Praattopic

DeletedUser26555

Guest
Dat is nou altijd het probleem geweest van w10. Tegen echt goede georganiseerde stammen kunnen ze weinig tot niets uitrichten, maar wanneer ze de kans groter achten, en er weinig goede spelers zijn overgebleven, komen ze naar boven drijven. En dat is jammer natuurlijk.

Zeer jammer maar, wat doe je eraan? De toekomst zal niet veel verschil meer brengen.
 

DeletedUser

Guest
en wie staat dr weer op rij 1 om dat te zeggen,,,
Ons down-babytje
wss mis je ons gwn om te zeggen hoe goed je wel niet bent. Vertel ons anders nog ff hoe pro je bent.
 

DeletedUser57186

Guest
en wie staat dr weer op rij 1 om dat te zeggen,,,
Ons down-babytje
wss mis je ons gwn om te zeggen hoe goed je wel niet bent. Vertel ons anders nog ff hoe pro je bent.

Neen, ik ben volwassen geworden! Lolololololololololololololo :D:p
Maar ik heb net met 1 sangu lid ( nou ja ex ) de Classic2 gewonnen op 1 account. Wat zeg je me daarvan.
Trouwens genoeg werelden waar ik mijn kennis kwam delen hoor, niet enkel wereld 10. :D Alle sinds tof dat ik mijn allerbeste vriend Dragoon22 nog eens zie.
 

DeletedUser

Guest
wel he :), vertel anders nog ff hoe je classic 1 gewonnen hebt en elke sanguspeler daar faalde.
waaronder ik (wat natuurlijk erg knap van mij is aangezien ik er nooit heb gespeeld)
 

DeletedUser57186

Guest
wel he :), vertel anders nog ff hoe je classic 1 gewonnen hebt en elke sanguspeler daar faalde.
waaronder ik (wat natuurlijk erg knap van mij is aangezien ik er nooit heb gespeeld)

Neen, dat zou een beetje afgezaagd zijn. Ik heb nooit persoonlijk over jou gepraat en Classic1. Ik deed misschien een veronderstelling van Dragoon22 zit in sangu dus misschien zit hij ook in de sangu premade. Als het dan blijkt dat jij geen deel van het team uitmaakt omdat je er toch niet echt bijhoort is dat jammer voor jou.


Dat er dan weer 5 sangu spelers meededen aan Classic2, KPHS, Cupra, nog 2 spelers die ik niet ken en nog 1 die op Ik.MadamEivormKing speelt. Maar die 4 eerste weer zo hard falen pffff....... + het grappige dat ze met hun vijanden van Classic1 "vrede" sluiten zodat ze samen sterk staan maar nog samen falen is het nog grappiger.
 

DeletedUser

Guest
mwah dat ik wel of niet bij sangu hoorde laat ik maar aan jou over. Speelde er slechts 1.5jaar.
Ik stap alleen enkel een wereld in als ik tijd heb, wat niet het geval was tijdens classic1.
Sangu was natuurlijk 1 grote faalstam zonder enig kwaliteit en visie tuurlijk...
 

DeletedUser

Guest
nja sorry mijn fout er was een goede volwassene discussie bezig over het hoge niveau van w10
 

DeletedUser

Guest
Idd dat ging ook niet te lang duren aangezien je met Ludo aan het discussieren bent.
 

DeletedUser

Guest
Dat er dan weer 5 sangu spelers meededen aan Classic2, KPHS, Cupra, nog 2 spelers die ik niet ken en nog 1 die op Ik.MadamEivormKing speelt. Maar die 4 eerste weer zo hard falen pffff....... + het grappige dat ze met hun vijanden van Classic1 "vrede" sluiten zodat ze samen sterk staan maar nog samen falen is het nog grappiger.

Who cares? Een online dude die je niet kent? Nogmaal ''Who cares?''
 

DeletedUser

Guest
timothy demyttenar wordt formmod.
Dan was TW beter af met mij als CM :D
 

DeletedUser37432

Guest
Hey ,.... ondertussen een jaartje geleden denk ik he?
ik kom gewoon efjes kijken hoe alles verloopt
 
Bovenaan