Praattopic

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Speedronde #5010 - Dinsdag 13.10 (13.30-17:30)"

Ik zou het zou doen, die 13.10 eventueel zelfs weg, met de weekdag hebben we uiteindelijk al veel opgelost aangezien je gewoon gaat zoeken op de weekdag die je vrij hebt.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Het jaartal en het universum lijken mij dan ook wel een nuttige toevoeging, stel je voor dat je op het speedforum in een ander universum dan de melkweg kijkt. Maakt het wellicht makkelijk om te kijken hier wanneer er een speed precies is en als je wilt reageren bij welk topic in welk universum je moet zijn. :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Het jaartal en het universum lijken mij dan ook wel een nuttige toevoeging, stel je voor dat je op het speedforum in een ander universum dan de melkweg kijkt. Maakt het wellicht makkelijk om te kijken hier wanneer er een speed precies is en als je wilt reageren bij welk topic in welk universum je moet zijn. :biggrin:

En de award voor slechtste grap van 2020 gaat naar...
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Het jaartal en het universum lijken mij dan ook wel een nuttige toevoeging, stel je voor dat je op het speedforum in een ander universum dan de melkweg kijkt. Maakt het wellicht makkelijk om te kijken hier wanneer er een speed precies is en als je wilt reageren bij welk topic in welk universum je moet zijn. :biggrin:
wat ben jij een droevig en naar ventje
 
Reactiescore
1.449
Dan nog lijkt het mij niet handig, als er in andere speed topics gesproken wordt zoals voorheen vaker gebeurde staan alle data en tijden door elkaar. Dat creëert alleen maar chaos, je kan jezelf beter aanleren om via de homepagina —-> geplande speedrondes te kijken? Daar staat een datum/tijd bij en een snellinkje naar het bijbehorende AF topic..

Er lijken bij wel zinvollere speedgerelateerde updates zoals iets met de beginnersbescherming en aanvallen.

Maar als bekend speeder @bappos er gelukkiger van wordt wens ik hem succes om het idee in het ideeëntopic te posten :rolleyes:

Ik wist niet dat als je geboren wordt in een vat met zuur je nog kan uitgroeien tot een speedkampioen, knap van je.
Dit soort kleine aanpassingen wordt niemand minder van en is voor de moderators ook maar een kleine aanpassing in hun werkwijze, maar laten we vooral alle andere vooruitgangen stopzetten om te wachten op andere updates.
Daarnaast je laatste opmerking slaat nergens op? Juist omdat ik bijna nooit speeds speel valt het mij op dat het onlogisch is, dit terwijl diegene die het al vaak spelen gewend zijn aan het moeten openen van topics. En als je denkt dat je minimaal eens een speedkampioen moet zijn om een goed idee te hebben, ben je nog veel arroganter dan je naam doet voorspellen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Komt er met kerst weer zo’n ronde waar je leuke vormpjes moet maken met je cluster? :biggrin:
 
Reactiescore
487
tja.....

Ik snap het eigenlijk wel dat de speedwereld door zo weinig mensen word bespeeld en er er amper tot geen nieuwe spelers word aangetrokken...

Doe je weer een keer mee, blijkt dat er weer lekker word geteamt door de beste 4 spelers van de ronde ( Cut The Costs. Tik Em Aan Ouwe Peutertje cobra lord), door zulke dingen is er gewoon niks aan! aangezien je niks kan beginnen in je eentje, aangezien er voor de rest niemand mee doet die er echt toe doet..

zo is er voor nieuwe spelers niks aan, als je gelijk word gepakt door 4 spelers
 
Reactiescore
133
tja.....

Ik snap het eigenlijk wel dat de speedwereld door zo weinig mensen word bespeeld en er er amper tot geen nieuwe spelers word aangetrokken...

Doe je weer een keer mee, blijkt dat er weer lekker word geteamt door de beste 4 spelers van de ronde ( Cut The Costs. Tik Em Aan Ouwe Peutertje cobra lord), door zulke dingen is er gewoon niks aan! aangezien je niks kan beginnen in je eentje, aangezien er voor de rest niemand mee doet die er echt toe doet..

zo is er voor nieuwe spelers niks aan, als je gelijk word gepakt door 4 spelers

Ik deed voor het eerst weer is mee, had geen BG met de mannen, mocht ze gewoon edelen :)
 
Reactiescore
188
tja.....

Ik snap het eigenlijk wel dat de speedwereld door zo weinig mensen word bespeeld en er er amper tot geen nieuwe spelers word aangetrokken...

Doe je weer een keer mee, blijkt dat er weer lekker word geteamt door de beste 4 spelers van de ronde ( Cut The Costs. Tik Em Aan Ouwe Peutertje cobra lord), door zulke dingen is er gewoon niks aan! aangezien je niks kan beginnen in je eentje, aangezien er voor de rest niemand mee doet die er echt toe doet..

zo is er voor nieuwe spelers niks aan, als je gelijk word gepakt door 4 spelers


Weet niet hoor maar begon toch echt met een 4v1 op mij en ik kon echt helemaal niks aangezien iedereen katas op mij gooide.. en als je de afgelopen rondes bekijkt doen wij gewoon ffa tegen elkaar

Of tel je goat no try, flexility en dofbof niet meer mee?
Mocht je het niet geloven join de discord en de call en luister mee hoe wij tegen elkaar doen;D

 
Reactiescore
487
Weet niet hoor maar begon toch echt met een 4v1 op mij en ik kon echt helemaal niks aangezien iedereen katas op mij gooide.. en als je de afgelopen rondes bekijkt doen wij gewoon ffa tegen elkaar

Of tel je goat no try, flexility en dofbof niet meer mee?
Mocht je het niet geloven join de discord en de call en luister mee hoe wij tegen elkaar doen;D


Ohja? Dofbof werd door jullie aangevallen met zn 4en, pas toen had hij mij berichtje gestuurd om samen te werken, alleen dat was te laat, want doen was die al dood, dus nooit mee samenkunnen werken

met no try heb ik in totaal 5 berichten mee gewisseld, maar hij sprak geen nederlands en amper normaal engels, dus alleen mee in stam gezeten 15 minuten, want was die joined voor dofbof. Alleen te laat.

Flexility weet ik niks van af niet gesproken ook!

en ffa? Hoe bedoel je ffa? Met zn 4en aanvallen op 1 persoon sturen en bij elkaar in de stam is in mijn ogen geen ffa?
 
Reactiescore
188
Nee joh, gisteren nog hadden we onderling teams gemaakt en tegen elkaar, wilde we nu ook maar toen waren we allemaal al onze offense dood gelopen >.<
En als jij een keer iemand hebt waar je mee samen kan spelen kan je ons ook makkelijk pakken! Want we spelen allemaal offensief en zijn dus super kwetsbaar

We starten met net zoveel troepen als de rest:p
Maar als je een keer mee wil doen met ons om te leren hoe wij spelen let me know..

Nu lijkt het alsof we standaard samen zijn, maar wij hebben veel rivaliteit onder elkaar. En we hebben nu meerder mensen die we leren speeden. Waar we wel ook in aangeven dat ze niet standaard in ons team terecht komen. Maar zo wel het niveau omhoog willen krijgen. Dat is ons doel.
We hebben ook contact met @ropiloot11 waar we rondes aanvragen waar we zo eerlijk mogelijk iedereen kansen willen geven.

Dus voor je ons oordeelt over ons spel, leer ons eerst kennen! We zijn best aardig!
Lang verhaal kort!
https://discord.gg/9HDaXpGNuq Joinen!
 
Bovenaan