Praattopic (tw-gerelateerd)

DeletedUser57186

Guest
@staf, heb je zoveel haat aan superhero dat je graag wilt dat zijn stam verliest? :p


@DownOnMe, je zij interresant, was dat een reactie op mij dat ik zij dat ik bij DaDirtyDoc speel, of op iets heel anders?

kon 2 conclusies eruit halen en als ik jou antwoord hierop lees word er 1 bevestigt.



mvg
DDD, yme

Was maar om te lachen hoor. Het was niet op iets bepaald.


Dat ben ik!
 

DeletedUser

Guest
Hier antwoord ik later wel nog eens op.



Koek koek

@frysman:
Wat de spelers( Ik.MadamEivormKing niet) doen die donoroh edelen is gewoon iterne.
donoroh wilden ons in de stam Bi hebben. Wij wilden niet.
Daarna wilden donoroh een nieuwe stam met ons maken. Wij wilden niet.
Daarna wilden donoroh in onze nieuwe stam. Wij wilden niet.
Daarna wilden donoroh zijn account op deleten zetten en op Defying the Odds ( een account in onze stam) spelen. Wij hadden het door en wilden niet.
Ondertussen heeft donoroh nog wat aan iterne gedaan, VV's verkloot, Defying the Odds proberen te backstabben.
Hij zag het niet meer zitten en ging dus maar naar de stam POWER. Alleen vond hij het daar niet zo tof en wilden liever in ALV maar mocht dus niet.

Dus besloot hij maar te stoppen en zijn dorpen te geven aan zijn oude vrienden van Bi en zijn VV ook aan een oude vriend die alles moest regelen. Zoals ik al zei: "gewoon iterne". Dat donoroh liever kiest om zijn dorpen te geven aan zijn oude vrienden + de stam waarin hij nooit in mocht is zijn keus.
Voor de rest heeft Ik.MadamEivormKing er al sowieso niks mee te maken.

Daarna wilden donoroh een nieuwe stam met ons maken. Wij wilden niet. Waar haal je dit vandaan?:confused:
Daarna wilden donoroh in onze nieuwe stam. Wij wilden niet. Heb ik ooit gevraagd of ik mocht joinen? Nee idioot
Daarna wilden donoroh zijn account op deleten zetten en op Defying the Odds. Hij vroeg mij en zei daarna dat ik het wou clown, vandaar die aanvallen op hem.

Je bent nog steeds een klein jochie die alles denkt te weten
 

DeletedUser57186

Guest
1.Bi wilden een nieuwe stam met ons maken maar wij wilden niet. Jij zit ook nog altijd in Bi.
2. Neen dat heb je niet, je ego kon dat niet aan. Ook al zou je het maar al te graag gewild hebben.
3. Maar jij wilden ook maar je mocht gewoon niet van ons.

Ik weet IDD alles. Jij bent precies ook hard verandert? Dit is de eerste keer dat je verder komt dan 2 zinnen in een disscusie!
 

DeletedUser25181

Guest
1.Bi wilden een nieuwe stam met ons maken maar wij wilden niet. Jij zit ook nog altijd in Bi.
2. Neen dat heb je niet, je ego kon dat niet aan. Ook al zou je het maar al te graag gewild hebben.
3. Maar jij wilden ook maar je mocht gewoon niet van ons.

Ik weet IDD alles. Jij bent precies ook hard verandert? Dit is de eerste keer dat je verder komt dan 2 zinnen in een disscusie!

maar dan wel 2 zinnen waarin hij zich verlaagd tot een klein kind en begint te schelden...
dus die 2 zinnen vallen al af :rolleyes:
dus blijft het bij 1 zin ;)
 

DeletedUser60654

Guest
maar dan wel 2 zinnen waarin hij zich verlaagd tot een klein kind en begint te schelden...
dus die 2 zinnen vallen al af :rolleyes:
dus blijft het bij 1 zin ;)

Altijd leuk dat je Downtje beschermt. Best zwak vriend maar ja zo gaat het leven haha XD.
En die punten van donno zijn opzich niet slecht ;).
Maar ja zo wil Downtje laten zien dat hij goed is whahaha XD
 

DeletedUser25181

Guest
Altijd leuk dat je Downtje beschermt. Best zwak vriend maar ja zo gaat het leven haha XD.
En die punten van donno zijn opzich niet slecht ;).
Maar ja zo wil Downtje laten zien dat hij goed is whahaha XD

gaat niet over het beschermen van Down ;)
het gaat hier vooral over plezier maken en niet lopen schelden bij het minste dat gezegd word...

moest jij of Donoroh met zo'n reply komen zou ik hetzelfde zeggen ;)
 

DeletedUser57186

Guest
maar dan wel 2 zinnen waarin hij zich verlaagd tot een klein kind en begint te schelden...
dus die 2 zinnen vallen al af :rolleyes:
dus blijft het bij 1 zin ;)

Niet zo gemeen he. Hij deed eindelijk eens zijn best!

Altijd leuk dat je Downtje beschermt. Best zwak vriend maar ja zo gaat het leven haha XD.
En die punten van donno zijn opzich niet slecht ;).
Maar ja zo wil Downtje laten zien dat hij goed is whahaha XD

Tanken en leven. Het is IDD altijd leuk als stamgenoten en buren elkaar beschermen.
 

DeletedUser60654

Guest
Niet zo gemeen he. Hij deed eindelijk eens zijn best!



Tanken en leven. Het is IDD altijd leuk als stamgenoten en buren elkaar beschermen.

Zelf daarvoor deed hij het ;). Dus teken van zwakte. En ja dat klopt haha.

@Sleeper: je hoeft niet te schelden hoor haha maar je hebt wel een eigen mening ;) haha
 

DeletedUser

Guest
Zelf daarvoor deed hij het ;).

Nee, discussiëren heeft hij nooit gekunnen.
Dit is zowaar zijn eerste poging.

Oja, stafmans, misschien moet jij eens leren wat minder "haha's" in je post te typen.
Ze doen je ongeloofwaardig en dom overkomen. Mocht je echt zoveel haha's irl meemaken omwille van forumposts hier geplaatst, ga ik me serieuze vragen gaan stellen bij je mentale conditie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60654

Guest
Nee, discussiëren heeft hij nooit gekunnen.
Dit is zowaar zijn eerste poging.

Oja, stafmans, misschien moet jij eens leren wat minder "haha's" in je post te typen.
Ze doen je ongeloofwaardig en dom overkomen. Mocht je echt zoveel haha's irl meemaken omwille van forumposts hier geplaatst, ga ik me serieuze vragen gaan stellen bij je mentale conditie.

Ik leef liever niet somber:p haha XD. Zo komt er geen doeloze ruzie xd
 

DeletedUser57186

Guest
Gaat ie weer xd. We buigen voor niemand :) haha

Lol, jij was zo hard aan het buigen op Classic1 voor mijn stam. Herinner je nog de beschrijving van mijn stam?

het spijt me, ik buig niet voor stervelingen ;)

Want Ollie zegt. ;)

wij zijn dan ook geen stervelingen, dus op je knieen:p

Ik weet nog toen we de wereld aan het inmaken waren dat iedereen van Goden allemaal cursussen op het forum was aan het posten van hoe ze moeten buigen. :p Misschien nu ook handig?

....... dan zijn we gelijken en moet je dus ook voor mij buigen ^^

Alleen als mijn veter los is.
 
Bovenaan