Praattopic

Reactiescore
169
Dat je denkt dat het geen ez win is want je hebt dik en dik gewonnen.


1Sule SilmadBeun74.25017
2sosabowskiBeun34.8757
3Speedking J.30.1046
 
Reactiescore
534
Dat je denkt dat het geen ez win is want je hebt dik en dik gewonnen.


1Sule SilmadBeun74.25017
2sosabowskiBeun34.8757
3Speedking J.30.1046

Het was uiteindelijk een redelijk makkelijke win ja. Wel waren er ook constant mensen mij en me teamgenoot aan het aanvallen waardoor je niet echt kunt spreken van een hele unfaire verhouding.

Je grootste valkuil was denk ik deff spelen, hierdoor kon je niet snel dorpen overnemen en ik denk dat vooral dat je de kop heeft gekost deze ronde.
 
Reactiescore
169
ik teamde omdat ik constant in gevecht was met mensen (in tegenstelling tot jij), waardoor ik nog amper troepen meer had.. dan is je enigste optie nog teamen ja als je nog iets wilt bereiken

Je hoeft niet meteen te vuren. Ook ik had redelijk incommings. Een waar jij daarna mee vandoor ging rechts van mijn hq. Als niemand teamed en de top 2 dat wel doet uit zich in aanvallen dat toch volstrekt logisch. Dit spel werkt op deze manier, mensen voeren oorlog en als iedereen iedereen aanvalt is er geen oneerlijke verhouding. Tuurlijk bash ik sosa als die met jou en de stam gaat zitten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
493
Je hoeft niet meteen te vuren. Ook ik had redelijk incommings. Een waar jij daarna mee vandoor ging rechts van mijn hq. Als niemand teamed en de top 2 dat wel doet uit zich in aanvallen dat toch volstrekt logisch. Dit spel werkt op deze manier, mensen voeren oorlog en als iedereen iedereen aanvalt is er geen oneerlijke verhouding. Tuurlijk bash ik sosa als die met jou en de stam gaat zitten.

hahah bedoelde niet om te vuren hoor :D
Dorp waarmee ik er vandoor ging? Ik had 3/4 van zijn clear al gepakt, waarna die de rest op jou deed dumpen, wss omdat het niet lukte om te ‘hitten’ en ik een treintje en gestuurd had (weet niet of die kon c-snipen vermoed van niet)

En ja dat het zich uit in aanvallen klopt ja, maar die kreeg ik toch al de hele ronde
 
Reactiescore
169
hahah bedoelde niet om te vuren hoor :D
Dorp waarmee ik er vandoor ging? Ik had 3/4 van zijn clear al gepakt, waarna die de rest op jou deed dumpen, wss omdat het niet lukte om te ‘hitten’ en ik een treintje en gestuurd had (weet niet of die kon c-snipen vermoed van niet)

En ja dat het zich uit in aanvallen klopt ja, maar die kreeg ik toch al de hele ronde

Nee ik bedoel :
GameTwin35.156

Had 4500 bijl en 2000 lc op mij doodgelopen en jij ging er met dat dorp vandoor.
 
Reactiescore
575
We merken dat de activiteit op de doordeweekse speedrondes overdag (mede door de aangekondigde corona versoepelingen) terugloopt. Daarom hebben we besloten vanaf aanstaande maandag het aantal doordeweekse speedrondes voorlopig even te stoppen. Dit geldt dan tot aan de officiële start van de zomervakanties.

De doordeweekse avondrondes en de weekendrondes zullen gewoon blijven. ;)

Als er nog vragen zijn, dan kunnen die hieronder.
 
Reactiescore
1.690
is er nog een keer een korte speed in de avond of op een zondagmiddag?

ik heb zin om jullie te laten zien waarom ik vroeger de beste was en waarschijnlijk nog steeds ben?
 
Reactiescore
534
Perspectief op een classic wereld is anders en dat snap ik ook. Weet niet of er vanuit TW mogelijkheden om op bepaalde werelden wel scripts te verbieden? Weet wel dat er op de speedwereld wel eens uitzonderingen werden gemaakt voor bepaalde scripts die normaal super illegaal zijn.

Zoals?
 
Reactiescore
604

Tijdens het teamtoernooi (Land vs land) werd er op de Nederlandse server een illegaal farmscript toegestaan die bijvoorbeeld op .net wel legaal was (LA Enhancer). Dit was wel een uitzondering voor dat toernooi.
 
Reactiescore
534
Tijdens het teamtoernooi (Land vs land) werd er op de Nederlandse server een illegaal farmscript toegestaan die bijvoorbeeld op .net wel legaal was (LA Enhancer). Dit was wel een uitzondering voor dat toernooi.

Ah ja, ik dacht even dat je op reguliere rondes bedoelde.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
@ropiloot11 kan je niet een datum en tijd bij het topictitel plaatsen?
Maakt het wellicht makkelijk om te kijken hier wanneer er een speed precies is en als je wilt reageren bij welk topic je moet zijn.

Het kost ook veel tijd om een topic te openen en goed te kijken natuurlijk, nuttige toevoeging ^^
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hij heeft gewoon een punt hoor. Je moet al via speeds ==> geplande rondes ==> foto gaan want via af ben je gedoemd om enkele topics open te klikken voor je de juiste hebt
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Dan nog lijkt het mij niet handig, als er in andere speed topics gesproken wordt zoals voorheen vaker gebeurde staan alle data en tijden door elkaar. Dat creëert alleen maar chaos, je kan jezelf beter aanleren om via de homepagina —-> geplande speedrondes te kijken? Daar staat een datum/tijd bij en een snellinkje naar het bijbehorende AF topic..

Er lijken bij wel zinvollere speedgerelateerde updates zoals iets met de beginnersbescherming en aanvallen.

Maar als bekend speeder @bappos er gelukkiger van wordt wens ik hem succes om het idee in het ideeëntopic te posten :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het gaat over een titel in een AF topic... Heeft echt 0 negatieve impact. Leuk om te zien dat je weer een positieve bijdrage komt leveren xd
 
Reactiescore
575
@ropiloot11 kan je niet een datum en tijd bij het topictitel plaatsen?
Maakt het wellicht makkelijk om te kijken hier wanneer er een speed precies is en als je wilt reageren bij welk topic je moet zijn.
Dank, zelf denk ik dan bijvoorbeeld aan "Speedronde #5010 - Vrije instellingen (13.10 13.30-17:30)". Is dat wat je bedoelt of is datum en starttijd voldoende? Wat heeft jouw/jullie voorkeur?
 
Bovenaan