Praattopic

Reactiescore
1.094
^^ Peeta kijk de definitie van spam nog maar eens na.
jaja, alsof 4k wat over de inhoud zegt. Dat zegt alleen wat over de hoeveelheid, maar de opmerking is idd kenmerkend over je falen in discusies. ;) En als je dat weet, waarom leer je dan eerst niet debatteren, voordat je hier weer het woord doet? Lijkt me ook prettiger voor je zelf, om niet steeds af te gaan (wat jou klacht over tuanne was).

en uh, sseg waarom denk je dat ik hier de opmerking maak, en het slaat gewoon op alle topics die ik doorgeworsteld heb, ook op andere werelden ;)


Als je een klacht heb over iemand moet je dat volgens forumregel 2.7 en of 4.1het melden via het supportsysteem of via het rode driehoekje.
Zolang niet aangetoond word dat iemand een overtreding begaat, blijft deze ook in principe onschuldig. Zo werkt het rechtsysteem ook. Dus deze provocatie trekt op niets

Tevens word spam hier gezien als dubbelposten en of off-topic gaan. Daar word men ook in principe voor bestraft. Ik heb Peeta hier noch op w21 weinig tot niet off-topic zien gaan, of zien dubbelposten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Peeta is gewoon een ordinaire spammer. Die wobkovitz-dude heeft helemaal gelijk hoor!!!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Peetaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 

DeletedUser59349

Guest
Ik gok dat mijn account het meest bekeken is van W22 :cool:

Profiel bekeken: 6,217

Wie o wie doet beter? :D:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Beetje opzich zelf geilen:eek:
 

DeletedUser59349

Guest
Profiel bekeken: 12,677

Jammer voor jou doet atomic het toch beter :)

dacht log ff ^^

Ja hallo, dat account bestaat niet meer :p Zo weet ik er nog wel een paar die meer bekeken zijn.

GON bijvoorbeeld:

Profiel bekeken: 18,586

Ik denk niet dat iemand van W22 dat ooit overtreft.

Geil jij ook op je eigen facebook-profiel, Robin? :eek:

Je moest eens weten. Alles wat ik zelf post like ik om maar een voorbeeld te geven :cool:

Stiekem heb je gwn je eigen profiel zoveel keer bekeken met een ander af-account :D

Nouja zeg :eek: Waar propaganda nog meer wel niet goed voor is :D (voor jou tijd ;))

Beetje opzich zelf geilen:eek:

Tuurlijk Martin, dat weet je toch :D
 

DeletedUser21830

Guest
Peeta is gewoon een ordinaire spammer. Die wobkovitz-dude heeft helemaal gelijk hoor!!!
:cool:

Je zou er 'Edit: Sarcasme' moeten bijzetten, anders snapt die wobko het niet :D
Sarcasme? waar heb je dat woord vandaan? Op internet opgezocht?

Ik wou net wachten tot hij me gelijk ging geven :D
Natuurlijk heb ik je opmerking serieus genomen, ik verwachtte ook dat Peeta dat zou onderkennen, maar hij moest weer happen, nice.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser69459

Guest
Natuurlijk heb ik je opmerking serieus genomen, ik verwachtte ook dat Peeta dat zou onderkennen, maar hij moest weer happen, nice.

Oke, mooi. Hoe voel je je nu? Want ik hecht hier persoonlijk geen belang aan. Ik speel hier niet eens meer :rolleyes:
 

DeletedUser21830

Guest
Oke, mooi. Hoe voel je je nu? Want ik hecht hier persoonlijk geen belang aan. Ik speel hier niet eens meer :rolleyes:
Waarom denk je dat ik me steeds verbaas over je :D
- je schijnt het je niet persoonlijk aan te trekken, maar kan het blijkbaar niet negeren ;) Dat betekent dat het toch ergens steekt. Persoonlijk aantrekken heet dat.
- Je haalt alleen oude koeien uit de sloot en bent voortdurend aan het herkauwen. Nutteloos want gebeurd is gebeurd.
- Je praat alleen maar over hoe het had kunnen lopen als je niet ..... en als je wel etc. etc. Nutteloos, want alles liep anders. Persoonlijk niet verwerkt hebben heet dat.
- En een boel inhoudsloze opmerkingen en one-liners. Niet los kunnen laten heet dat.
In wezen heb je hier (je eigen woorden weer) dus helemaal niets meer te zoeken.
 

DeletedUser69459

Guest
Waarom denk je dat ik me steeds verbaas over je :D
- je schijnt het je niet persoonlijk aan te trekken, maar kan het blijkbaar niet negeren ;) Dat betekent dat het toch ergens steekt. Persoonlijk aantrekken heet dat.
- Je haalt alleen oude koeien uit de sloot en bent voortdurend aan het herkauwen. Nutteloos want gebeurd is gebeurd.
- Je praat alleen maar over hoe het had kunnen lopen als je niet ..... en als je wel etc. etc. Nutteloos, want alles liep anders. Persoonlijk niet verwerkt hebben heet dat.
- En een boel inhoudsloze opmerkingen en one-liners. Niet los kunnen laten heet dat.
In wezen heb je hier (je eigen woorden weer) dus helemaal niets meer te zoeken.

Waar heb jij in godsnaam deze psychologische nonsens vandaan gehaald? Het is gewoon belachelijk aan het worden. Enne, ben je nu blij? Met deze zin erbij zijn het welgeteld 4 zinnen die ik gezegd :eek:
 
Reactiescore
1.367
Waar heb jij in godsnaam deze psychologische nonsens vandaan gehaald? Het is gewoon belachelijk aan het worden. Enne, ben je nu blij? Met deze zin erbij zijn het welgeteld 4 zinnen die ik gezegd :eek:

ik ben erg blij :)
kheb een leuk accountje op w37 :p
 
Bovenaan