Praattopic

DeletedUser67299

Guest
daarom dat Mercy nu BB dorpen aan het edelen is he om beetje sterker te komen :D zelfde verhaal bij PHX die edelen allemaal ook enkel nog maar BB's als ik naar de stats kijk van beide stammen ingame
 
Reactiescore
0
Alle stammen zijn bezig met het massaal edelen van barbs en het internen van inactieve spelers, ook ~DAK~.

Zoals ik al eerder schreef: Ik ben er dan ook niet van overtuigd dat het halveren van de edelmankosten het einde van de wereld echt zal versnellen. Ik kan me andere maatregelen voorstellen die in dat opzicht effectiever zouden zijn.
Ik vind het dan ook een gemiste kans van de mods dat ze zonder voorafgaand overleg die edelkostenhalvering er door gedrukt hebben. Een open discussie op dit forum had wellicht effectievere maatregelen opgeleverd.
 

DeletedUser67299

Guest
ja akkoord wij edelen ook bb dorpen maar een groot deel zit ook van de vijand te edelen terwijl jullie en PHX enkel bb dorpen edelen. Dus wij strijdt er nog voor eindzege? juist wij in mijn ogen. Jullie hopen groter te worden om meer weerstand te bieden maar zelfs 9 leden zijn niet opgewassen tegen 21 actieve leden. En dan nog 9 leden die niet allemaal actief meer zijn.

De beste stam die het meeste actief is, is DAK op wereld 12 en dat is gewoon een feit. Edelhalvering of niet, wij op creepyy hadden ervoor al edels genoeg. Nu is het nog meer geworden en edelen we nog rapper de vijand weg.
 

DeletedUser36291

Guest
Wow,

ben al jaren weg, maar deze wereld loopt nog steeds!?!!


W12 Psycopathic Doll Mercy
W24 ayslinn Tanken (winnaar)
 

DeletedUser36291

Guest
Liggen nog aardig wat bb-dorpen ja.......niet iedereen houdt het zo lang vol zie ik

W12 Psycopathic Doll Mercy
W24 ayslinn Tanken (winnaar)
 
Reactiescore
241
Tjonge, zie dat mijn oude accountje ook nog loopt ;)
 

DeletedUser73869

Guest
joh is jaren geleden dat ik hier heb gespeelt
verbaas me dat deze nog niet is afgelopen
 
Reactiescore
241
Reactiescore
241
Reactiescore
0
Met gepast leedwezen hebben wij kennis genomen van het definitief verdwijnen van Robin Hood van deze wereld.
Met het barbaren van hun laatste lid, Soldier of Battle, is een eind gekomen aan deze roemruchte stam, die voor eeuwig recordhouder zal blijven met 6764 stamveranderingen.

R.I.P.
 
Reactiescore
1.089
Met gepast leedwezen hebben wij kennis genomen van het definitief verdwijnen van Robin Hood van deze wereld.
Met het barbaren van hun laatste lid, Soldier of Battle, is een eind gekomen aan deze roemruchte stam, die voor eeuwig recordhouder zal blijven met 6764 stamveranderingen.

R.I.P.

Jeetje, dat was al begonnen voordat ik starte. R.I.P.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik heb ook nog in die stam gezeten, toen de wereld net was begonnen. Wel bizar dat ze het zolang vol hebben gehouden.
 
Bovenaan