Praattopic (tw-gerelateerd)

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

DTO was toch je grote vriend. :eek:

"Jij de noob met veel VV's en veel punten had dus veel macht in de stam. Als je zo tegen was geweest mochten we niet komen hoor."
Of was je niet akkoord gegaan dat Bi en Ik.MadamEivormKing een nieuwe stam gingen maken. En weer is het dat het niet doorgegaan is omdat Ik.MadamEivormKing niet wilden in tegenstelling tot jij.

Je hebt er niet eens ingezeten en ik heb nooit gezegd dat ik bij jou in de stam wilde dus stil noobje
 

DeletedUser57186

Guest
Hmm jij bent ook al zo'n domme persoon waarmee ik discussieer en tijdje verder in de discussie kan ik gewoon op al je verdere posten met citaten van vroeger antwoorden omdat je zo dom bent.
Maar goed ik hou het maar voor bekeken. Je zuigt nu eenmaal en daar kun je ook niks aan doen.
 

DeletedUser

Guest
Zo se: http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=3659615&postcount=7

En nog vele andere he. ;)



Klitterband, dat blijft een tof woord. En ik draag schoenen met veters maar ik bind ze nooit. :p Ik steek ze altijd in mijn schoenen langs de zijkant. Soort van dit:


nike-veterschoenen.jpg

Alleen is de vraag: kan jij wel veters strikken?

En als je lang weg gaat strik ze gewoon lekker als mij veel cooler, en f na de supermarkt dan niet dat is coooooooooool:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik stop op deze wereld, helemaal geen zin....

Ik denk dat ik 68e sta, wie wilt mijn VV?
Wat je ermee doet boeit me niets..
 

DeletedUser25181

Guest
Duckje
2012-08-11 08:35:37
We zijn er nog mee bezig, we stuitten nog op enkele technische problemen dus hebben we heteven wat uitgesteld. Na plaatsing krijg je een mededeling.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl

mhm... :p
 

DeletedUser57186

Guest
Typisch. Maar goed ik trek het me niet veel aan. Ik heb net de zwaarste col van Frankrijk met de fiets opgereden.En bij het afdalen soms snelheden van 70 KM gehaald. Nu effe aan het rusten in mijn 5 sterren hotel aan het zwembad. :D
 

DeletedUser

Guest
AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

is het al zo erg dat je op vakantie ook tw bezoekt?
 

DeletedUser60654

Guest
Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

is het al zo erg dat je op vakantie ook tw bezoekt?

Haha, heb jij vast en zeker nooooooit gedaan :rolleyes::p


Wat een dorpen o_O. Graag een scoutrapportje doorsturen naar mij. Kwil weten wat erin staat ;). De dorpen liggen toch te ver weg voor mij!

@Downtje: niet van de berg gevallen? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51619

Guest
Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

Haha, heb jij vast en zeker nooooooit gedaan :rolleyes::p


Wat en dorpen o_O. Graag een scoutrapportje doorsturen naar mij. Kwil weten wat erin staat ;). De dorpen liggen toch te ver weg voor mij!

@Downtje: niet van de berg gevallen? :p

Jammer dat we nog 5 dagen moeten wachten om ze te edelen ;(
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het ook wel willen zien.
Zelf had ik wel verwacht dat de dorpen bij mij (wat) dicht(er) in de buurt lagen, maar TW heeft anders bepaald.

Als ik nou 1 zo'n dorp edel hea, dan heb ik ineenes +10mio punten ? En als stam ook? Dan hoef je maar 2 dorpen te edelen, en je staat met je stam dik aan kop :eek:

W00T, Wat een gedachtes, dat van mij? xd
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar geen reactie, dan zal wat je zei , een "flap-out"-reactie zijn ?
 

DeletedUser

Guest
Haha duckje ownt jullie, hij heeft nu ook mijlplaal als eerste 10.000.000 heeft die mooi afgepakt.
 
Bovenaan