Praattopic

Reactiescore
1.049
Ik weet natuurlijk weinig van iedereen af, dus wat ik nu ga zeggen is misschien heel dom maar zoals ik hoorde was Tim mod, dus Hopefull ik zou eerst dubbel nadenken voordat je de tips van Tim opvolgt :p
Met nadruk op WAS neem ik aan :D
Maarreh jij bent toch TheGreenBomb?
 

DeletedUser74880

Guest
Het begint met een t en eindigt op.. staat ergens in je conversaties nog wel denk ik
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik zal ropiloot vragen hier antwoord op te geven,. Ik zit op mijn gsm nu.

Is hier al meer over bekend? :p

Net waren er weer 2 spelers oa ik die op hetzelfde getal uitkomen aan het einde, in dit geval wint de speler met meeste punten 100 PP, dus 2 spelers die de PP krijgen?

@ropiloot11 @famdecibel
 

DeletedUser77280

Guest
degene die boven aan de ranglijst staat die wint de pp als het goed is.
In dit geval Kulta Lakko.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
degene die boven aan de ranglijst staat die wint de pp als het goed is.
In dit geval Kulta Lakko.

Maar dat is toch onzin? Volgens TWspeeds zijn er 2 mensen op de 1e plek door het gelijke aantal punten, en als de speler met de meeste punten wint zou je toch in dit geval zeggen dat 2 spelers winnen en dus 2 spelers de PP krijgen?

@famdecibel @ropiloot11 @Duckje
 
Reactiescore
575
Is hier al meer over bekend? :p

Net waren er weer 2 spelers oa ik die op hetzelfde getal uitkomen aan het einde, in dit geval wint de speler met meeste punten 100 PP, dus 2 spelers die de PP krijgen?

@ropiloot11 @famdecibel
Sorry, ik had jouw vraag over het hoofd gezien. Indien meerdere spelers op hetzelfde aantal punten uitkomen en bovenaan eindigen, zal de prijs worden gedeeld. Dit betekent dat we nooit meer dan de in de aankondiging vermelde prijs zullen uitdelen. In jouw voorbeeld krijgen beide spelers dus 50 premium punten.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Sorry, ik had jouw vraag over het hoofd gezien. Indien meerdere spelers op hetzelfde aantal punten uitkomen en bovenaan eindigen, zal de prijs worden gedeeld. Dit betekent dat we nooit meer dan de in de aankondiging vermelde prijs zullen uitdelen. In jouw voorbeeld krijgen beide spelers dus 50 premium punten.

Oke bedankt voor het antwoord :)
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Hé bah, ik had Lennart moeten zeggen die 1e plek niet te delen en de voorsprong te behouden dan had ik 100pp :(
 
Reactiescore
133
Sorry, ik had jouw vraag over het hoofd gezien. Indien meerdere spelers op hetzelfde aantal punten uitkomen en bovenaan eindigen, zal de prijs worden gedeeld. Dit betekent dat we nooit meer dan de in de aankondiging vermelde prijs zullen uitdelen. In jouw voorbeeld krijgen beide spelers dus 50 premium punten.

Dit vind ik vrij scheef, omdat TWSpeeds losstaat van Innogames en tw. Ik zou zeggen, wie volgens de tw ranglijst op #1 staat, die krijgt de volle pp. Denk dat het dat ook het meest realistisch is.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Dit vind ik vrij scheef, omdat TWSpeeds losstaat van Innogames en tw. Ik zou zeggen, wie volgens de tw ranglijst op #1 staat, die krijgt de volle pp. Denk dat het dat ook het meest realistisch is.

Dat gaat random en dus vaker niet terecht, als je beide wint heb je beide evenveel recht op de prijs, als je dat niet wil moet je niet op hetzelfde puntenaantal uitkomen of niet winnen.
 
Reactiescore
133
Dat gaat random en dus vaker niet terecht, als je beide wint heb je beide evenveel recht op de prijs, als je dat niet wil moet je niet op hetzelfde puntenaantal uitkomen of niet winnen.

Volgensmij is dat gewoon via alfabetische volgorde of niet ?
 
Bovenaan