Praattopic

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
It has been a whiiiiileeee :)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik had niets anders verwacht. Is het niveau nou eindelijk ver genoeg gedaald zodat ik ook eens kan winnen? :cool2:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Even verplaatst naar het speedforum aangezien ik niet offtopic ga blijven gaan om een belachelijk punt te bewijzen.



Als reactie op een backgefirede uitspraak schrijf je een betoog met wat ongefundeerde uitspraken van een a4tje

Je definitie van backfired is een beetje fout. Het was een mooie oneliner, maar inhoudelijk was die onterecht.
Nadat Dutchgangster aangeeft dat hij zijn inhoud ook meende geef ik 'm gewoon van een antwoord dat hij niet de juiste kennis heeft om die uitspraak te doen.

hoe goed je wel niet was en hoe andere (specifiek old gens) overschat zijn/waren zonder dat ze een weerwoord kunnen geven. Klinkt naar mijn idee wat gek.

Dat is naar jou idee wat gek? Mag ik je erop wijzen dat mijn titel in vraag werd gesteld in verwijzing naar die old gens. Dus nee ik heb het hier niet over de old gens omdat ze geen weerwoord kunnen bieden. Hypocriet hoor dit, had van jou beter verwacht. Verder blijf ik achter mijn standpunt staan dat ik een hoger niveau heb bereikt in 2017 dan veel van de spelers waarvan jullie denken dat ze goed waren, terwijl het deels stamcarry was.

Tussen een cl en speed zitten natuurlijk vele verschillen maar vond die keer dat je BG was (en ik o.a. je vv deed) op de classic(cl13) dat jezelf nou ook niet echt een sterke indruk achterliet. Fyi dat was notabene in 2017.

Mijn post ongefundeerd noemen en dan zelf met van de pot gerukte feiten aankomen draven.

Jij weet net zo goed als mij dat ik Cl13 solo heb gespeeld, als in 1 spelers op 1 account in een stam van 1. Ik heb de hele classic onder vuur gelegen terwijl ik mijn dat met mijn studies zat te combineren. Jullie hebben letterlijk 2,5 dagen mijn vv gehad op een moment dat ik gewoon even geen zin had in tw. Laten we niet vergeten dat jullie stam om de vv vroegen (om mastermark te hinderen) terwijl ik gewoon ging stoppen toen met de classic. Je zou zelf goed genoeg moeten weten dat dagelijks deffen op een classic meer tijd opslorpt dan 1 iemand kan investeren in de game als die nog andere verplichtingen heeft.

Even zonder dollen, als je speed old gens overschat noemt om de eerste 2 genoemden zelf niet tegen te hebben gespeeld hoe kan je dan dit soort dingen roepen?

Ik word toch in vraag getrokken door spelers die in zijn geheel niet speeden? Waarom ga je daar niet op in? Verder hebben die 2 spelers niet heel lang gespeeld. Bik is bijvoorbeeld gestopt na het SK van zomer 2012.

Ik zei ook duidelijk dat ik niet beter ben dan alle old gens. Ik zei enkele dat ze overrated zijn. En daarmee bedoel ik dat elke speedstam 1 hele goede had, nog een paar sterke en dan wat mindere spelers (lees gradaties in skilllevel). Het ding is veel van de grote speednamen uit het verleden waren geen enorm goede spelers, ze haalde mooie resultaten op de rug van hun stam maar stellen solo teleur. En based op mijn ervaring van hoe zij speelden en hoe ik speelde in 2017 kan ik met het hand op het hart beweren dat mijn titel in 2017 terecht was en mijn eigen speedprestaties gelijkwaardig aan die van sommige speedkampioenschappen in de jaren ervoor.


In 2017 speelde ik geen tw, laat staan speeds. IJzersterk bericht heb je weer geschreven.

Enige wat ik me van je herinner is dat je goed kunt farmen en kunt snipen. Epic.

Nou hier kies je wel voor begrijpend lezen na eerst duidelijk aan te geven dat je geen interesse erin had...

Ik bedoelde mijn 2017 tegenover whatever jouw hoogtepunt was.
Verder zegt het zeer veel als ik in jouw ogen een goede farmer was want dat is al jaren het vlak waar ik nog het meest op kan verbeteren.
Een mooie bevestiging dus dat ik de skills van vele old gens heb overstegen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik denk dat je door in een chat te zitten wel degelijk een redelijk beeld kan vormen over hoe mensen spelen, voornamelijk als die chat ook regelmatig gaat over spelgerelateerde zaken.

@Dr. Hannibal Lecter

Absoluut niet mee akkoord, je krijgt geen objectieve feiten binnen, je vormt een beeld van de gefilterde meningen van andere mensen.
Even vergelijken met politiek, als je in linkse chatgroepen zit, zal je nooit iets goeds lezen over een rechtse partij. Betekent dat daarom dat die niets goed doen? Nee natuurlijk niet.

Ik zie dat jullie een knusse gezellige bende zijn die het voor elkaar willen opnemen, maar je hebt gewoon geen gelijk. Ik heb meer dan 700 rondes gespeeld op 5 verschillende servers, ik moet hier aan een stel letje maagden van de speedserver uitleggen dat ik mijn titel verdien. Terwijl jullie enige speedkennis komt van een groep speeders die in geen 6 jaar actief zijn geweest, niet weten wat solo speeden inhoud, geen idee hebben over hoe de servers effectief verlopen,...

Om maar te zwijgen van hoe een toxic stabbende en liegende bende spelers de old gens waren. Het was een sport om elkaar te beledigen, hoezo ga je die mensen op hun woord geloven als ze het over hun tegenstanders hun skills hebben.


Zoek even wat spelers die de afgelopen 5-6 jaar wel actief zijn geweest, en die zullen je een eerlijk beeld geven van de situatie
 
Reactiescore
510
Reactiescore
510
Ik ga niet ontkennen dat ik een lange leercurve heb gehad, of veel tijd heb verneukt aan tw ;)
Maargoed, tig werelden spelen kruipen diezelfde uren in, iedereen verdoet hier zijn tijd op een manier
Als je nog ff leert starten doe ik binnenkort ook wel weer eentje mee ;)
 
Reactiescore
510
Reactiescore
1.037
@Dr. Hannibal Lecter

Absoluut niet mee akkoord, je krijgt geen objectieve feiten binnen, je vormt een beeld van de gefilterde meningen van andere mensen.
Even vergelijken met politiek, als je in linkse chatgroepen zit, zal je nooit iets goeds lezen over een rechtse partij. Betekent dat daarom dat die niets goed doen? Nee natuurlijk niet.
De vergelijking met politiek trekt op niets natuurlijk. Ik heb het over spelinhoudelijke discussies, timings over en weer die je tegenwoordig gewoon kan zien lopen en verhalen die mensen vertellen over andere werelden. Die laatste geef ik je, daar zit mening en visie van anderen bij maar over die eerste twee kun je in een normale chat toch wel een beter beeld krijgen van een speler i.m.o.

Ik zie dat jullie een knusse gezellige bende zijn die het voor elkaar willen opnemen, maar je hebt gewoon geen gelijk. Ik heb meer dan 700 rondes gespeeld op 5 verschillende servers, ik moet hier aan een stel letje maagden van de speedserver uitleggen dat ik mijn titel verdien. Terwijl jullie enige speedkennis komt van een groep speeders die in geen 6 jaar actief zijn geweest, niet weten wat solo speeden inhoud, geen idee hebben over hoe de servers effectief verlopen,...
Ik nam het voor niemand op hoor, wilde alleen een opmerking maken over hoe je wel degelijk iets kan leren van chats alleen. Naast dat je zelf ook biased zal zijn is het toch helemaal niet erg om waarde te hechten aan mensen die jarenlang in de top hebben gestaan? Dat ze toevallig in dezelfde chats zitten doet toch weinig af aan hun mening

Zoek even wat spelers die de afgelopen 5-6 jaar wel actief zijn geweest, en die zullen je een eerlijk beeld geven van de situatie
Want spelers van de afgelopen 5-6 jaar zijn niet biased natuurlijk?
Maargoed, tig werelden spelen kruipen diezelfde uren in, iedereen verdoet hier zijn tijd op een manier
Waar mijn tijd heen gaat weet ik tbh niet eens echt, maar tw kan het niet aan liggen bij mij
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Houd je maar niet in, wordt wel heel makkelijk anders hihi

Speel jij eens iets anders dan startrondes dan krijg je het direct wat moeilijker ;)
Starten is trouwens het probleem niet (meer), 3uur gemotiveerd klikken heb ik problemen mee. Zeker zonder toetsenbord farm

De vergelijking met politiek trekt op niets natuurlijk. Ik heb het over spelinhoudelijke discussies, timings over en weer die je tegenwoordig gewoon kan zien lopen en verhalen die mensen vertellen over andere werelden. Die laatste geef ik je, daar zit mening en visie van anderen bij maar over die eerste twee kun je in een normale chat toch wel een beter beeld krijgen van een speler i.m.o.

Wat je hier zegt is juist, maar de chat werd aangehaald in de discussie als een argument waarmee Dutchgangster zijn stelling/insinuatie kon doen dat mijn titel niets voorstelde. Dat heeft niets met timings en andere skills te maken. Zaken die ik natuurlijk ook prima beheers. Als niet speeder, op basis van oudspeeders hun mening, een oordeel vellen over een speeder die in een andere tijd speelde is gewoon niet mogelijk.

Ik heb die old gens meegemaakt in hun top, zij mij toen ik nog aan het leren was. Zij hebben mij niet meegemaakt op mijn top. Ik hoop dat je ook inziet dat in dit geval die chat vanuit verkeerde vooroordelen vertrekt + alle andere punten die ik hierboven al aanhaalde omtrent de beoordelingskunsten van de/sommige old gens.

Ik nam het voor niemand op hoor, wilde alleen een opmerking maken over hoe je wel degelijk iets kan leren van chats alleen. Naast dat je zelf ook biased zal zijn is het toch helemaal niet erg om waarde te hechten aan mensen die jarenlang in de top hebben gestaan? Dat ze toevallig in dezelfde chats zitten doet toch weinig af aan hun mening

Zelfde punt, je kan game knowledge hebben ja, maar ik denk niet dat ook maar 1 van die spelers mijn speedcarriëre heeft gevolgd. Ze doen die uitspraken dus puur op hun spelerskennis van op het moment dat ze speelden. Zeer arrogant om ervan uit te gaan dat niemand op 4 jaar tijd zou zijn verbeterd in de speed. Met puur te beweren dat het niveau lager ligt, ja het algemeen niveau, kun je niet uitsluiten dat er geen individueel goede spelers zijn.

Want spelers van de afgelopen 5-6 jaar zijn niet biased natuurlijk?

Iedere speler zal zijn antwoord nuanceren afhankelijk van hoe hij tegenover mij staat. Maar de spelers van de afgelopen 5-6 jaar hebben mij tenminste effectief zien spelen in rondes. Die hebben mij zien groeien van een beginner naar iemand die zowat al zijn fights won, bewust solo tegen teams vocht etc.
Zij hebben meer kennis, nodige kennis om een deftig oordeel te vellen.



En dat is mijn hele punt, de old gens en god weet wie er allemaal in die chat zitten kunnen niet eens de goede internationale speeders opnoemen die op dit moment actief zijn. Makkelijk om iemand zijn prestaties nietig te verklaren als je geen besef hebt van hoe goed de tegenstand is.
 
Reactiescore
510
Speel jij eens iets anders dan startrondes dan krijg je het direct wat moeilijker ;)
Starten is trouwens het probleem niet (meer), 3uur gemotiveerd klikken heb ik problemen mee. Zeker zonder toetsenbord farm

Ik gebruik ook geen toetsenbord farm hoor, lekker alles met de muis 1 voor 1 klikken.
Moeilijk is een groot woord hoor, zit vaak genoeg te kijken als ik kan of er een leuke ronde is, maar dan is er meestal kata/ODA of n3+, vind het dan het niet waard te gaan spelen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik gebruik ook geen toetsenbord farm hoor, lekker alles met de muis 1 voor 1 klikken.
Moeilijk is een groot woord hoor, zit vaak genoeg te kijken als ik kan of er een leuke ronde is, maar dan is er meestal kata/ODA of n3+, vind het dan het niet waard te gaan spelen.

Klopt wel, weinig aangename rondes. Op .fr zijn ze ook al maandan aant experimenteren met rare settings. Ik zal je wel sturen wanneer ik nog eens een niv 0/1 meedoe
 
Reactiescore
510
Klopt wel, weinig aangename rondes. Op .fr zijn ze ook al maandan aant experimenteren met rare settings. Ik zal je wel sturen wanneer ik nog eens een niv 0/1 meedoe
Haha is goed, ik blijf wel weg van de franse server hoor
 
Bovenaan