Praattopic

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Iedere wereld heeft een Praattopic. PRAAT = GEEN SPAM

Nu heeft speed er ook heen.

Dus aub geen slotje. ;)

Veel succes
 

DeletedUser

Guest
wij praten omdat we vergaten dat ik net een puipje heb gelaten.:cool:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
Haha hoop dat hier geen slotje opkomt. Pro banned gelukkig zijn we eindelijk van hem en zijn irritante gespam af:D
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Haha hoop dat hier geen slotje opkomt. Pro banned gelukkig zijn we eindelijk van hem en zijn irritante gespam af:D

Jah inderdaad. Maar ik denk dat deze wel TW Gerelateerd is. omdat elke wereld dit heeft
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Ik wil jullie gerust een praattopic gunnen, echter als ik merk dat er overmatig gespamd e.d. wordt en dat jullie je niet aan de forumregels houden gaat er weer een slotje op.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Ik wil jullie gerust een praattopic gunnen, echter als ik merk dat er overmatig gespamd e.d. wordt en dat jullie je niet aan de forumregels houden gaat er weer een slotje op.

Dat snap ik ;)

Bedankt!!
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Ik wil jullie gerust een praattopic gunnen, echter als ik merk dat er overmatig gespamd e.d. wordt en dat jullie je niet aan de forumregels houden gaat er weer een slotje op.

Op speedforum word nooit aan de forum regels gehoude, valt me nog mee dat niet alweer iedereen gebanned is omdat we namen gebruiken want elke nieuwe forum mod hier denkt altijd dat te kunnen uitbannen maar meestal falen ze en gaan ze ergens anders modden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Op speedforum word nooit aan de forum regels gehoude, valt me nog mee dat niet alweer iedereen gebanned is omdat we namen gebruiken want elke nieuwe forum mod hier denkt altijd dat te kunnen uitbannen maar meestal falen ze en gaan ze ergens anders modden :eek:

We zullen zien. En IRL-namen zijn niet toegestaan dus lijkt me logisch dat daarop bestraft wordt en dat zal ik ook doen. Forumnamen zijn er niet voor niets.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

we zullen zien. En irl-namen zijn niet toegestaan dus lijkt me logisch dat daarop bestraft wordt en dat zal ik ook doen. Forumnamen zijn er niet voor niets.

fuck you

wij kennen elkaar goed via msn drm zegge we de namen enzo :eek:
 
Bovenaan