Praattopic

Reactiescore
76
Hoe kunnen we speeds weer aantrekkelijk maken? Ik heb geen idee of we daar echt een objectief antwoord op kunnen geven. Maar ik kan wel een mening geven over wat ik denk wat er moet gebeuren. Ik vind speeds zelf het leukste om samen met anderen te doen. Solo vind ik niet zo leuk, dan ga ik liever wat anders doen. Probleem is alleen dat er zo weinig degelijke tegenstanders zijn op .nl dat de rondes vrijwel altijd door dezelfde spelers worden gewonnen en voor iemand zoals ik die samen wilt spelen, is dat ook niet heel leuk.

Waarom ik dan niet voor andere servers kies is omdat op .nl de tijden wanneer de wereld open is, beter aansluit dan bijv op andere servers en voornamelijk ook omdat .nl een beetje als mn thuis voelt ofzo. .Nl heeft toch wel een leuke community vind ik, ondanks dat t af en toe toxic is.

Toch denk ik dat het beter is om de speedwereld te laten verdwijnen en dat we met een andere servers gaan samenvoegen. Dan spelen er meer spelers op dezelfde wereld en zullen niet altijd dezelfde spelers winnen. Dan denk ik ook dat we weer van de vaste stammetjes krijgen op de wereld zoals we dat vroeger ook hadden met Memo, SD, Damn!, Jochie etc.Zoals ik atm zie is de speedwereld wat uitgedoofd e



Hmmm na lange tijd kom ik ook weer eens piepen, een samenvoeging van de speedservers lijkt me indd wel een leuk idee en misschien ook wel haalbaar. Een speedkampioenschap met een goed concept zou ook wel leuk zijn ik denk dan aan bv nog eens een stammentoernooi ipv een individueel sk. Dat toch zeker 1maand van tevoren aangekondigd is en met vooraf inschrijving. De vroegere tijd krijgen we helaas niet meer terug wat mis ik toch de eindeloze discussies en het gehaat op het af amai :p
 
Reactiescore
133
Ja een stammenronde met 2/3 spelers en in toernooi vorm zou top zijn.
Ook het samenvoegen van de NLS server met andere speedservers zou top zijn.
 
Reactiescore
133
Ja superleuk, iedereen katas gooien en krijgen
Wel uitdagender en denk ik dus ook leuker om te spelen met meer man op een wereld in plaats van een handjevol...
 
Bovenaan