Praattopic

Reactiescore
2.508
Hallo spelers,

Het is weer tijd voor een algemene contest: Raad de mod (klik). Het doel van deze contest is om jullie TWTeam beter te leren kennen. Elke week zullen er vragen online komen die jullie mogen beantwoorden. Leer feitjes over het leven van jullie TWTeam.

De vragen van deze ronde zijn hier (klik) te vinden. Aarzel niet en verzamel feitjes over de mods. Uiteraard worden er ook premiumpunten uitgedeeld. Elke week zullen er 1.000 te verdienen zijn!
 
Reactiescore
259
Dikke bug, meer mensen last van?
 
Reactiescore
259
Geen problemen zover meer
 
Reactiescore
169
Iedereen weet dat Speeden een beetje dood is, toch zie ik tijden de quarantaine weer wat tijd om af en toe iets te spelen. Zo zie ik een naam vaak voorbij komen die altijd vraagt te teamen terwijl er maar 2 a 3 mensen spelen. Namelij kIzanmetnootjes / robert aka levi. Deze treurvogel vraagt na de eerste minuut de hele server om samen te werken. Nadat ik hem afwees en astrakiller ook vraagt hij een speeder die ik niet ken die hij vervolgens stabt.

Hier de screens.

Stab in notendop.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het is teleurstellend dat ik nog wekelijks van spelers hoor dat ze gestabt worden door izanmetnootjes ja. Hoezo weet nog niet iedereen dat hij niet anders kan dan stabben?

Niv 0 en 1 is hij super slecht, bij niv 2 en 3 moet je hem gewoon treinen want hij kan niet snipen. Enige wat hij kan is zijn 1e dorp opbouwen dus zelfs als die 4-6 dorpen heeft, niet bang zijn om hem aan te vallen, in zijn nieuwe dorpen bouwt hij speer + vk of bijl + vk, hij kan niet multitasken en er functionele dorpen van maken. Basicly free win
 

rayret

Speedkampioen '20 (Brons)
Reactiescore
14
Het is teleurstellend dat ik nog wekelijks van spelers hoor dat ze gestabt worden door izanmetnootjes ja. Hoezo weet nog niet iedereen dat hij niet anders kan dan stabben?

Niv 0 en 1 is hij super slecht, bij niv 2 en 3 moet je hem gewoon treinen want hij kan niet snipen. Enige wat hij kan is zijn 1e dorp opbouwen dus zelfs als die 4-6 dorpen heeft, niet bang zijn om hem aan te vallen, in zijn nieuwe dorpen bouwt hij speer + vk of bijl + vk, hij kan niet multitasken en er functionele dorpen van maken. Basicly free win

Yo, team?
 
Reactiescore
127
hij heeft mij ook gevraagd om te teamen toen ik 1e stond.
gelijk maar opgezegt.
 
Reactiescore
127
en ja hoor. 3 minuten later krijg je gelijk een trein met de volle laag. GG :)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Het gaat over Robert lees ik,

Ik zag afgelopen week dat hij speelde op een ronde met 10k start waar er geen barbaren geedeld konden worden.
Ik had wel even tijd dus ik besloot even (later) te starten om een uurtje te spelen, warempel startte ik naast Robert (iets van 36 sec met edel) , hem een paybackstab geven leek mij wel leuk.

Dus ik sloot een BG af.
1591465169088.png

Uiteindelijk was mijn plan om Robert te stabben mislukt aangezien hij mij stabde ^^

1591465254076.png

Ik had geluk op 36 seconden en ik wist de trein goed te snipen, ik kon helaas geen backtime doen omdat ik wist dat Robert (die voor mij al een 2e dorp had veroverd) een 2e dorp had waarvan ik wist dat het deff was. Ook had hij minstens 2k speer in zijn main dorp vanuit waar hij mij treinde, dit weet ik gezien hij bij de 1e trein 4x500 speer bij de clear en edels plaatste.

Enfin, het enige wat ik toen kon doen was doorspelen en deff builden, ik wist dat er nog een 2e trein zou komen en de kans was groter dat deze gesplit was. Helaas was het een splittreintje waartegen ik weinig kon doen, als ik de 4e edel gesniped had had Robert alsnog mijn dorp gepakt gezien de toestemming rond de 70 was.

1591465455940.png
1591465468163.png
1591465485621.png

Bij deze de bewijzen van (nog) een stab van Robert aka Mea di Salvo / .Izammetnootjes.
 
Bovenaan