Praattopic

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Wat mij ook heel leuk lijkt is 2 keer per maand óf een 10v10 met pre-registratie op het forum, óf een 25v25 zonder pre-registratie maar gewoon door aan te melden op de server als de ronde start, en iedereen wordt random ingedeeld in 1 van de 2 stammen. Voor beide rondes hoeft er geen patroon te komen o.i.d., gewoon alle dorpen random over de map. Ook stamleiders zijn overbodig, iedereen zoekt gewoon uit eigen iniatief contact tot stamgenoten. Wel een verplaatst item bieden bij de 10v10 met pre-registratie. Denk dat zoiets als dit het niveau echt omhoog kan brengen, want doordat de teams qua aantallen volledig eerlijk verdeeld zijn zullen de deelnemers gemotiveerd zijn om zich vol in te zetten en zijn er geen excuses dat een team meer spelers had dan het andere team.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja ik bedoel niet het mentor systeem van tw zelf lol, dat zuigt. Ik bedoelde een initiatief waarbij goede en minder goede spelers zich kunnen aanmelden, daarna gekoppeld worden en na wat oefenen tegen elkaar spelen. Ik wil al langer wat spelers leren speeden, voor ik hier helemaal verdwijn en al mijn ontelbare skills verdwijnen lolol
 

DeletedUser52925

Guest
Ja ik bedoel niet het mentor systeem van tw zelf lol, dat zuigt. Ik bedoelde een initiatief waarbij goede en minder goede spelers zich kunnen aanmelden, daarna gekoppeld worden en na wat oefenen tegen elkaar spelen. Ik wil al langer wat spelers leren speeden, voor ik hier helemaal verdwijn en al mijn ontelbare skills verdwijnen lolol

Is daar niet ooit een initiatief rond geweest? Dan spreek ik wel van +5 jaar terug. Wanneer LTB etc nog speedden.
Lijkt me wel eens iets leuk, maar hoe kan je dit het beste organiseren?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Is daar niet ooit een initiatief rond geweest? Dan spreek ik wel van +5 jaar terug. Wanneer LTB etc nog speedden.
Lijkt me wel eens iets leuk, maar hoe kan je dit het beste organiseren?

Met aangepaste rondes, en een inschrijftopic op het speedforum, Mocht ik tijd hebben en ik mag de server een halve dag inplannen zou ik wel iets kunnen organiseren denkik. Hangt er natuurlijk van af hoeveel interesse er is.
 

DeletedUser81063

Guest
Rare vraag:

Op normale werelden is het kata'en van iemands dorp (met een ongeschreven) wat verboden.
Mag dit in de speed-werelden wel?

Graag even feedback, dan weet ik dat ook voor de volgende keer^^.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Volledig kapotgooien is niet echt fijn, natuurlijk is het wel een oplossing voor full off spelers die blijven dodgen of noobs die niet willen quitten. Algemene regel is, backtime ze gewoon, enige optie.

tactisch smederij of verzamelplaats is trouwens gewoon prima
 

DeletedUser81063

Guest
Volledig kapotgooien is niet echt fijn, natuurlijk is het wel een oplossing voor full off spelers die blijven dodgen of noobs die niet willen quitten. Algemene regel is, backtime ze gewoon, enige optie.

tactisch smederij of verzamelplaats is trouwens gewoon prima

Eerst muur plat, wat ik allemaal leuk vind.
Daarna boerderij plat, snap ik ook nog (maar zou ik zelf niet doen).
Om dan nog Hout helemaal naar beneden te knallen, niet mee akkoord.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hangt af van de situatie, als ik +10 minuten af ben van adelshoeve en een dichte buur heb ik gecleard maar hij wil niet stoppen met rebuilden, dan zal ik hem ook katapulteren tot hij ermee stopt.
 
Reactiescore
2.062
Ja ik bedoel niet het mentor systeem van tw zelf lol, dat zuigt. Ik bedoelde een initiatief waarbij goede en minder goede spelers zich kunnen aanmelden, daarna gekoppeld worden en na wat oefenen tegen elkaar spelen. Ik wil al langer wat spelers leren speeden, voor ik hier helemaal verdwijn en al mijn ontelbare skills verdwijnen lolol

waar kan ik me inschrijven
 

DeletedUser78024

Guest
Ja ik bedoel niet het mentor systeem van tw zelf lol, dat zuigt. Ik bedoelde een initiatief waarbij goede en minder goede spelers zich kunnen aanmelden, daarna gekoppeld worden en na wat oefenen tegen elkaar spelen. Ik wil al langer wat spelers leren speeden, voor ik hier helemaal verdwijn en al mijn ontelbare skills verdwijnen lolol

Voor ik gestopt was deden we dit ook al een klein beetje. Zou nu ook wel weer willen helpen als mentor
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Probleem is spelers vinden die interesse hebben, moet initiatief van tw team komen om zoiets op poten te zetten, melding rond te sturen en dan kunnen wij wel meehelpen met het organiseren en de taak van mentor opnemen. Beetje onbegonnen werk om het zonder interesse/initiatief van het tw team te doen
 
Reactiescore
575
Probleem is spelers vinden die interesse hebben, moet initiatief van tw team komen om zoiets op poten te zetten, melding rond te sturen en dan kunnen wij wel meehelpen met het organiseren en de taak van mentor opnemen. Beetje onbegonnen werk om het zonder interesse/initiatief van het tw team te doen
Wij kunnen daar zeker bij helpen. Ik zou zeggen: werk een mentor programma uit en maak een inschrijftopic op het forum. Wij kunnen dan zorgen voor de nodige publiciteit en de rondes om te oefenen.

Je mag even contact met mij opnemen wat je concreet van ons verwacht en waar we kunnen helpen ;)
 
Reactiescore
660
Rare vraag:

Op normale werelden is het kata'en van iemands dorp (met een ongeschreven) wat verboden.
Mag dit in de speed-werelden wel?

Graag even feedback, dan weet ik dat ook voor de volgende keer^^.
Goed dat je dit vraagt ipv het gewoon te gaan doen. Fair play!!!
Hopelijk vind je dit ook bij de andere speeders.
 
Reactiescore
133
Goed dat je dit vraagt ipv het gewoon te gaan doen. Fair play!!!
Hopelijk vind je dit ook bij de andere speeders.
Katas mogen gewoon gebruikt worden onderdeel van het spel, zelf doe ik het niet omdat ik het ook niet fijn vindt.
 

DeletedUser36193

Guest
Ja ik bedoel niet het mentor systeem van tw zelf lol, dat zuigt. Ik bedoelde een initiatief waarbij goede en minder goede spelers zich kunnen aanmelden, daarna gekoppeld worden en na wat oefenen tegen elkaar spelen. Ik wil al langer wat spelers leren speeden, voor ik hier helemaal verdwijn en al mijn ontelbare skills verdwijnen lolol
Heb ik zelf ook ooit gedaan, spreek ik over 8 of 9 jaar terug. Toen heb ik SpeedkingJ (joachim) leren spelen lol.
 
Reactiescore
133
Bovenaan