Praattopic [TW-gerelateerd]

DeletedUser

Guest
Wat ben jij een sneu figuur met je aparte antwoorden steeds.
Ik heb gewoon een support ingediend en daarmee is de kous af.
Ik stelde vragen bij de snelheid die er kwam met het verzenden en daar wordt nu naar gekeken.
Als dit toegestaan is .. prima .. we anticiperen daar dan gewoon op en leggen ons erbij neer.
Jijzelf reageert als een gefrustreerde kleuter. :rolleyes::rolleyes:
Loopt maar te blaten dat wij dit en dat zijn.
We hebben een support ingediend zoals elke speler dat mag. PUNT UIT!! :p:D:p

Jij kent ons helemaal niet en je komt net kijken op deze wereld
Dus koest .. en bekkie dicht

Gut gut, ik voel me gelijk aangesproken :rolleyes: :eek: En als de kous af is waarom zagen jullie dan nog door? :p Aan jullie reacties te zien valt duidelijk op te merken dat jullie gewoon jaloers zijn op ons script :D Misschien moet je een goede scripter eens lief aankijken en vragen of die jullie script wat wil verbeteren :p

Sws beetje gek dat de support de aanvraag in behandeling nam aangezien er op w21 ook supports zijn ingediend door resist omdat ze dachten dat wij illegaal bezig waren :D Dus als de support eerst ff daar naar had gekeken was het al geheel onnodig geweest om hun tijd eraan te verspillen :D

Ik ken jullie goed genoeg na al de geweldige reacties hier :D Ben benieuwd hoe de rest van de wereld zal verlopen :p
 

DeletedUser

Guest
Gut gut, ik voel me gelijk aangesproken :rolleyes: :eek: En als de kous af is waarom zagen jullie dan nog door? :p Aan jullie reacties te zien valt duidelijk op te merken dat jullie gewoon jaloers zijn op ons script :D Misschien moet je een goede scripter eens lief aankijken en vragen of die jullie script wat wil verbeteren :p

Sws beetje gek dat de support de aanvraag in behandeling nam aangezien er op w21 ook supports zijn ingediend door resist omdat ze dachten dat wij illegaal bezig waren :D Dus als de support eerst ff daar naar had gekeken was het al geheel onnodig geweest om hun tijd eraan te verspillen :D

Ik ken jullie goed genoeg na al de geweldige reacties hier :D Ben benieuwd hoe de rest van de wereld zal verlopen :p

Het verschil zit 'm in het feit dat zij geen supersnelle aanvalsscripts nodig hebben om veel winsten te boeken en jullie zelfs mét een dergelijk script alleen nederig jullie zware verlies kunnen accepteren.

Jij mag eigenlijk blij zijn dat ze niet zo'n scripts als jullie hebben. Wie weet zouden de winsten dan nog vele malen hoger liggen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Je mag altijd graag mensen op hun schrijven wijzen warre
Maar jouw opzig (opzich) geeft wel aan dat je niet 100% zeker bent van je zaak
anders had iemand die al zijn antwoorden wel overweegt zoals jij dat altijd doet, dat er niet bijgezet. Zo verspreken mensen zich wel vaker.

Even goed kan het de fout bij TW liggen schrijf je erachteraan = wederom een bevestiging / twijfel.
Dan de opmerking dat het anders in de toekomst verboden zou moeten worden .. geeft ook ruimte voor speculatie.

Dat ze je de logs niet laten zien is ws omdat je dan als scriptschrijver met die info weer wat kan aanpassen :p

Verder denk ik dat het gehele script verhaal maar moet verdwijnen hier.
Ik ga ervanuit dat betrokken partijen het onderling af kunnen.

Opzig of Opzich is idd correcter geeft geen weergave dat ik niet 100% zeker ben. Zoals je zegt kies ik zorgvuldig wat ik schrijf en denk ik na (in tegenstelling tot sommige anderen hier) en ik heb dat woord in die zin gebruikt omdat ik niet uitsluit dat een combinatie van verschillende zaken (gaande van scripts, sneltoetsen/t-timen, computer, internet,.....) er voor zouden kunnen zorgen dat de logs bepaalde dingen anders aantonen dan dat ze zijn. Waar ik 100% zeker van ben ik dat alles wat ik gebruik en doe afzonderlijk door de keurmolen is geweest en er uitgekomen is als goedgekeurd. Indien het een combinatie is van gekeurde zaken is het nog steeds niet mijn schuld maar ben ik bereid om iets aan te passen zodat het niet meer voorkomt. Dit laatste is tot hoe ver de speculatie kan gaan: als er iets een conflict geeft mag daar een verbod op komen wat mij betreft.

Niet meer dan logisch dat ik achteraf gebruik maak van de woorden "even goed". Anders zou ik mezelf tegenspreken gezien ik het open houd of het probleem niet aan mijn kant (clientside) kan zitten.

Dat jij woorden anders opvat dan ze bedoelt zijn en ruimte ziet om te speculeren kan ik niets aan doen :)
Wat er ook te speculeren valt binnen die ruimte, er is geen speculatie die zegt of aantoont dat ik illegale dingen heb begaan in de huidige regels en afspraken. En dat is waar het om gaat...

Het doel van beide scripts is snel aanvallen te kunnen sturen. Ook clears waren makkelijk te versturen via die tool. Maakt verder niet uit.

Incorrect. Mijn tool doet zo veel meer dan gewoon snel aanvallen sturen en is niet gebouwd met het opzicht om snel aanvallen te kunnen sturen. Toen bij de uitwerking bleek dat de manier waarop ik het bedacht heb zo snel ging was dat mooi meegenomen uiteraard.

Je begrijpt me verkeerd dat is iets anders dan mezelf tegen spreken. Zal het je nu nog eens proberen uit te leggen. Het maakt voor mij als verdediger niet uit of je 5 minuten of een uur bezig bent met het sturen van je aanvallen. Verstuurd worden ze toch wel.

Maar ik vind dat jij als aanvaller wel wat meer tijd kwijt mag zijn met het sturen van je aanvallen. Niet omdat het ons te snel gaat, zeer zeker niet. Maar omdat als jij er 3-4 keer zo lang over zou moeten doen ik vrij zeker weet dat je geen 6000 aanvallen gaat versturen.

Ik begrijp het niet verkeerd :) Zelfs al leg je het zo uit gelijk je nu doet heb je niet graag dat ik 6k stuur. Want je heb de mening dat ik te snel stuur omdat er dan zo veel aanvallen komen. Je had liever gehad dat ik minder snel stuurde omdat er dan minder zouden komen. Stel nu dat ik zeg dat ik liever massa's heb van 135 inc heb, 5 aanvallen per persoon van NEOH zou het dan zo zijn dat ik liever heb dat jij maar 5 aanvallen om de 2 weken mag sturen. Kan goed zijn dat ik dat vind en zo weinig inc is leuk, maar houd dat in dat als jullie sneller sturen ik het niet eerlijk en te snel zou vinden ? Neen. Gaat hier allemaal om meningen...

Al je moeite en tijd mogen zeker wel beloond worden. Maar het moet wel binnen proporties blijven. Ik vind de tijdsbesparing voor jullie nu te groot.

Het principe van tijd ergens insteken doe je met het inzicht dat je er later tijd uithaalt. Denk je dat zo ooit een telefoon en verbindingen hadden uitgevonden als het sneller en beter was om een postduif te sturen ?

Wederom lees ik alleen maar jou mening, jij vind dit en jij vind dat. Ik vind zo veel dingen op TW en zo veel dingen in RL maar dat houd niet in dat ze aangepast moeten worden. Even kort door de bocht... jou mening interesseert mij totaal niet ! Ze 1 keer verkondigen dan nog tot daartoe, maar 3 keer lijkt me een beetje overdreven, niet :)

Ik stuur met een script wat ik al ergens tussen de 3 en 4 jaar gebruik 1 clear per 2 seconde. Er zijn inmiddels snellere alternatieven maar vind dit al snel zat gaan.

Jah dat jij met de traagste tool ooit (GOTO) stuurt en daar genoegen mee neemt en er zelf voor kiest om geen andere methodes te gaan gebruiken is niet mijn probleem of fout he. Dat zijn keuzes die jij maakt ! Snellere alternatieven zijn te vinden hier op het AF voor iedereen.

Nog eens een berekening:
1 clear per 2 seconden -> op half uur 900 aanvallen
Zo heel veel meer stuurde ik niet hoor op die tijd... Overdrijven is ook een vak zo zien we maar weer ;)

Ik heb geen idee hoe je script werkt dus ik gok maar wat. Met behulp van dorpsid's en bijbehorende coords maak je een lijst met links. Die open je vervolgens in je browser geen idee hoe, maar vast niet door elke link afzonderlijk aan te klikken (of doen alsof door gewoon een knop in te houden). Troepen automatisch laten invullen. En automatisch op de knop aanval klikken? En daarna met je script zorgen dat je maximaal 5 bevelen per seconde verstuurt.

Als je geen idee heb ga dan ook niet speculeren er over... Klopt vanalles niet aan en staan dingen in die uiterst illegaal zijn.

Het verschil zit 'm in het feit dat zij geen supersnelle aanvalsscripts nodig hebben om veel winsten te boeken en jullie zelfs mét een dergelijk script alleen nederig jullie zware verlies kunnen accepteren.

Jij mag eigenlijk blij zijn dat ze niet zo'n scripts als jullie hebben. Wie weet zouden de winsten dan nog vele malen hoger liggen.

Jah want wij hebben die snelle scripts echt al kunnen gebruiken ja. De eerste die dat deed (ik) werd onterecht geband en verloor daardoor 100+ dorpen remember...
 

DeletedUser

Guest
Het verschil zit 'm in het feit dat zij geen supersnelle aanvalsscripts nodig hebben om veel winsten te boeken en jullie zelfs mét een dergelijk script alleen nederig jullie zware verlies kunnen accepteren.

Jij mag eigenlijk blij zijn dat ze niet zo'n scripts als jullie hebben. Wie weet zouden de winsten dan nog vele malen hoger liggen.

262tauc.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dat ligt dan aan jullie (Oeps-ers). Jullie (ex-Fruiters) spelen hier nu toch al 2 maand ofzo. Zat tijd om het script deftig te gebruiken dus.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk. Als jullie een massa hadden gepland, neem ik aan dat mensen uit het achterland eerst stuurden, meestal dan met een paar mensen tegelijk. Dan had je toch al een aantal mensen die een hele hoop kunnen sturen. Zij worden geband, ok, /care, frontspelers kunnen nog steeds aanvallen sturen met de voordelen van de vele aanvallen die de achterlandspelers hebben gegenereerd.

Frozen leest alleen watie zelf wil lezen, dus meestal komt er dan heel wat anders uit dan wat er echt staat :p Zoiets als oost-indisch blind :D

Hahaha, goeie man, hahaha.

Haha, echt, haha.

Ha.

Nee.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk. Als jullie een massa hadden gepland, neem ik aan dat mensen uit het achterland eerst stuurden, meestal dan met een paar mensen tegelijk. Dan had je toch al een aantal mensen die een hele hoop kunnen sturen. Zij worden geband, ok, /care, frontspelers kunnen nog steeds aanvallen sturen met de voordelen van de vele aanvallen die de achterlandspelers hebben gegenereerd.



Hahaha, goeie man, hahaha.

Haha, echt, haha.

Ha.

Nee.

Ik wist wel dat je niet tegen de waarheid kan :D
 

DeletedUser

Guest
Jouw waarheid of DE waarheid? Tegen de jouwe niet nee, omdat die dan ook mijlenver afwijkt van de realiteit en eigenlijk neerkomt op wat stompzinnige assumpties en vreemde besluiten, inherent aan jouw vorm van logica.

Nuff said.
 

Deleted User - 24028

Guest
Bij deze kunnen we officieel een punt zetten achter de ban discusie:

0f5d0874d3.png


Zoals hier te lezen valt verklaard Duckje dat het berust op een misverstand en dat ik legaal speel. Er was tussen ons (mij, Duckje en hardcode) enige vorm van miscommunicatie en dat is nu allemaal opgelost. Het is tevens ook zo dat de ban voornamelijk gegeven is voor het versturen van meer dan 5 ONDERSTEUNINGEN in 1 seconde.
 

DeletedUser

Guest
Voor zover ik weet mag je meer als 5 ondersteuningen sturen per seconde toch ? :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Neen, max 5 bevelen per seconde als ik het goed heb

Wat je zegt is correct blijkbaar. Maar er zijn amper mensen die dit weten...
En nog een grotere maar: Het is niet opgenomen in de regels of duidelijk gecommuniceerd naar tribalwars spelers toe en het wordt niet automatisch geblokkeerd door TW terwijl aanvallen wel automatisch geblokt worden. Dat is een grote fout van innogames uit wat maakt dat theoretisch het versturen van meer dan 5 ossings op een seconde legaal is. Toch is het zeer sterk af te raden aangezien er dan rode vlaggetjes opduiken bij innogames die op zijn beurt weer bij de mods hier terecht komen.
 

DeletedUser72568

Guest
Hmm, ikzelf dacht dat het ook alleen voor aanvallen was die regel. :p
Maak dat eens wat duidelijker in de regels Poo!
 
Reactiescore
205
Wutt, 5 ondersteuningen per sec? Dat mogen ze dan wel eens aanpassen.
Want ik kan me herinneren dat als ik op de ok - enter ram, ik bij aanvallen vaak een waarschuwing krijg dat ik niet meer dan 5 aanvallen per sec mag sturen. Heb ik bij ondersteuningen nog nooit gezien.
 
Bovenaan