Praattopic

DeletedUser77953

Guest
Haha, ik weet wie je bent ja

Ik las dus even deze https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/inter-server-summer-championships-2013.166134/ en vond daar dus "Hierbij hadden we dus twee NAP's met Damn! en UKSC. Damn! was hier niet tevreden mee, hierdoor is er 2 rondes erna een domme stab geweest door iemand van ons. De helft van onze leiding was het er niet mee eens, en jahoor UKSC was boos. UKSC wou wraak, maar we teamde goed met Damn! en maakte ze gigantisch in, maar diezelfde ronde ging er iets mis. Siemen en Casper kregen ruzie, waardoor Noud en Siemen volop op Damn! gingen en van het een komt het ander, we waren teamloos. "

Maar dacht dat jij later begon dan ik. Zal ik in het ziekenhuis gelegen hebben na keihard gerekt te zijn op een speed eerder dat jaar :tongue:

Er zaten flinke persoonlijkheden daar in de stam dus dat damn werd gestabbed verbaasde me niks :D

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat je eerder was begonnen. Ik was een paar maanden voor dat toernooi begonnen.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Er zaten flinke persoonlijkheden daar in de stam dus dat damn werd gestabbed verbaasde me niks :D

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat je eerder was begonnen. Ik was een paar maanden voor dat toernooi begonnen.
Grootste gedeelte van speeders hadden altijd wel een groot ego voor mijn gevoel :tongue:

Denk het inderdaad ook, denk dat jij meer rond dezelfde tijd was gestart als Bram (speelde jullie niet ook samen met Davey?)
 

DeletedUser77953

Guest
Grootste gedeelte van speeders hadden altijd wel een groot ego voor mijn gevoel :tongue:

Denk het inderdaad ook, denk dat jij meer rond dezelfde tijd was gestart als Bram (speelde jullie niet ook samen met Davey?)

Dat is niet jouw gevoel lol. Speeders hebben verschrikkelijk grote ego's altijd :D

Ik weet niet meer of Bram tegelijk met mij was. Davey heeft mij leren speeden :p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Komen er hier ook nog van die speciale "quarantaine-rondes" zoals ze nu ook op .fr doen?
 
Reactiescore
534
Wat zijn dat precies?

Wij zullen in ieder geval zorgen dat er de komende tijd ook rondes overdag zullen zijn. Ideeën en suggesties zijn altijd welkom. ;)

In het favoriete instellingen topic zijn een aantal ideeën en suggesties gedeeld waar al een tijdje naar gekeken zou worden. Dat soort speeds worden nu veel op andere servers ingepland waar massaal Nederlanders(/Belgen) bij aanwezig zijn. Gemiste kans dus voor onze mooie server!

Verder: top dat er extra speeds zijn.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wat zijn dat precies?

Wij zullen in ieder geval zorgen dat er de komende tijd ook rondes overdag zullen zijn. Ideeën en suggesties zijn altijd welkom. ;)

Zoals hierboven al uitgelegd, maar; linkje!
 
Reactiescore
127
goedemorgen allemaal!

ik weet niet of het klopt, maar je kan op het forum niet via je fb account inloggen waardoor je altijd een 2e account moet hebben.
hoort dit?

mvg,
 
Reactiescore
127
Kan dit Ingame wel dan?
Je kunt wel je ingame account koppelen aan je AF account!

zeker, via de tribalwars app of homepage kan je je aanmelden via google account of facebook account. maar wanneer je op het forum wil kan dat alleen met een normaal basic account. oftewel je moet altijd een basic account hebben om op het forum te komen wat niet logisch lijkt. aangezien je ingame op de browser/app gewoon via facebook kan. misschien even door iemand laten checken?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Mooi geprobeerd op het einde


Heb de vriendelijke beslissing gemaakt om niet over iedereen te steamrollen en maar wat barbs te edelen gezien ik er 2K+ was uitgestart. Werd me opt einde bijna fataal, gelukkig kan ik goed recappen ;)
 
Reactiescore
942
Knap dat je toch nog gewonnen bent. Het was een kwestie van tijd maar je hebt het toch volgehouden dus zeker proficiat daarvoor.

Kan iemand mij btw eens die discord doorsturen aub?
 
Bovenaan