alles stilgevallen net als bij PHX waar ook 2 leden een straf opgelegd kregen...

Ik vraag me af hoe je na toch min 5 jaar nog deze fouten kan maken...

Allez nieuw BB festijn, alweer... Had liever de strijd aangegaan en al vechtend winnen of ten onderen gegaan...
Om even toe te lichten: Op het account Wescha zou een nieuwe speler komen, een RL-bekende van Miss@Jackie. Om deze speler de laatste tools te leren (1Command en dergelijke) is Jackie met haar laptop daar op bezoek geweest. Daarbij heeft ze de fout gemaakt om vanaf haar eigen laptop ook op Wescha in te loggen. Een totaal ander IP-adres dan waar vandaan ze altijd speelt, maar TW registreert ook het ID van de computer, en pats: de mods slaan weer toe: Beide accounts moeten bestraft worden. En formeel is er geen speld tussen te krijgen: een jaar ofzo geleden is immers een nieuwe regel ingevoerd waarbij ook het spelen op 2 accounts vanaf dezelfde PC verboden is. Protesteren en uitleggen heeft geen zin: beide accounts gehalveerd.

Alle ex-Done spelers hebben door dit gedoe er geen zin meer in, en Ingez en Byawoman zijn al barbaar, Miss@Jackie, Pipozozo en Wescha zullen spoedig volgen.

Ook bij de rest van Mercy. is er een enorme baalstemming: ook al bouw je 6 jaar lang aan je account, één foutje en de mods maken alles in één klap kapot. De motivatie om nog tijd en geld in je account te steken is volledig weg. Het valt dus te vrezen dat er nog wel meer accounts op grijs gaan.

Absurd natuurlijk, dat één foutje zoveel consequenties heeft. Maar we hebben hier nu eenmaal te maken met mods die zelf nooit een fatsoenlijk account opgebouwd hebben, en die hun spelplezier halen uit het weghalen van het spelplezier bij anderen.

Het is niet anders...... :mad:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Dat is wel sneu om te horen. Maar meestal, en ik spreek dan uit ervaring, als je zegt van er zijn geen acties uitgevoerd dan willen de mods je verhaal nog wel geloven. Verder kan je altijd een 2nd opinion aanvragen.

Behalve dat, w12 is nog een goudmunten wereld, in principe krijg je alle edels weer terug. Dus zou je snel (relatief gezien) weer alles kunnen opedelen. Bij pakketjes werelden werd je letterlijk dan een aantal jaar teruggezet zonder mogelijkheid dit snel weer ongedaan te maken.
 
Reactiescore
0
Bij Miss@Jackie ging het om 4.500 dorpen. Die dus allemaal vol met straftroepen (10k-10k) gezet werden.
Ook al heb je nog zoveel edels, dat kost een jaar om alles te vegen en edelen.

Jackie wou gelijk het account op delete zetten, maar we hebben haar kunnen overhalen een TW-pauze te nemen, en onder v.v. is een begin gemaakt met terugedelen van de barbarenzee. Toen echter duidelijk werd dat voor Jackie de TW-pauze een definitieve stop zou worden, is het kaartenhuis in elkaar gestort.

Zelf loop ik trouwens ook al jarenlang continu het risico gehalveerd te worden. Voor mijn werk ben ik veel in het buitenland, en log in vanaf m'n hotelkamer. Er is dus permanent een (heel kleine) kans dat iemand anders van W12 in hetzelfde hotel overnacht heeft in maanden ervoor. En het gaat niet meer om geloven: de mods hanteren regels en een straffenboom, discussie is zinloos. En de ervaring uit het verleden leert dat een 2nd opinion bij Duckje terechtkomt, en die staat altijd blindelings achter de mod (op W12 is dat FamDecibel), ook al zit de mod aantoonbaar fout.

Het is niet voor niets dat Famdecibel en Duckje bij ons bekend staan als het Duo List & Bedrog. :D

Feit blijft dat de angel uit W12 is: met de herrijzenis van ~DAK~ uit de as van Reborn maakte iedereen zich op voor een eindstrijd Mercy. vs. ~DAK~.
Dat zie ik er niet meer van komen, eerlijk gezegd. :(
 
Bovenaan