Praattopic [TW-gerelateerd]

DeletedUser62862

Guest
Overdrijven is een kunst maar rekenen ook !
Als dorp na 72 clears normaal gesproken leeg zou zijn ( wat niet is gebeurdt) en je hebt er niet 72 maar 95 nodig dan is het rekensommetje heel makkelijk.

Ze hebben dus niet veel deff gesloopt want anders was die leeg.
In tegenstelling waren er 95 clears nodig dus is er meer off gemold
Het kan natuurlijk ook zijn dat de SIM niet kan rekenen natuurlijk.

Maar al bij al wie boeit dat hoeveel clears of deff er was , dorp is toch leeg gekomen met goed of slecht rekenen :D
 

Deleted User - 24028

Guest
De hele waarheid...?
Dat je op de ene wereld je account onder vv hebt staan vanwege persoonlijke reden, maar dat je op datzelfde moment wél in staat bent om op deze wereld naar diverse stamgenoten een pm te sturen met een lijstje targets waar hun clears en fakes naar toe moeten.
En dat je op datzelfde moment wél in staat bent om iets meer dan 1000 fakes naar King Timo te sturen...

Verder zou het dan ook verstandig zijn als je zelf de waarheid vertelt...
Namelijk dat King Timo het dorp had gescout, vervolgens 140 clears er op had gestuurd. Daarna werd pas de pm gestuurd.
Er waren 95 clears geweest toen de muur op 0 kwam. Dus nog 45 clears te gaan.
Volgens King Timo zijn op dat voor alle zekerheid nog 15 clears (zonder ram/kata) gestuurd.
En toen van die 45 resterende clears na 30 clears het dorp nog niet leeg was zijn er nog eens 160 clears gestuurd, die de volgende dag aankwamen.
Alles bij elkaar dus "slechts" 315 clears en geen 400. Overdrijven is ook een kunst.

Als ik het eerste scoutrapport even tegenover diens clear zet, dan zegt de sim
Het dorp is leeg na 78 clears. De muur stond op 20, zakt vanaf clear #61 en komt op nul na clear #72.
Muur werd dus 0 bij clear #95 in plaats van #72. Dat betekent dat die eerste 95 clears wel degelijk flink def hebben gesloopt.

Heb toch een beetje respect voor andermans situatie man. Wat voor een respectloze wereld of in elk geval stam (NEOH) is dit wel niet joh.

Het kan goed zijn dat jij in vraag trekt waarom hij hier iets wel kan en daar niet. Maar is dat een reden om op een openbaar forum te komen zeggen dat de situatie die iemand vertelt niet waar is. Ik weet dat je dat niet letterlijk zegt maar dat is wel wat je hier nu op gooit en dat is gewoonweg zwartmaken van iemand anders.

Zijn situatie is helaas bittere ernst, was het maar niet zo geweest, dat had zowel Jack zelf al velen anderen veel liever gehad ! Maar helaas... Maak hem daarop dan ook niet nog eens zwart door te gaan insinueren dat hij met verhaaltjes komt om zijn w11 account niet zelf te moeten beheren he. Ook op deze wereld is hij er lange tijd tussenuit geweest, wat niet meer dan normaal is. Moest hij op w11 niet tegelijk zijn teruggekeerd zal daar wel een goede reden voor zijn. Bv dat hij die wereld niet meer leuk vind of geen tijd heeft voor 2 werelden en W17 boven die andere verkiest. Al snap ik niet waarom je een kutwereld zoals deze boven eender welke andere zou verkiezen :eek:

Kort: Heb een beetje respect voor anderen en stop met mensen zwart maken op basis van niks. En dan heb ik het niet alleen over Jack maar even goed over mij. We zijn hier een paar maand en jullie maken de ene na de andere zwart hier, stelletje onrespectvolle egoisten !

Over dat laatste ga ik niks zeggen, ken daar de feiten niet van. Enige wat ik ga zeggen is dat het leuk is om te zien dat anderen mijn tool(s) gebruiken :) Miss leuk om eens een easter egg in te steken xD

Overdrijven is een kunst maar rekenen ook !
Als dorp na 72 clears normaal gesproken leeg zou zijn ( wat niet is gebeurdt) en je hebt er niet 72 maar 95 nodig dan is het rekensommetje heel makkelijk.

Ze hebben dus niet veel deff gesloopt want anders was die leeg.
In tegenstelling waren er 95 clears nodig dus is er meer off gemold
Het kan natuurlijk ook zijn dat de SIM niet kan rekenen natuurlijk.

Maar al bij al wie boeit dat hoeveel clears of deff er was , dorp is toch leeg gekomen met goed of slecht rekenen :D

Trek jij mijn som in twijfel :eek: Jij durft....
En het dorp is niet leeg gekomen xD
 

DeletedUser

Guest
Ik insinueer helemaal niet, dat de situatie niet waar is.

Maar ga hier niet de grote, stoere jongen uithangen, terwijl je account op je andere wereld nog steeds onder vv staat.
Want dan "misbruik" je zo'n ernstige situatie. En inderdaad, voor misbruik heb ik geen respect.
Bovendien was het om aan te geven dat we wel degelijk de hele waarheid weten.

En helaas, dit is niet jouw sim, maar de sim van Vision.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik insinueer helemaal niet, dat de situatie niet waar is.

Maar ga hier niet de grote, stoere jongen uithangen, terwijl je account op je andere wereld nog steeds onder vv staat.
Want dan "misbruik" je zo'n ernstige situatie. En inderdaad, voor misbruik heb ik geen respect.
Bovendien was het om aan te geven dat we wel degelijk de hele waarheid weten.

En helaas, dit is niet jouw sim, maar de sim van Vision.

Je insinueert dat wel ondanks dat je het niet zegt. Het in vraag trekken van iets is even goed insinueren. En zelfs al is het niet zo bedoelt door jou wordt het wel door anderen zo opgevat wat betekent dat het nog steeds niet mooi is van jou.

Misbruik je een ernstige situatie omdat je op 1 wereld langer onder vv staat dan op een andere ? Heeft hij beweerd op W11 nadat hij terug was op w17 dat hij nog steeds omwille van die reden onder vv wilt staan daar ? Zo niet, kan het dan niet gewoon een andere reden zijn die al dan niet verband houd met die reden ?

Als jij ook maar in de verste verte in je stam past is het niet alleen voor misbruik dat je geen respect heb, ik herhaal dat NEOH totaal geen respect heeft naar de vijand toe en dat vind ik zeer jammer. Zeer jammer om te zien dat het voor jullie op die manier moet, maar het zij zo....

Weten jullie over deze situatie net zo veel de waarheid als over de situatie met mij voor kort ? In dat geval zal deze waarheid ook nog niet eens de helft zijn van de echte waarheid.

Oh jammer, je weet niet wat je mist :)
 

DeletedUser

Guest
Wat een respect heb jij voor iemand zijn situatie man gewoon te triest voor woorden man. Je denkt aller eerst te weten wat jack allemaal doet binnen OEPS en het aanvallen sturen zonder ook maar bewijs te hebben van hoe vaak hij logt en hoe lang hij logt... Zoals warre al zei pure zwart makerij triest mannetje...
 

DeletedUser56459

Guest
Je insinueert dat wel ondanks dat je het niet zegt. Het in vraag trekken van iets is even goed insinueren. En zelfs al is het niet zo bedoelt door jou wordt het wel door anderen zo opgevat wat betekent dat het nog steeds niet mooi is van jou.

Misbruik je een ernstige situatie omdat je op 1 wereld langer onder vv staat dan op een andere ? Heeft hij beweerd op W11 nadat hij terug was op w17 dat hij nog steeds omwille van die reden onder vv wilt staan daar ? Zo niet, kan het dan niet gewoon een andere reden zijn die al dan niet verband houd met die reden ?

Als jij ook maar in de verste verte in je stam past is het niet alleen voor misbruik dat je geen respect heb, ik herhaal dat NEOH totaal geen respect heeft naar de vijand toe en dat vind ik zeer jammer. Zeer jammer om te zien dat het voor jullie op die manier moet, maar het zij zo....

Weten jullie over deze situatie net zo veel de waarheid als over de situatie met mij voor kort ? In dat geval zal deze waarheid ook nog niet eens de helft zijn van de echte waarheid.

Oh jammer, je weet niet wat je mist :)


Je noemt neoh in het geheel respectloos terwijl je het gewoon respectloos wil opvangen terwijl het niet zo bedoeld is. En je hebt amper met 3 tal spelers van neoh contact gehad?
Hoe kom je er dan bij dat heel neoh respectloos is?
Als de waarheid die hierboven verteld te hard is voor jouw, niemand zegt dat je dit forum moet lezen en je kan net zo goed verder scriptjes maken, enkel zo heb jij(jullie) een kans om nog iets te bereiken op deze wereld.
Dus vaarwel en veel schrijf plezier aan je al dan niet illegale script.
 

Deleted User - 24028

Guest
Je noemt neoh in het geheel respectloos terwijl je het gewoon respectloos wil opvangen terwijl het niet zo bedoeld is. En je hebt amper met 3 tal spelers van neoh contact gehad?
Hoe kom je er dan bij dat heel neoh respectloos is?
Als de waarheid die hierboven verteld te hard is voor jouw, niemand zegt dat je dit forum moet lezen en je kan net zo goed verder scriptjes maken, enkel zo heb jij(jullie) een kans om nog iets te bereiken op deze wereld.
Dus vaarwel en veel schrijf plezier aan je al dan niet illegale script.

Voor je met zulke zaken afkomt kan je maar beter zien dat je feiten kloppen en dat je goed leest wat ik geschreven heb joh. Er staat toch duidelijk meerdere keren in dat het niet alleen om deze situatie gaat. Het gaat hier om een textuele zaak en zoals ik al zei kan het goed zijn dat het niet zijn bedoeling was dat te insinueren. Dat is echter wel hoe het bij iedereen overkomt en hoe het dus gezien word. Is dat alleen mijn mening ? Neen. + als het niet zijn bedoeling was was zijn reactie nadat ik er op in ging wel anders geweest. Ik las daar nergens: "owh sorry dat was niet op die manier bedoelt, jammer dat het zo is overgekomen". Het enige wat ik lees is dat hij nog meer (verkeerde) info geeft en verder zwart maakt.

Ik heb amper met 3 NEOH leden contact gehad ? Neen. Volledig fout.

Hoe kom ik er bij ? Eenvoudig, er is bv geen enkele van heel die stam die het respect heeft om te laten weten wat er beslist is tegenover mij. Sommigen beweren zelf dat er helemaal geen bespreking was terwijl anderen kort in PM antwoorden dan ze het zullen bespreken in de stam. Jullie spreken elkaar tegen 100 in het uur tegen en hebben geen respect voor situaties. Dat mijn mening is met onderbouwde reden dat jullie respectloos zijn tot het tegendeel bewezen wordt.

Hetgeen hierboven verteld wordt is geen waarheid, het is verdraaide feiten en een half verhaal dat door 1 persoon wordt neergeschreven die er duidelijk niet alles over weet. Ik moet dit forum niet lezen net zoals jullie je gewoon respectvol kunnen opstellen naar anderen. Waarom zou ik degene zijn die moet wijken ?

bedankt voor het compliment van men scripts, het spijt me ten zeerste dat jij niet de benodigde hersenen en talenten hebt meegekregen die nodig zijn om het zelf te doen. Ik begrijp dat je jaloers bent hoor, je moet dat alleen niet zo tonen want je maakt jezelf een klein beetje belachelijk ;)

Jij hebt geen idee wat je bij mij naar boven haalt :) Velen in de stam hier zullen nu wel blij zijn..
Fijn dat je eindelijk gaat (omdat je vaarwel zegt), dan kan het niveau hier terug stijfen ^^
 

DeletedUser56459

Guest
Ik gaan niet speciaal een cursus java volgen voor tw :eek:
als jij dat wel doet dan is dat jouw zaak.

het spijt me ten zeerste dat jij niet de benodigde hersenen en talenten hebt meegekregen die nodig zijn om het zelf te doen.


Weet je trouwens dat je nu tegen iedereen die geen computer nerd is zegt dat hij de hersens niet heeft, dus ook je eigen stam noem je nu hersenloos?
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik gaan niet speciaal een cursus java volgen voor tw :eek:
als jij dat wel doet dan is dat jouw zaak.
Ja want java heeft echt wel iets te maken TW... NOT
Ja want ik heb echt wel een cursus gevolgd ervoor... NOT
Ja want ik gebruik de kennis echt alleen maar voor TW... NOT

Als jij dat niet doet is dat jouw zaak.
Wanneer ga je nu eens stoppen met die stellingen die je even makkelijk kan omkeren en daardoor nergens op slaan ;)

Weet je trouwens dat je nu tegen iedereen die geen computer nerd is zegt dat hij de hersens niet heeft, dus ook je eigen stam noem je nu hersenloos?
Ja want er zit niemand anders in mijn stam die het ook kan... NOT
Ja want ik ben een computer nerd... NOT
Ja want ik mijn zin stond niet duidelijk "jij"... NOT

Maar ik dacht dat jij hier weg ging :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56459

Guest
Ja ik ga weg, ik blijf geen seconde langer op een AF met zo'n zeveraar als jouw.
 

DeletedUser56459

Guest
Dus jullie denken dat het AF bedoeld is om mensen weg te pesten?
Nuja, als het in-game niet lukt begrijp ik wel dat je ergens toch wil winnen met iets.
Jullie idiote opmerkingen slagen er toch telkens in dat ik reageer. Jullie logica kun je gewoon niet negeren.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nog steeds hier ?..
Tuurlijk dient het AF niet om mensen weg te pesten, maar sommige mensen hebben we hier nu eenmaal liever niet. Maar wel leuk dat jij er over begint terwijl jij de eerste bent die die woorden in de mond nam omdat je mij hier weg wou... xD

Voor nu mag je nog een grote mond hebben, we spreken elkaar ooit wel weer beste Skilor ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit doet mij wel denken aan W21, toen wij (Resist-zijnde) Jack en zijn account een NAP aanboden omwille van zijn privésituatie. Groot was dan ook onze verbijstering toen er van dat account aanvallen werden gelanceerd op ons.
Nu is er dan wel geen NAP, maar aan de andere voorwaarden is wel voldaan.

Oh déja vu.
 

Deleted User - 24028

Guest
Welke andere voorwaarden ? Noem er eens enkele op...
En nu doe je ook hetzelfde als meneer hierboven he, maar de helft van het verhaal vertellen...
 

DeletedUser

Guest
Gelijkenissen:
-Z'n account onder vv omwille van privéleven.
-Aanvallen die worden gestuurd ondanks privéleven.
-Stam die dit, begrijpelijk uiteraard, enorm raar vindt.
-Z'n eigen stam die hier helemaal geen vreemde gang van zaken in ontdekt.

Wat hierin belangrijk is, is uiteraard het 2de, maar dat had je zelf natuurlijk al door.

Verschillen:
-In dit geval zijn, zoals ik uit jouw ietwat warrige tekst opmaak, de aanvallen door Jack zelf gestuurd. Bij ons door een vv'er. Voor de vijand (NEOH/Resist) komt dit echter op hetzelfde neer.
-Wij hadden een NAP die Jack had aangenomen (en die dus logischerwijs ook voor zijn account zou gelden).


Over deze hele discussie nog: 't is niet omdat CeeJay het raar vindt dat er aanvallen worden gestuurd door Jack dat hij daarom de situatie rond zijn vader in twijfel trekt. Elke weldenkende mens zou dit uiterst bizar vinden.
 

Deleted User - 24028

Guest
Gelijkenissen:
-Z'n account onder vv omwille van privéleven.
-Aanvallen die worden gestuurd ondanks privéleven.
-Stam die dit, begrijpelijk uiteraard, enorm raar vindt.
-Z'n eigen stam die hier helemaal geen vreemde gang van zaken in ontdekt.

Wat hierin belangrijk is, is uiteraard het 2de, maar dat had je zelf natuurlijk al door.

Verschillen:
-In dit geval zijn, zoals ik uit jouw ietwat warrige tekst opmaak, de aanvallen door Jack zelf gestuurd. Bij ons door een vv'er. Voor de vijand (NEOH/Resist) komt dit echter op hetzelfde neer.
-Wij hadden een NAP die Jack had aangenomen (en die dus logischerwijs ook voor zijn account zou gelden).


Over deze hele discussie nog: 't is niet omdat CeeJay het raar vindt dat er aanvallen worden gestuurd door Jack dat hij daarom de situatie rond zijn vader in twijfel trekt. Elke weldenkende mens zou dit uiterst bizar vinden.

- Niet meer dan normaal, daarvoor dient het
- Worden gestuurd NA zijn prive leven rustiger is
- begrijpelijk niet echt
- Er is dan ook geen vreemde gang van zaken

Het 2de is het belangrijkste puntje kwa gelijkenis volgens jou maar klopt niet zoals jij het neerschrijft xD

Ik weet buiten een aantal dingen hierboven die een verschil vormen nog wel verschillen:
- in deze situatie gaat het om een wereld overlappend iets
- Door dat wereldoverlappend iets spelen er andere dingen zoals wereldkeuze, tijdverdeling en dergelijke een rol

De manier van schrijven kwam zo over, dat heb ik nu toch al 10 keer uitgelegd. Dat het niet zo bedoelt was is goed mogelijk. Maar als ik dan aangeef dat hij dat zou insinueren is het eerste wat je doet toch dat ontkennen en het niet nog erger maken. Nou dat is net wat er niet gebeurt is :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet wat een massa plannen van 2u tijd in 3 dagen te maken heeft met mijn privé situatie. Een account draaiende houden is 1 ding maar dat is geheel niet te vergelijken met het plannen van een massa.. Dat is namelijk het enige wat ik nuttig gedaan heb. Verder zijn de zaken die op w17 gedaan zijn door mijn co's gebeurd, iets wat ik op w11 momenteel niet heb omdat mijn co daar druk is in rl net als ik.

Dus überhaupt al suggereren dat ik op de ene wereld veel doe en op de andere wereld niets is onzin. Wat jullie er verder van willen denken is jullie zaak. Ga daarover verder niet in discussie. Degene die wat moeten weten zijn op de hoogte
 

DeletedUser

Guest
Wat een geneuzel hier .. Pffff
En warre ondanks wat ik ingame over je denk
Hier ben je echt alleen maar aan het muggenvangen.
Blaas je zaken op en ken je zelf geen stoppen.
Erg belerend allemaal. Zinnetjes analyseren ..
Je komt ingame met een pm naar mij en mijn stamgenoten toe
over een staakt het vuren .. Je wil evt een dorpenruil .. Als weje de kans
maar even geven te herstellen

En hier blaf je NEOH af.

Ik snap dat niet. Kan dat ook niet rijmen met elkaar


Vermoeiend.
 

DeletedUser81928

Guest
Wutt, 5 ondersteuningen per sec? Dat mogen ze dan wel eens aanpassen.
Want ik kan me herinneren dat als ik op de ok - enter ram, ik bij aanvallen vaak een waarschuwing krijg dat ik niet meer dan 5 aanvallen per sec mag sturen. Heb ik bij ondersteuningen nog nooit gezien.

nog een plekkie in oeps vrij voor de oud leider daar(A)?
 
Bovenaan