Praattopic

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

En dat hoor ik overal, maar alsnog is het niet toegestaan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Ik wil jullie gerust een praattopic gunnen, echter als ik merk dat er overmatig gespamd e.d. wordt en dat jullie je niet aan de forumregels houden gaat er weer een slotje op.

Uhm, verwijder dang ewoon de posts van de spamkonten en doe wat tegen die personen ipv alles te sluiten dat gebeurt namelijk altijd hiero -> vervelend

Op speedforum word nooit aan de forum regels gehoude, valt me nog mee dat niet alweer iedereen gebanned is omdat we namen gebruiken want elke nieuwe forum mod hier denkt altijd dat te kunnen uitbannen maar meestal falen ze en gaan ze ergens anders modden :eek:

Haha + 1 xd

We zullen zien. En IRL-namen zijn niet toegestaan dus lijkt me logisch dat daarop bestraft wordt en dat zal ik ook doen. Forumnamen zijn er niet voor niets.

tsja... dezelfde instelling als Ramoth, die lukte het een tijdje maar uiteindelijk zegt iedereen RL namen.

Dat is nou eenmaal het gebruiik hier tsja... best onzin die regel oook. zeg nou zelf :);)
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

We zullen zien. En IRL-namen zijn niet toegestaan dus lijkt me logisch dat daarop bestraft wordt en dat zal ik ook doen. Forumnamen zijn er niet voor niets.

Dan weet ik al welke forum accounts er binnenkort weer te zichten zijn :rolleyes::eek: Useless.
 

DeletedUser

Guest
Uhm, verwijder dang ewoon de posts van de spamkonten en doe wat tegen die personen ipv alles te sluiten dat gebeurt namelijk altijd hiero -> vervelend



Haha + 1 xd



tsja... dezelfde instelling als Ramoth, die lukte het een tijdje maar uiteindelijk zegt iedereen RL namen.

Dat is nou eenmaal het gebruiik hier tsja... best onzin die regel oook. zeg nou zelf :);)



Change alvast maar weer naar je thijs44 forum account:cool:

En dat hoor ik overal, maar alsnog is het niet toegestaan.

er is wel meer niet toegestaan en toch word het gedoogd / gedaan :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Dan weet ik al welke forum accounts er binnenkort weer te zichten zijn :rolleyes::eek: Useless.

Geen vrees, dat hou ik allemaal in de gaten.

Uhm, verwijder dang ewoon de posts van de spamkonten en doe wat tegen die personen ipv alles te sluiten dat gebeurt namelijk altijd hiero -> vervelend

En ook hier let ik op ;) Als het steeds dezelfde zijn zal ik uiteraard niet de hele groep 'straffen'. :)

er is wel meer niet toegestaan en toch word het gedoogd / gedaan :rolleyes:


Dubbelposten bijvoorbeeld ook niet, dus gelieve je posts even samen te voegen anders moet ik dat doen ;)
 

DeletedUser24555

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

lol welke naam moeten ze mij dan geven ? :D of krijg ik nu ban omdat ik pieter heet :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Change alvast maar weer naar je thijs44 forum account:cool:



er is wel meer niet toegestaan en toch word het gedoogd / gedaan :rolleyes:

haha K., die is van louder than boom jwz :eek:

ik heb nog wel een acc thijs bik en rode trap hahah mss die maar eens onder de stoflaag halen hahahaha
 

DeletedUser43257

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Louis
van Gaal wordt mijn nieuwe speed account en
is een topper <3

Ik heb dit al zo vaak geprobeert... Maar mogen we hier dan ook over buitenlandse speeds praten oid?
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

haha K., die is van louder than boom jwz :eek:

ik heb nog wel een acc thijs bik en rode trap hahah mss die maar eens onder de stoflaag halen hahahaha

ja die bedoelde ik :p

wick.gif


Dit is officieel het geniaalste plaatje ooit, die ga ik op men accie zetten van wickie de viking hehe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Moet je wéér 4.4k posts halen :p
 
Bovenaan