Praattopic (tw-gerelateerd)

DeletedUser57186

Guest
Het was in het Chinees , ik herinner me dat nog :D

Zo se: http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=3659615&postcount=7

En nog vele andere he. ;)

je draagt klitterband omdat je in groep 2 geen veters hebt leren strikken.....:mad:

Klitterband, dat blijft een tof woord. En ik draag schoenen met veters maar ik bind ze nooit. :p Ik steek ze altijd in mijn schoenen langs de zijkant. Soort van dit:


nike-veterschoenen.jpg
 

DeletedUser65040

Guest
Klitterband, dat blijft een tof woord. En ik draag schoenen met veters maar ik bind ze nooit. :p Ik steek ze altijd in mijn schoenen langs de zijkant. Soort van dit:


nike-veterschoenen.jpg


haha, door jou dacht ik verder :p

toen ik het typte hat ik dat niet eens door :eek:

maar ik heb mijn veters ook altijd baar binnen, tenzij ik aan het voetballen ben, dan valt mijn schoen nogal een suit :mad:
 

DeletedUser60654

Guest
Lol. Power zoekt verraders xd. Geef et gwn op en speel eerlijk ;). Dan maak je nog een kans
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65040

Guest
Lol. Power zoekt verraders xd. Geef et gwn op en speel eerlijk ;). Dan maak je nog een kans

ik begrijp je niet?

verraders, wij hebben de laatste tijd niemand van buiten POWER/P0WER toegelaten in POWER/P0WER, je standpunt klopt niet, denk ik.

mischien wat uitleg ? :)
 

DeletedUser60654

Guest
Je hoeft die mensen niet in jullie stam te hebben ;). Ze zitten in een andere stam om te spioneren ;).
Best grappig want ze schieten er niks mee op xd
 

DeletedUser65040

Guest
Je hoeft die mensen niet in jullie stam te hebben ;). Ze zitten in een andere stam om te spioneren ;).
Best grappig want ze schieten er niks mee op xd

kom op, wees redelijk...


wij hebben apsoluut geen spionnen aan het werk

wat probeer je met deze beschuldiging te bereiken?

dat iedereen POWER gaat haten, alleen omdat je word aangevallen door superhero99?:mad:
 

DeletedUser60654

Guest
kom op, wees redelijk...


wij hebben apsoluut geen spionnen aan het werk

wat probeer je met deze beschuldiging te bereiken?

dat iedereen POWER gaat haten, alleen omdat je word aangevallen door superhero99?:mad:

Lol. Kheb niks met Power en wil er niks mee.
En het is wel zo ;). Hij helpt Super xd

Maar ben erachter
 

DeletedUser

Guest
AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

06.12.07 Duckje (Community Manager)
Thema / Autor Letzter Beitrag Antworten Hits

Wichtig: Praattopic (tw-gerelateerd) ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
Cupra
Heute 15:03
von DownOnMe
2.109 25.718

Wichtig: Goede aanvallen, Goede verdediging ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
haico5
31.07.12 19:17
von DownOnMe
822 13.033

Wichtig: Forummod Klassieke wereld. ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
zolid
17.07.12 19:04
von DownOnMe
109 3.508

Wichtig: Automatisch geupdate kaartjes
lord anakin
20.05.12 01:05
von DownOnMe
10 437

Top en Flopspelers ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
haico5
Heute 15:03
von DownOnMe
1.602 24.193

Jouw favoriete instellingen ( 1 2)
kirac
Heute 15:02
von DownOnMe
27 387

Top en Flopstammen ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
haico5
21.07.12 15:42
von DownOnMe
789 12.865

jij bent echt geen leven naast tw en het tw forum he?
 

DeletedUser65040

Guest
Re: AW: Praattopic (tw-gerelateerd)

06.12.07 Duckje (Community Manager)
Thema / Autor Letzter Beitrag Antworten Hits

Wichtig: Praattopic (tw-gerelateerd) ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
Cupra
Heute 15:03
von DownOnMe
2.109 25.718

Wichtig: Goede aanvallen, Goede verdediging ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
haico5
31.07.12 19:17
von DownOnMe
822 13.033

Wichtig: Forummod Klassieke wereld. ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
zolid
17.07.12 19:04
von DownOnMe
109 3.508

Wichtig: Automatisch geupdate kaartjes
lord anakin
20.05.12 01:05
von DownOnMe
10 437

Top en Flopspelers ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
haico5
Heute 15:03
von DownOnMe
1.602 24.193

Jouw favoriete instellingen ( 1 2)
kirac
Heute 15:02
von DownOnMe
27 387

Top en Flopstammen ( 1 2 3 ... Letzte Seite)
haico5
21.07.12 15:42
von DownOnMe
789 12.865

jij bent echt geen leven naast tw en het tw forum he?


waarom in het duits? :p
 

DeletedUser57186

Guest
hhaha donoroh toch. :p

Zegt de persoon die Defying the Odds aan het aanvallen is en hele tijd PM's zat te sturen voor een online check tussen 1 uur snags en 5 uur snags, daarna effe pauze en weer beginnen om 9 uur 's morgens. :p
Zegt de persoon die altijd het account Ik.MadamEivormKing duizenden PM's zat te sturen over al je noob gelul. Van 's morgens tot 's avonds ging je door.

En het grappige is dan nog dat jij al u tijd steekt in: iterne, VV's verkloten, je "vrienden" backstabbe, zeggen tegen je "vrienden" dat ze u mogen edelen en dan snel al hun aanvallen blokken en al je gezever en al je faal pogingen om in onze stam te mogen komen.
En dan nog altijd je gedoe op het algemeen forum waarop je op alles en iedereen moest antwoorden zonder inhoud waar je nooit verder kwam dan 1 zinnetje. Soms "probeer" je dan toch eens te discussiëren maar kwam je nooit verder dan 2 zinnen buiten 1 keer had je eens 3 zinnen.

Tja, je zuigt nu eenmaal. Probeer het een plaatsje te geven dat het account Ik.MadamEivormKing niet met je wilden samenwerken en je niet in de stam wilden ondanks al je vele zielige pogingen.
Het beste is gewoon want je altijd doet en dat is nu eenmaal wegvluchten en wenen voor je problemen. ;)
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Zegt de persoon die Defying the Odds aan het aanvallen is en hele tijd PM's zat te sturen voor een online check tussen 1 uur snags en 5 uur snags, daarna effe pauze en weer beginnen om 9 uur 's morgens. :p

Nooit 1 online check gedaan op hem, had hem in mijn vriendenlijst. Waar haal je het vandaan?


Zegt de persoon die altijd het account Ik.MadamEivormKing duizenden PM's zat te sturen over al je noob gelul. Van 's morgens tot 's avonds ging je door.

Die Mededelingen staan op 130 ofzo waarvan 60 van jullie met meer tekst erin



En het grappige is dan nog dat jij al u tijd steekt in: iterne, VV's verkloten, je "vrienden" backstabbe, zeggen tegen je "vrienden" dat ze u mogen edelen en dan snel al hun aanvallen blokken en al je gezever en al je faal pogingen om in onze stam te mogen komen.
En dan nog altijd je gedoe op het algemeen forum waarop je op alles en iedereen moest antwoorden zonder inhoud waar je nooit verder kwam dan 1 zinnetje. Soms "probeer" je dan toch eens te discussiëren maar kwam je nooit verder dan 2 zinnen buiten 1 keer had je eens 3 zinnen.

Daar heb ik geen zin in joh

Tja, je zuigt nu eenmaal. Probeer het een plaatsje te geven dat het account Ik.MadamEivormKing niet met je wilden samenwerken en je niet in de stam wilden ondanks al je vele zielige pogingen.
Het beste is gewoon want je altijd doet en dat is nu eenmaal wegvluchten en wenen voor je problemen. ;)

Ik was de enige die niet met je wilde samenwerken
 

DeletedUser57186

Guest
Mja, iemand deftig citeren kan je ook al niet.

En we gaan tellen: 1 2 3 zinnen nieuwe zinnen! Dam net niet een nieuw record!

1. Ik had zijn VV. :p Waarom denk je anders dat je geen beuk in een pakje boter kon slagen. Omdat ik ze mooi verdedigend heb. :)

2. IDD veel mededingen van ons. 60: door de spelers van ons account.
Jij vraagt zo veel noob dingen. Gelukkig kunnen de spelers op Ik.MadamEivormKing zich wel normaal gedragen en antwoord dus op al je noob dingen. Enzo sprak jij dus soms 's morgens met iemand van het account, 's middags met iemand en 's avonds met iemand en snags was je tegen u zelf aan het praten. Met andere woorden jij was altijd aan het praten en ik niet.

3. aangezien je een dom noobje bent die dat niet kan zal ik dat accepteren.

4. Je was de enige persoon die niet boven zijn domme ego wilden komen door het te vragen omdat wij je al zo veel keren hadden afgewezen en laten blijken dat we je niet moesten hebben en zelfs nu zegt je ego het van niet. Maar al je pogingen om met mensen van de stam te fuseren en op hun account te komen enzo...zelfs met je VV's stuurden je vragen naar ons die over jou gingen.
Je wilden ons ook in Bi hebben maar wij wilden niet.

Het beste is gewoon want je altijd doet en dat is nu eenmaal wegvluchten en wenen voor je problemen. ;)
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Mja, iemand deftig citeren kan je ook al niet.

En we gaan tellen: 1 2 3 zinnen nieuwe zinnen! Dam net niet een nieuw record!

1. Ik had zijn VV. :p Waarom denk je anders dat je geen beuk in een pakje boter kon slagen. Omdat ik ze mooi verdedigend heb. :)

2. IDD veel mededingen van ons. 60: door de spelers van ons account.
Jij vraagt zo veel noob dingen. Gelukkig kunnen de spelers op Ik.MadamEivormKing zich wel normaal gedragen en antwoord dus op al je noob dingen. Enzo sprak jij dus soms 's morgens met iemand van het account, 's middags met iemand en 's avonds met iemand en snags was je tegen u zelf aan het praten. Met andere woorden jij was altijd aan het praten en ik niet.

3. aangezien je een dom noobje bent die dat niet kan zal ik dat accepteren.

4. Je was de enige persoon die niet boven zijn domme ego wilden komen door het te vragen omdat wij je al zo veel keren hadden afgewezen en laten blijken dat we je niet moesten hebben en zelfs nu zegt je ego het van niet. Maar al je pogingen om met mensen van de stam te fuseren en op hun account te komen enzo...zelfs met je VV's stuurden je vragen naar ons die over jou gingen.
Je wilden ons ook in Bi hebben maar wij wilden niet.

1. Laat die online checks dan zien:eek:

2. geen 1000:rolleyes:

3. jij hebt nooit iets kunnen bewijzen van die vv's

4. Ik wilde niet bij jou in de stam omdat je gewoon een nerdje bent die woorden als uber gebruikt en op 29 werelden tegelijk post voor aandacht die hij in het echte leven nooit krijgt.

zelfs met je VV's stuurden je vragen naar ons die over jou gingen. Hoe kom je er toch bij?

Wilde ik jou in Bi hebben?:D:D:D:D:D:D:D:D:D Hoe ziek ben jij?
 

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

1. Laat die online checks dan zien:eek:

2. geen 1000:rolleyes:

3. jij hebt nooit iets kunnen bewijzen van die vv's

4. Ik wilde niet bij jou in de stam omdat je gewoon een nerdje bent die woorden als uber gebruikt en op 29 werelden tegelijk post voor aandacht die hij in het echte leven nooit krijgt.

zelfs met je VV's stuurden je vragen naar ons die over jou gingen. Hoe kom je er toch bij?

Wilde ik jou in Bi hebben?:D:D:D:D:D:D:D:D:D Hoe ziek ben jij?


Boem patat! Nieuw record!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. ik heb de VV niet meer. Maar het boeit me niet hoor dat jij me niet geloofd. :p IK kon alles hier op het forum posten dat je massa geen schade heeft kunnen aanrichten door mij maar omdat ik zo'n goeie stamgenoot ben heb ik dat niet gedaan. ;) Je bent ook een dom zielig noobje maar omdat ik zo'n vriendelijke persoon ben moet ik dat er niet altijd inwrijven he.

2. Dat is ook figuurlijk

3. Jawel, de spelers op Ik.Madam en je ex stamgenoten weten het ook.

4. 29 was toen nog niet bezig aap. :D En wij mochten in Bi als we wilden. Jij de noob met veel VV's en veel punten had dus veel macht in de stam. Als je zo tegen was geweest mochten we niet komen hoor. Alleen wilden wij niet.


5. dat konden we lezen.
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Boem patat! Nieuw record!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. ik heb de VV niet meer. Maar het boeit me niet hoor dat jij me niet geloofd. :p IK kon alles hier op het forum posten dat je massa geen schade heeft kunnen aanrichten door mij maar omdat ik zo'n goeie stamgenoot ben heb ik dat niet gedaan. ;) Je bent ook een dom zielig noobje maar omdat ik zo'n vriendelijke persoon ben moet ik dat er niet altijd inwrijven he.

2. Dat is ook figuurlijk

3. Jawel, de spelers op Ik.Madam en je ex stamgenoten weten het ook.

4. 29 was toen nog niet bezig aap. :D En wij mochten in Bi als we wilden. Jij de noob met veel VV's en veel punten had dus veel macht in de stam. Als je zo tegen was geweest mochten we niet komen hoor. Alleen wilden wij niet.


5. dat konden we lezen.

alleen omdat een noobje zoals DTO dat wil betekent niet dat ik het wilde?
 

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

alleen omdat een noobje zoals DTO dat wil betekent niet dat ik het wilde?

DTO was toch je grote vriend. :eek:

"Jij de noob met veel VV's en veel punten had dus veel macht in de stam. Als je zo tegen was geweest mochten we niet komen hoor."
Of was je niet akkoord gegaan dat Bi en Ik.MadamEivormKing een nieuwe stam gingen maken. En weer is het dat het niet doorgegaan is omdat Ik.MadamEivormKing niet wilden in tegenstelling tot jij.
 
Bovenaan