Praattopic.

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Praattopic

Aangezien die hier nog geen eens is, moet hij toch maar eens komen! Succes!
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic

Die is hier ook niet nodig, dus mik er maar lekker een slotje op :D
 

DeletedUser

Guest
Spectaculaire hezi-kaartjes zeg. De polarisatie heeft uitgedraaid op 3 monsterstammen.

Maar wat me daarbij nog het meest verbaast, dat is dat Tada gegroeid is uit het toenmalige Dare. Een klein dapper teampje dat toch een aardige reputatie had, ondanks daar helemaal in hun linker-boven-hoekje op W7.

Is hier al eens iets over geschreven? Of iemand die me wilt verlichten? :)

Groetjes,

Gilga
 

DeletedUser42482

Guest
Hey Gilga :D

Als je wilt kan ik heel veel vertellen over alle verschillende What spelers ?:D
 

DeletedUser42482

Guest
Zoals je weet ik ben een topper! :D

Groetjes aan je co trouwens. Ze zal me vast en zeker missen, HAHA!
 

DeletedUser

Guest
't wordt een beetje saai .... stafford die opgaf zodra ze een paar dagen van dichtbij onder vuur lag .... voatie geeft ook geen weerwerk, die laat volle clears gewoon afslachten en we kunnen massa's dorpen edelen zonder moeite te moeten doen ... en er zijn nog een aantal only-spelers in mijn regio die niet veel leven meer vertonen .... game over?
 

DeletedUser38246

Guest
't wordt een beetje saai .... stafford die opgaf zodra ze een paar dagen van dichtbij onder vuur lag .... voatie geeft ook geen weerwerk, die laat volle clears gewoon afslachten en we kunnen massa's dorpen edelen zonder moeite te moeten doen ... en er zijn nog een aantal only-spelers in mijn regio die niet veel leven meer vertonen .... game over?

Zoals ik?:rolleyes:
 

DeletedUser42482

Guest
Hey SHarbelsz :D

Abrikoos als je even wacht krijgen we misschien nog tegengas van vleugel :D
 

DeletedUser

Guest
Stamgenoten :D
Reageer nou eens gewoon positief op mijn vraag via 22^^

En What, Vleugel is geen Only he, hij gaat je opeten! Grrrrrrrrr
 

DeletedUser

Guest
't wordt een beetje saai .... stafford die opgaf zodra ze een paar dagen van dichtbij onder vuur lag .... voatie geeft ook geen weerwerk, die laat volle clears gewoon afslachten en we kunnen massa's dorpen edelen zonder moeite te moeten doen ... en er zijn nog een aantal only-spelers in mijn regio die niet veel leven meer vertonen .... game over?

Heb je maar weer mazzel mee, dat ik het zo snel "opgaf" Kon je iig gemakkelijk de dorpen van me edelen. Maar ik had er geen zin meer in,om alles aan kant te zetten om te gaan no-lifen voor TW. En al helemaal niet meer, toen het speel plezier al op punt 0 was.....
 
Bovenaan