Praattopic

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
zwijg noob


@korja danku danku we deden ons best btw we spelen al jaren met dezelfde mensen in onze speedstam, maar dat begrijpen die jullie newskoolertjes niet. Maar wees gerust we gaan niet heel veel spelen zo kunnen jullie ook bekertjes halen he :)

zonder team/stam ben jij niks robbie :p ik wil wel 1vs1 tegen je en ik lees dat Joris het ook wil, waarom kwam je anders 3vs1? had dan ff gezegd van: We zitten met onze oude speedstam en willen graag met ons 3'en spelers pakken omdat we het anders niet kunnen, zoek je ook 2 bg's zodat we een leuke strijd kunnen doen?

Maar nee het was 2x raak, 2x een 3vs1, die ronde woensdag middag, toen je teamde met Bart en Wesley er was totaal geen niveau, heb je dan niet zoiets van we gaan leuk tegen elkaar fighten? maar nee lekker met elkaar in de stam duiken..

Menig aantal spelers willen het niveau omhoog krijgen, dit gaat niet lukken als jullie je zo gaan gedragen.

zwijg noob


@korja danku danku we deden ons best btw we spelen al jaren met dezelfde mensen in onze speedstam, maar dat begrijpen die jullie newskoolertjes niet. Maar wees gerust we gaan niet heel veel spelen zo kunnen jullie ook bekertjes halen he :)

Nee maar goed ook, blijf maar lekker weg Boys!
 

DeletedUser74404

Guest
zonder team/stam ben jij niks robbie :p ik wil wel 1vs1 tegen je en ik lees dat Joris het ook wil, waarom kwam je anders 3vs1? had dan ff gezegd van: We zitten met onze oude speedstam en willen graag met ons 3'en spelers pakken omdat we het anders niet kunnen, zoek je ook 2 bg's zodat we een leuke strijd kunnen doen?

Maar nee het was 2x raak, 2x een 3vs1, die ronde woensdag middag, toen je teamde met Bart en Wesley er was totaal geen niveau, heb je dan niet zoiets van we gaan leuk tegen elkaar fighten? maar nee lekker met elkaar in de stam duiken..!

Sorry maar jij valt niet serieus te nemen met zulke opmerkingen. Hoevaak dit wel niet van toepassing is geweest op jou.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Sorry maar jij valt niet serieus te nemen met zulke opmerkingen. Hoevaak dit wel niet van toepassing is geweest op jou.

we spreken al over een flinke tijd terug, btw de afgelopen 4 rondes die ik speelde kreeg ik een 2vs1 of een 3vs1, dus vandaar dat ik hier loop te klagen, btw ben jij wel serieus te nemen?
 

DeletedUser74404

Guest
we spreken al over een flinke tijd terug, btw de afgelopen 4 rondes die ik speelde kreeg ik een 2vs1 of een 3vs1, dus vandaar dat ik hier loop te klagen, btw ben jij wel serieus te nemen?

Nou doe maar rustig aan en niet meteen de moraalridder spelen na 4 solo rondes. Goed dat je eindelijk eens verandert en hou het zo, alleen kan ik die opmerkingen nog niet serieus nemen nu.

Dat jij die gangs krijgt heb je meer aan jezelf te danken en hoe jij je gedraagde, ik weet zeker dat als jij gewoon normaal doet het goed komt, in ieder geval ga ik je niet meer gangen.
 

DeletedUser78024

Guest
Man man man..

Net als je denkt dat het niveau hoger is word het tegendeel gelijk weer bewezen..

Dit x was het een 3vs1 van .Little Recuse ( @Thunderberd ), Salendai ( @the king 123 ) en The Ghost Police..

Dit is gewoon het toppunt, de endless 1 van .nl die kan/(durft) het kennelijk niet aan om een deftige 1vs1 tegen mij te doen en dat geldt voor de andere spelers ook..

Ik zal er nu niet teveel op ingaan maar ik vind dit echt te ver gaan, nog niet eens omdat ik nu geen bekertje pak maar omdat het niveau de goede kant op ging en dat zou bijna elke speeder kunnen bevestigen, echt triest dit..

Ik heb vandaag dan wel niet mee gemaakt (aangezien ik aan het werk was ("het sociale leven")). Ik ben het dan voor het eerst in lange tijd wel met André eens. De manier hoe Boys(de "zogenaamde toppers" speelt, alhoewel ik weet dat ze goed zijn. vind ik ze persoonlijk onder het niveau van tegenwoordig vallen. Nogmaals ik heb geen idee er wat er vandaag is gebeurd maar dat Ik, Bas (no where in the sun) en daan (gigantadorp) gisteren tegen Boys speelde en gekata'd werden door Wesley(Boys) die in beginnersbescherming zat, om zo Robbie (.Little Recuse) eerder zn adelshoeve (oftewel zn trein) eerder te hebben staan als wij. vindt ik een treurige manier van spelen. Als je dan zo goed bent als iedereen zegt, bewijs dat dan ook door goed spel en niet door de meest laffe manier van spelen.
 
Reactiescore
133
#1 staat voor teaming only rounds. Dat is algemeen bekend onder alle spelers. Als #1 endless dan, alleen is spit hij vaak het onderspit. Ik spreek uit ervaring.:cool:
 
Reactiescore
76
zonder team/stam ben jij niks robbie :p ik wil wel 1vs1 tegen je en ik lees dat Joris het ook wil, waarom kwam je anders 3vs1? had dan ff gezegd van: We zitten met onze oude speedstam en willen graag met ons 3'en spelers pakken omdat we het anders niet kunnen, zoek je ook 2 bg's zodat we een leuke strijd kunnen doen?

Maar nee het was 2x raak, 2x een 3vs1, die ronde woensdag middag, toen je teamde met Bart en Wesley er was totaal geen niveau, heb je dan niet zoiets van we gaan leuk tegen elkaar fighten? maar nee lekker met elkaar in de stam duiken..

Menig aantal spelers willen het niveau omhoog krijgen, dit gaat niet lukken als jullie je zo gaan gedragen.



Nee maar goed ook, blijf maar lekker weg Boys!


Ja sgoed van die 1vs1 btw zie dat je deze ronde zelf teamd dus ween niet zo, daarbij die ronde hoorde ik dat je met de halve speedwereld pb was en dan jank je nog.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ja sgoed van die 1vs1 btw zie dat je deze ronde zelf teamd dus ween niet zo, daarbij die ronde hoorde ik dat je met de halve speedwereld pb was en dan jank je nog.

Hahahahah, toen ik die 3vs1 van je kreeg was ik solo zoals ik al zei, en gisteren had ik een nap met Lennart, ik had geen zin om weer een 3vs1 te krijgen.:)
 

DeletedUser74404

Guest
Hahahahah, toen ik die 3vs1 van je kreeg was ik solo zoals ik al zei, en gisteren had ik een nap met Lennart, ik had geen zin om weer een 3vs1 te krijgen.:)

Wat is dit voor zwak excuus, je bent gewoon een hypocriete noob. Eerst berichtenlang zeiken om teams om de eerst volgende ronde zonder een andere decent speler te gaan teamen.
 
Reactiescore
21
@ropiloot11; zijn er speeds komende dagen/week overdag? Waarschijnlijk niet, maar velen hebben toch vakantie gok ik :p?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hoge school in België heeft nu lesvrije week, Unief volgende week. En aangezien op een paar na de meeste speeders atm 18+ zijn spreken we toch over een groot aantal spelers die de hele dag kan speeden :p O ja en de week daarna is het dan weer krokus vakantie voor -18 jarigen + hoge school. Dus eigenlijk 3 weken vakantie
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Hoge school in België heeft nu lesvrije week, Unief volgende week. En aangezien op een paar na de meeste speeders atm 18+ zijn spreken we toch over een groot aantal spelers die de hele dag kan speeden :p O ja en de week daarna is het dan weer krokus vakantie voor -18 jarigen + hoge school. Dus eigenlijk 3 weken vakantie

Ik geloof dat ik maar moet emigreren :rolleyes:
 
Bovenaan