Praattopic.

DeletedUser

Guest
De interns waren op zeker? :confused:

Ik veronderstel dat stafford daar wel een grondige reden voor heeft en als die er niet is, dan vindt ze der wel een uit.
Ik wacht in beide gevallen in spanning af!
 

DeletedUser

Guest
de overstap van stafford van =oad= naar only kan je niets anders dan verraad noemen (van CN naar =oad= ook, maar daar speelde nog de situatie van de verbroken bg en het feit dat haar lieve zusje in =oad= speelde) ....

ach, ik geraak er aan gewend dat mijn buren plots vijanden worden ipv vrienden .... 'k heb het al meegemaakt toen ik pas bij =oad= zat, 2 grote ex-TWR accounts die ik als friendly beschouwde gingen toen ook van de één op de andere dag naar de vijand waardoor bij mij een massa onbeschermde veilige dorpen plots op minder dan een uur edelafstand lagen voor de vijand ... en nu maak ik het terug mee met stafford .... en de massa-aanval die nu op mij opgestart werd zal ook wel meer dan enkele dagen voorbereiding gevergd hebben, ik geloof niet dat een stam van de één op de andere dag zomaar 6000 clears kan versturen .... dus die voorbereiding zal er wel al geweest zijn terwijl stafford nog in =oad= zat ... ik vond al dat ze nogal veel praatjes had kort na de overstap ... 't zal even slikken worden en wat dorpen verliezen .... maar dat overleven we wel ....
 

DeletedUser38246

Guest
Dat heb je dan mooi fout... Voatie en ik hadden de dag voor de overstap gepm'd dat we jou al massaal wouden aanvallen.. We hadden nog niks voorgesteld.. Toen kwam stafford naar ons, viel jij haar aan en hebben we het voorgesteld... Iedereens clears waren weer zo'n beetje klaar naar de massa op forzarjan, en dus liepen de volgende dag al zo'n 4000 clears.. Geloof het of niet, maar het is wel zo:D
 

DeletedUser25273

Guest
de overstap van stafford van =oad= naar only kan je niets anders dan verraad noemen (van CN naar =oad= ook, maar daar speelde nog de situatie van de verbroken bg en het feit dat haar lieve zusje in =oad= speelde) ....

ach, ik geraak er aan gewend dat mijn buren plots vijanden worden ipv vrienden .... 'k heb het al meegemaakt toen ik pas bij =oad= zat, 2 grote ex-TWR accounts die ik als friendly beschouwde gingen toen ook van de één op de andere dag naar de vijand waardoor bij mij een massa onbeschermde veilige dorpen plots op minder dan een uur edelafstand lagen voor de vijand ... en nu maak ik het terug mee met stafford .... en de massa-aanval die nu op mij opgestart werd zal ook wel meer dan enkele dagen voorbereiding gevergd hebben, ik geloof niet dat een stam van de één op de andere dag zomaar 6000 clears kan versturen .... dus die voorbereiding zal er wel al geweest zijn terwijl stafford nog in =oad= zat ... ik vond al dat ze nogal veel praatjes had kort na de overstap ... 't zal even slikken worden en wat dorpen verliezen .... maar dat overleven we wel ....

abrikoosje, die mass was niet gepland, die heb je zelf uitgelokt. Jij hebt leugens lopen verspreiden over stafford en jij bent begonnen met aanvallen. Dan moet je ook niet vreemd opkijken als je een reactie krijgt. Zoveel planning was er ook niet voor nodig, we vallen gewoon al je dorpen in bepaalde continenten aan. De clears stonden allemaal wel al vol, dat was mooi meegenomen. 6000 clears zit je snel aan, aangezien er van mij al 2000 op je lopen. Maar wees gerust, er komt nog veel meer op je dak praatjesmaker. Nooit de fout bij jezelf zoeken hoor, je bent ten slotte zo erg geliefd bij iedereen in je stam.....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Buiten het feit dat Stafford naar only is overgestapt en OAD dus een loer heeft gedraaid niet zo veel :rolleyes:

Ik vind jou best lachwekkend :p

Haha over het feit dat er bepaalde leden van -Ta- naar de fohn zijn gegaan is er niet zo erg veel drama over gemaakt.Nu de leden in only zitten word er helemaal niks over verteld. Maar nu stafford van stam veranderd is het de grootste verraad dat er is. Ik snap je niet echt waarom je hier z'n drama maakt omwille van 1 stamwissel terwijl er in het verleden andere stamwissel zijn geweest waar je niks over zegt.

Dus je reactie was volkomen nutteloos
 

DeletedUser34957

Guest
Wat een ellende toch op W7, terwijl men dacht dat de wereld dood was :p
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat abrikoos het juist leuk vond om tegen 'vrienden' te strijden.
(dat zei hij ooit :eek:)

Ps; Abrikoos is hartstikke geliefd in zijn stam.
Daar weet jij helemaal niks van demo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
ik dacht dat abrikoos het juist leuk vond om tegen 'vrienden' te strijden.
(dat zei hij ooit :eek:)

Ps; Abrikoos is hartstikke geliefd in zijn stam.
Daar weet jij helemaal niks van demo

Blijkbaar meer dan jij....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind jou best lachwekkend :p

Haha over het feit dat er bepaalde leden van -Ta- naar de fohn zijn gegaan is er niet zo erg veel drama over gemaakt.Nu de leden in only zitten word er helemaal niks over verteld. Maar nu stafford van stam veranderd is het de grootste verraad dat er is. Ik snap je niet echt waarom je hier z'n drama maakt omwille van 1 stamwissel terwijl er in het verleden andere stamwissel zijn geweest waar je niks over zegt.

Dus je reactie was volkomen nutteloos

Dit is niet hetzelfde als wat nu gebeurt, Ta en Only zijn 2 handen op 1 buik, als Stafford naar Exe was gegaan was er ook niks aan de hand geweest iedereen weet wie nu nog oorlog heeft met elkaar dit is geen geheim.

Voor OAD is dit een flinke klap het stoppen van Staffy en het vertrek van Stafford naar de vijand, met beide heb ik een goede band en vind het ook niet leuk had ook liever anders gezien maar de keuze is gemaakt eenmaal en die draai je niet terug.

Als iemand van Only naar Exe was gegaan zou men hetzelfde doen en ook zien als stam verraad of dergelijke maar dit verschild van speler op speler iedereen reageert anders.

W7 is een onvoorspelbare wereld, nu heb je vijanden en volgende week kan het weer helemaal anders zijn W7 is de grootste wereld waar men elkaar probeert te naaien en waar alles toegestaan is het is eenmaal zo kijk nergens meer van op.

Mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat abrikoos het juist leuk vond om tegen 'vrienden' te strijden.
(dat zei hij ooit :eek:)

Ps; Abrikoos is hartstikke geliefd in zijn stam.
Daar weet jij helemaal niks van demo

ach, geliefd of niet geliefd, dat speelt geen rol ..... kijk maar naar staffy en stafford, die waren wel geliefd maar steken hun stamgenoten wel een groot mes in de rug ...

de personen achter de accounts spelen voor mij geen enkele rol, het mogen in rl de beste vrienden zijn, als ze in een vijandige stam zitten dan val ik ze aan ... en omgekeerd ook, een stamgenoot die ik in rl zeker niet tot mijn vrienden wil rekenen kan wel op mijn steun rekenen als hij aangevallen wordt ...

en nee, ik geloof niet dat de overstap van stafford en de massa op mij een groot toeval zijn, en dat de reden van de massa op mij, mijn aanvallen op stafford zijn is ook zever ....

maar begrijp me niet verkeerd ... ik hou van aktie ... en ik zit er niet mee in dat ik dorpen zal verliezen .... ik ben als een springveer, de massa zal me wat indrukken maar ik zal wel terugveren ...
 

DeletedUser25273

Guest
ach, geliefd of niet geliefd, dat speelt geen rol ..... kijk maar naar staffy en stafford, die waren wel geliefd maar steken hun stamgenoten wel een groot mes in de rug ...

de personen achter de accounts spelen voor mij geen enkele rol, het mogen in rl de beste vrienden zijn, als ze in een vijandige stam zitten dan val ik ze aan ... en omgekeerd ook, een stamgenoot die ik in rl zeker niet tot mijn vrienden wil rekenen kan wel op mijn steun rekenen als hij aangevallen wordt ...

en nee, ik geloof niet dat de overstap van stafford en de massa op mij een groot toeval zijn, en dat de reden van de massa op mij, mijn aanvallen op stafford zijn is ook zever ....

maar begrijp me niet verkeerd ... ik hou van aktie ... en ik zit er niet mee in dat ik dorpen zal verliezen .... ik ben als een springveer, de massa zal me wat indrukken maar ik zal wel terugveren ...

Is geen zever, maar je ego is blijkbaar te groot om je dat te beseffen! Jij viel als eerste aan, actie is reactie! Die springveer gaan we net zo lang overbelasten tot hij barst.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk geloof je niet dat het toeval is, het verhaal is veel mooier wanneer er een complot tegen jou gemaakt wordt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk wat actie!
Het werd tijd dat jullie ons gingen inhalen op de ODlijsten!
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar meer dan jij....:rolleyes:

ook nu weer een uitspraak van jou die nergens op slaat.
Want daar weet je niks van ;).
Je weet niet eens wie ik op W7 ben...
En in only willen ze je in de stam omdat ze bang voor je zijn.
 

DeletedUser38246

Guest
Grappenmaker, wat weet jij daar nu van:eek:

Of heb je dat misschien van 1 iemand gehoord?? Vraag het dan ook ff aan die andere 25 en hoor wat die zeggen..
 
Bovenaan