Praattopic

Reactiescore
1
tja.....

Ik snap het eigenlijk wel dat de speedwereld door zo weinig mensen word bespeeld en er er amper tot geen nieuwe spelers word aangetrokken...

Doe je weer een keer mee, blijkt dat er weer lekker word geteamt door de beste 4 spelers van de ronde ( Cut The Costs. Tik Em Aan Ouwe Peutertje cobra lord), door zulke dingen is er gewoon niks aan! aangezien je niks kan beginnen in je eentje, aangezien er voor de rest niemand mee doet die er echt toe doet..

zo is er voor nieuwe spelers niks aan, als je gelijk word gepakt door 4 spelers

Dus nu staat cobra lord opeens in een rijtje met goeie speeders? Zucht
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De periode dat ik speelde (zowel op summer als af en toe op peuter) was het telkens omgekeerd. 5vs Ons :p

ja maar dat bedoel ik, iedereen jankt dat ze een heel team op hun krijgen. terwijl je dat meestal gewoon overleefd mits je een beetje goed bent. Want het zijn toch altijd noobs :p
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Schermafbeeldingen mooi ingevoerd, ze vullen elk mijn hele scherm...

Heb je ooit gehoord over iets over jezelf afroepen André? Mensen doen dingen om een reden. Ja ik ging vanmiddag met een anoniem account spelen om jou meer weerstand te bieden, maar dit heeft natuurlijk ook een reden en is niet out of the blue. Jij loopt de laatste tijd vals te spelen met boostaccounts, die je via 4G en je telefoon registreert en waarmee je deffence maakt om je main account Korjakskaja Sopka te deffen. Pieter2001, *Flowerpower-, Jappiee, noem ze maar op. Is al lang en breed bewezen en valt allemaal op Discord terug te lezen voor de geïnteresseerden.

Natuurlijk kunnen we zulk gedrag niet onbestraft laten, en als je het al nodig acht om met boostaccounts te winnen, kun je ingame de wind ook wat meer van voren verwachten. Lijkt me logisch toch?

Om even in te haken op de ronde van vandaag: ik startte 10 minuten later en speelde aanvankelijk solo. Ik opende de aanval op Korjakskaja Sopka, en kreeg vervolgens direct een backtime van .RawR. Toch wel maf, ik zocht naar een leuke 1v1 maar kreeg die (uiteraard) niet. Even later backtimede ook je andere teamgenoot - sosabowski - mij, en konden we spreken van een 3v1. Jijzelf hebt geen enkele backtime kunnen geven op mij en het zag er niet bepaald overtuigend uit. Welke smoesjes (5v3 blablabla) je dan uit de hoge hoed tovert zal me een worst wezen, ik was de eerste die jou aanviel (je had nog 0 OD punten toen ik kwam), dus er was geen enkel reden om dan maar met 3 mensen op mij af te komen. Met Cut The Costs. en gigantadorp heb ik pas geteamed nadat we alle 3 een herstart hadden gemaakt in deze woelige ronde.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Schermafbeeldingen mooi ingevoerd, ze vullen elk mijn hele scherm...

Heb je ooit gehoord over iets over jezelf afroepen André? Mensen doen dingen om een reden. Ja ik ging vanmiddag met een anoniem account spelen om jou meer weerstand te bieden, maar dit heeft natuurlijk ook een reden en is niet out of the blue. Jij loopt de laatste tijd vals te spelen met boostaccounts, die je via 4G en je telefoon registreert en waarmee je deffence maakt om je main account Korjakskaja Sopka te deffen. Pieter2001, *Flowerpower-, Jappiee, noem ze maar op. Is al lang en breed bewezen en valt allemaal op Discord terug te lezen voor de geïnteresseerden.

Natuurlijk kunnen we zulk gedrag niet onbestraft laten, en als je het al nodig acht om met boostaccounts te winnen, kun je ingame de wind ook wat meer van voren verwachten. Lijkt me logisch toch?

Om even in te haken op de ronde van vandaag: ik startte 10 minuten later en speelde aanvankelijk solo. Ik opende de aanval op Korjakskaja Sopka, en kreeg vervolgens direct een backtime van .RawR. Toch wel maf, ik zocht naar een leuke 1v1 maar kreeg die (uiteraard) niet. Even later backtimede ook je andere teamgenoot - sosabowski - mij, en konden we spreken van een 3v1. Jijzelf hebt geen enkele backtime kunnen geven op mij en het zag er niet bepaald overtuigend uit. Welke smoesjes (5v3 blablabla) je dan uit de hoge hoed tovert zal me een worst wezen, ik was de eerste die jou aanviel (je had nog 0 OD punten toen ik kwam), dus er was geen enkel reden om dan maar met 3 mensen op mij af te komen. Met Cut The Costs. en gigantadorp heb ik pas geteamed nadat we alle 3 een herstart hadden gemaakt in deze woelige ronde.

Ik vind dit behoorlijk zwakke argumenten, jij beweerd dat jou acties van vandaag compleet gerechtvaardigd zijn door iets wat ik volgens jou en flopdost gedaan zou hebben maar wat totaal niet bewezen is. Dat kan ook niet want er valt niks te bewijzen, Ik daag je dan ook uit om met waterdicht bewijs te komen, iets waarin ik bijvoorbeeld meermaals nadrukkelijk toegeef dat ik mezelf hard zo boosten op speed. Aangezien dit iets is waar jij mij van beschuldigd maar totaal niet waar is. Het enige wat ik met de screentjes wilde aantonen is dat jij er absoluut niet van bent om anoniem te spelen/te starten en kata's te sturen. Het bewijs voor Siikz is er, voor de andere annonieme accountjes moet ik nog even wachten.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
André je bent verdomme de grondlegger van die soort laf spel, je zaait wat je oogst.

Dus je praat de actie van Marnix goed? En als iemand als Dries het nou was?

Ik kan me herinneren dat jij tegen annonieme accountjes was? Of ben je er nu voorstander ben aangezien ik het doelwit was? Als het Korja is dan is alles gerechtvaardigd of hoe moet ik dit interpreteren?

Mijn speelstijl is tov. 2 jaar geleden genoeg “ten goede” veranderd, Ik ben natuurlijk nog geen Tim010 maar ik doe mijn best :wink:
 
Reactiescore
2.064
Nog altijd even gezellig hier zo te zien?

@SummerVibes

Onterecht die peuter...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dus je praat de actie van Marnix goed? En als iemand als Dries het nou was?

Ik kan me herinneren dat jij tegen annonieme accountjes was? Of ben je er nu voorstander ben aangezien ik het doelwit was? Als het Korja is dan is alles gerechtvaardigd of hoe moet ik dit interpreteren?

Mijn speelstijl is tov. 2 jaar geleden genoeg “ten goede” veranderd, Ik ben natuurlijk nog geen Tim010 maar ik doe mijn best :wink:

Nou je post staat niet chronologisch maar wat zie ik: Marnix start (anoniem) en valt jou 1v1 aan. Hij wint duidelijk waarna jij 2 mensen laat backtimen op hem en het zo een 1v3 maakt. Pas 40 minuten laten teamt Marnix met cut the costs.

Op speed zijn er nu eenmaal rondes waar iemand zijn pijlen eens op jou zal richten, het is en blijft een solo account en Marnix zijn agenda was om jou te kloten niet om een ander op rang 1 te pushen. Een groot verschil. Daarnaast kunnen we bij jou nooit weten of je solo speelt of teamt, je speelstijl is lang niet zo verschillend aan 2 jaar geleden en elke ronde die je verliest hoor ik je klagen over teamen.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ik vind dit behoorlijk zwakke argumenten, jij beweerd dat jou acties van vandaag compleet gerechtvaardigd zijn door iets wat ik volgens jou en flopdost gedaan zou hebben maar wat totaal niet bewezen is. Dat kan ook niet want er valt niks te bewijzen, Ik daag je dan ook uit om met waterdicht bewijs te komen, iets waarin ik bijvoorbeeld meermaals nadrukkelijk toegeef dat ik mezelf hard zo boosten op speed. Aangezien dit iets is waar jij mij van beschuldigd maar totaal niet waar is. Het enige wat ik met de screentjes wilde aantonen is dat jij er absoluut niet van bent om anoniem te spelen/te starten en kata's te sturen. Het bewijs voor Siikz is er, voor de andere annonieme accountjes moet ik nog even wachten.

Dus ik moet met bewijs aankomen waarin jij toegeeft meerdere accounts op een ronde bespeeld te hebben, terwijl je tot op de dag van vandaag ontkent dat je tim010 geripped hebt? Voor dat rippen is destijds nota bene echt het maximale aan bewijs verzameld dat mogelijk is. Dat je dit dan ontkent komt niet als een verassing, echter is dat ontkennen voor mij al reden om het voor waar aan te nemen.

Omdat je het ontkent herhaal ik nog even wat al op Discord terug te lezen valt. Pieter2001 en Jappiee zijn satellietaccounts van jou, die jij beheert en ooit hebt geregistreerd. Op ronde 5097 (https://twspeeds.com/nl/rounds/5097) waren die accounts op de ronde geregistreerd, en jij speelde met je hoofdaccount Korjakskaja Sopka.

unknown.png

Dit screentje heb ik uit de Discord kunnen vissen, en in het oog valt de hoge OD als ondersteuner van 2 van de 3 accounts waarvan we bijna zeker weten dat jij ze gebruikt om jezelf mee te boosten. Een hoge OD als ondersteuner is op zichzelf nog niet verdacht, maar wel als we even kijken naar de totale OD van die accounts op dat moment:

unknown-1.png

unknown-2.png

Nu begint het toch al een beetje vreemd te worden. Jappiee is een account dat ten eerste niet farmt, en ten tweede alle behaalde OD als ondersteuner behaald heeft. Voor *Flowerpower- geldt min of meer hetzelfde, alleen heeft dat account nog een klein beetje OD behaald als aanvaller/verdediger zoals we kunnen zien.

Er zijn niet veel spelers die een speedronde spelen zonder te farmen en die de hele ronde enkel een ander ondersteunen. Het is ook totaal niet de manier waarop je diegene het best kunt helpen. Veel effectiever is veel farmen en daardoor of meer defence kunnen bouwen om mee te ondersteunen, of offence bouwen en de speler(s) aanvallen die degene die je ondersteunt aanvallen. Toch kiezen *Flowerpower- en Jappie er hier voor om niet te farmen en enkel te ondersteunen. Dat maakt de verdenking sterk dat het door iemand wordt bespeeld via telefoon en 4G, waarbij die speler op een laptop/PC en via WiFi op zijn eigen hoofdaccount speelt. Je hebt namelijk niet genoeg tijd om op je telefoon te farmen, mensen aan te vallen, backtimes te voorkomen, incomings in de gaten te houden, etc. Je moet namelijk ook op je hoofdaccount letten, en het maximaal haalbare qua tijd is alleen wat deff in de kazerne bijzetten eens in de zoveel minuten. Maar goed, het is in theorie mogelijk dat er daadwerkelijk een persoon speelt dat niet nog stiekem een ander account heeft die ronde, dus we houden die optie even open.

Later die avond heb ik kunnen inloggen op Pieter2001 en Jappiee omdat ze een wachtwoord hebben dat jij (André) heel lang geleden gebruikte toen ik je nog eens heb geco't op je hoofdaccount, en wat blijkt: op hun premium logs valt te zien dat er allemaal premium van/naar Korjakskaja Sopka zijn overgedragen. Die screentjes kan ik hier niet tonen want dat gaat tegen de regels in van het AF, op aanvraag wil ik ze op Discord wel laten zien als mensen het niet geloven. Ook heb ik even de support van beide accounts beschreven, hiervoor geldt ook dat ik niet op de inhoud kan ingaan maar het komt erop neer dat beide accounts binnen een week eenzelfde support hebben ingediend met eenzelfde onderwerp, en eenzelfde antwoord van het TW Team.

De tussenstand is nu dat we een account (Jappiee) hebben dat niet farmt, enkel deff bouwt om Korjakskaja Sopka mee te deffen, en dat premium punten krijgt van Korjakskaja Sopka. Voor Pieter2001 kun je 'enkel deff bouwen' veranderen in 'off bouwen om een vijand van Korjakskaja Sopka mee te hinderen:

unknown-4.png
Pieter siedost.png

Zoals je ziet weeral niet gefarmt, en 'toevallig' dezelfde persoon aanvallen als de grote meester Korjakskaja Sopka.

unknown.png

Toch zonde van de deff die niet gebruikt wordt, maar goed die staat natuurlijk bij een account dat belangrijker wordt geacht.

Conclusie

Natuurlijk zijn het jouw accounts en gebruik jij ze enkel om je hoofdaccount mee te boosten. Pieter2001 en Jappiee waren ook op het SK 2018 gebruikt (Klik hier voor meer informatie) als anonieme accounts, toen om mij te targetten (vandaar dat ik ze nog zo snel herkende). Het is zo duidelijk als het maar kan dat het hulpaccountjes van jou zijn, en als daar daadwerkelijk verschillende andere personen op zouden zitten die hun vrije tijd zouden besteden aan wat ik hiervoor allemaal beschreven heb, zou het geen overtreding van de regels zijn (want in dat geval geen gebruik van meerdere accounts door één persoon op één ronde). Maar kom nou, we weten toch allemaal dat jij het via telefoon en 4G was? Niet farmen (= niet actief spelen tijdens een ronde), enkel OD als ondersteuner. Dezelfde support over hetzelfde onderwerp indienen binnen een week van elkaar, waarmee we al kunnen concluderen dat Jappiee en Pieter2001 dezelfde eigenaar hebben? Je doet geeneens moeite om namen te noemen van wie er dan wel op zouden spelen volgens jou. Jij kickt erop om alles zo lang mogelijk te ontkennen, en het is inderdaad erg lastig om dit soort sketchy en stiekeme dingen duidelijk te bewijzen, want het zijn accounts die ergens rang 30-50 staan. Dat weet jij zelf ook daarom blijf je alles maar ontkennen en ontkennen.

Jij daagt mij uit om met waterdicht bewijs te komen, en ik heb het zo waterdicht mogelijk hier neergezet want meer bewijs dan dit ga ik nooit kunnen krijgen. Nu daag ik jou uit om te vertellen wat er niet klopt aan dit verhaal, en anders is het voor iedereen duidelijk dat jij meerdere accounts tijdens een speedronde gebruikt om zo te willen winnen.

Dus je praat de actie van Marnix goed? En als iemand als Dries het nou was?

Ik kan me herinneren dat jij tegen annonieme accountjes was? Of ben je er nu voorstander ben aangezien ik het doelwit was? Als het Korja is dan is alles gerechtvaardigd of hoe moet ik dit interpreteren?

Wat was er mis met mijn actie en waarom is het merkwaardig dat iemand die goedpraat? Iemand die de regels overtreedt solo aanvallen via een anoniem account en met katapulten is helemaal prima. Het lijkt me bovendien dat je in de regel andere spelers niet moet onderschatten op speedrondes, dus maakt het heel veel uit of een gerenommeerde speler of een anonieme speler jou aanvalt? Een pro van een andere server die met een nieuw en onbekend account hier een ronde meespeelt is net zo gevaarlijk als een Nederlandse bekende pro.

Geen enkele reden om Dries een ronde te targetten omdat er geen (sterke) verdenkingen zijn dat hij de regels overtreedt, dus die vergelijking gaat mank.

Misschien is het tijd voor een stukje zelfreflectie, want je jaagt nogal veel mensen tegen je in het harnas waar je in het verleden wel goed mee overweg kon.
 

Bijlagen

  • unknown-3.png
    unknown-3.png
    370,6 KB · Weergaven: 14

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405

1e ronde SK 2018, kijk eens wie op plaats 50 staat en een poging heeft gedaan om me weg te katapulteren, ene Pieter2001. Oh ja dat was André. Maar wacht eens even? Korjakskaja Sopka speelt ook die ronde? André kan toch niet op 2 accounts tegelijk spelen? Natuurlijk niet want Bart zat op André zijn account zodat André eindelijk een titel heeft.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
[/QUOTE]
Jij daagt mij uit om met waterdicht bewijs te komen, en ik heb het zo waterdicht mogelijk hier neergezet want meer bewijs dan dit ga ik nooit kunnen krijgen. Nu daag ik jou uit om te vertellen wat er niet klopt aan dit verhaal, en anders is het voor iedereen duidelijk dat jij meerdere accounts tijdens een speedronde gebruikt om zo te willen winnen.

Leuk stukje text Marnix, ik heb me weeral erg geamuseerd.

Ik heb mijzelf nooit geboost wat jij beweert, dit zijn leuke screentjes en een leuk verhaaltje ik kan je aanraden fictie te gaan schrijven want dat ligt jou goed.

Om even op de desbetreffende ronde in te haken, nog steeds heb ik mij zelf (daar) niet geboost met die zogenaamde "satellietaccounts".

Ik kan hier wel toegeven dat er wat spelers zijn geweest die met hun eigen accounts aanboden om voor mij defence te maken. Ik wilde deze ronde op een lager pitje spelen dus dit kwam mij alles behalve verkeerd uit. Ik heb er geen bezwaren tegen dat dit vrijwillig aangeboden wordt aan mij.
1608642436742.png

Wat was er mis met mijn actie en waarom is het merkwaardig dat iemand die goedpraat?

Ik vind het vooral behoorlijk hypocriet van jou, je hebt je in het verleden meermaals uitgesproken over zulke gevallen en dat doe je nu weer n.a.v. mijn post nadat we jou "betrapt" hebben. Jij beweerd dat ik met meerdere accounts speel, mijzelf meermaals boost wat allemaal onwaarheden zijn. Dan vind ik het zeer krom dat het opeens gerechtvaardigd is dat als je de beschuldigde speler in kwestie (ik) ziet spelen op een ronde om het besluit te maken om zelf anoniem te starten, kata's te maken en op het "juiste" moment de smederij te katapulten. Dat zegt dus dat jij er niet vies van bent om anonieme accounts te bespelen.

Bovendien vind ik het nog opmerkelijk dat jij eerder met dit account kata's gooide bij een cupshare op het SK2020 maar ik zal hier verder niet teveel op inhaken.
1608644769595.png

Jij daagt mij uit om met waterdicht bewijs te komen, en ik heb het zo waterdicht mogelijk hier neergezet want meer bewijs dan dit ga ik nooit kunnen krijgen. Nu daag ik jou uit om te vertellen wat er niet klopt aan dit verhaal, en anders is het voor iedereen duidelijk dat jij meerdere accounts tijdens een speedronde gebruikt om zo te willen winnen.

En waarom voegde je mij toe als vriend eigenlijk? Was je op zoek naar een BG met mij om mij uiteindelijk te backstabben?

1608645894211.png

Ik vroeg je inderdaad om met waterdicht bewijs te komen en dat mag je nog steeds doen, want dit is alles behalve bewijs. Als ik een speed speel is dat met 1 account.

1e ronde SK 2018, kijk eens wie op plaats 50 staat en een poging heeft gedaan om me weg te katapulteren, ene Pieter2001. Oh ja dat was André. Maar wacht eens even? Korjakskaja Sopka speelt ook die ronde? André kan toch niet op 2 accounts tegelijk spelen? Natuurlijk niet want Bart zat op André zijn account zodat André eindelijk een titel heeft.

Wat een beschuldigingen weer, Ik weet nog dat ik zelf speelde en niet won. Zoals je ziet speelde Bart zoals altijd op zijn eigen account, en wat die Pieter2001 deed heb ik geen weet van. Wellicht dat het dezelfde speler als SiikZ is. Dus wat gaat het nu worden? André speelde op 3 accounts? Bart speelde op 3 accounts? Leave the past the past.
1608645328592.png
 
Bovenaan