Praattopic.

DeletedUser

Guest
ook nu weer een uitspraak van jou die nergens op slaat.
Want daar weet je niks van ;).
Je weet niet eens wie ik op W7 ben...
En in only willen ze je in de stam omdat ze bang voor je zijn.

Zijn ze in Only bang voor Demo :confused:
 

DeletedUser25273

Guest
ook nu weer een uitspraak van jou die nergens op slaat.
Want daar weet je niks van ;).
Je weet niet eens wie ik op W7 ben...
En in only willen ze je in de stam omdat ze bang voor je zijn.

Je posts mogen nog wel enigszins een waarheidsgehalte bevatten hoor....:rolleyes: abrikoosje is een controversieel figuur, dat kun zelfs jij niet ontkennen. Wie jij bent, boeit me niet, want tegen de tijd dat we bij je zijn, geef je toch niet thuis als we je aanvallen.:p Waarom zouden ze in vredesnaam bang voor me zijn in Only?
 

DeletedUser

Guest
Je posts mogen nog wel enigszins een waarheidsgehalte bevatten hoor....:rolleyes: abrikoosje is een controversieel figuur, dat kun zelfs jij niet ontkennen. Wie jij bent, boeit me niet, want tegen de tijd dat we bij je zijn, geef je toch niet thuis als we je aanvallen.:p Waarom zouden ze in vredesnaam bang voor me zijn in Only?

zo? en wat is er zo controversieel aan mij?
 

DeletedUser

Guest
Zijn ze in Only bang voor Demo :confused:

Grote bakkes heeft Demo maar ik ben er niet bang voor, hij is een prachtige bondgenoot daar ben ik eerlijk in maar ik ben niet bang van hem... Ik ken zijn sterktes en net dat maakt mij sterk ;)

@Abrikoos007: Je ziet spoken kerel.. Er was oproer om de verhuis en om dat wat in te tomen zij we kleine mass gestart op je.. Velen zitten met een afkeer tegen je omwille van jouw gekende kata aanvallen.. Welwel, raad eens? Kleine tip.... Er loopt een spelletje binnen de stam wie het meeste kata op je stuurt en rara, het is niet de muur :eek:
 

DeletedUser

Guest
Grote bakkes heeft Demo maar ik ben er niet bang voor, hij is een prachtige bondgenoot daar ben ik eerlijk in maar ik ben niet bang van hem... Ik ken zijn sterktes en net dat maakt mij sterk ;)

@Abrikoos007: Je ziet spoken kerel.. Er was oproer om de verhuis en om dat wat in te tomen zij we kleine mass gestart op je.. Velen zitten met een afkeer tegen je omwille van jouw gekende kata aanvallen.. Welwel, raad eens? Kleine tip.... Er loopt een spelletje binnen de stam wie het meeste kata op je stuurt en rara, het is niet de muur :eek:

De schuilplaats?
 

DeletedUser39795

Guest
ook nu weer een uitspraak van jou die nergens op slaat.
Want daar weet je niks van ;).
Je weet niet eens wie ik op W7 ben...
En in only willen ze je in de stam omdat ze bang voor je zijn.
Ga eerst wat ervaring op doen voor je hier komt posten.
De mensen blijven in Only omdat ze bang zijn voor Demo73, wat een mastermind ben jij :eek:
 

DeletedUser38246

Guest
Idd, vandaar ook de geweldige ODA stijging en dorpenwinst op ons van -TA- :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook weleens bang van demo hoor
- niks om je over te schamen
net als aambeien gaat dat wel weer voorbij (hoorde ik vandaag op de radio) -


Maar vooral van Vleugel ! een onverstelbaar naar persoon!
 
Bovenaan