Praattopic (tw-gerelateerd)

DeletedUser65040

Guest
pfff...


nooit verwacht, maar het is toch gebeurd.

begon te denken dat ALV een leuke stam was.

met actieve en sportive leden.

maar toch blijkt dat heel anders. (er zijn wel goede leden, dat weet ik)

wat jullie met het account donoroh doen vind ik zwak.

alle dorpen leeg zetten en het dan snel edelen.

mischien zijn er andere redenen, maar dit heb ik meegekregen en ik verwacht dat het waar is, al hoop ik dat ik het verkeerd heb.

leuk, om zo een wereld te winnen, dit is nog een begin, maar als je zo gaat spelen vind dat laf.

nogmaal, ik kan het mis hebben, maar dn wil ik wel eens de bewijsen zien dat ik het fout heb.




mvg
DDD, yme
 

DeletedUser57186

Guest
Je doet het maar weer op NLC :D

Hier antwoord ik later wel nog eens op.


Koek koek

@frysman:
Wat de spelers( Ik.MadamEivormKing niet) doen die donoroh edelen is gewoon iterne.
donoroh wilden ons in de stam Bi hebben. Wij wilden niet.
Daarna wilden donoroh een nieuwe stam met ons maken. Wij wilden niet.
Daarna wilden donoroh in onze nieuwe stam. Wij wilden niet.
Daarna wilden donoroh zijn account op deleten zetten en op Defying the Odds ( een account in onze stam) spelen. Wij hadden het door en wilden niet.
Ondertussen heeft donoroh nog wat aan iterne gedaan, VV's verkloot, Defying the Odds proberen te backstabben.
Hij zag het niet meer zitten en ging dus maar naar de stam POWER. Alleen vond hij het daar niet zo tof en wilden liever in ALV maar mocht dus niet.

Dus besloot hij maar te stoppen en zijn dorpen te geven aan zijn oude vrienden van Bi en zijn VV ook aan een oude vriend die alles moest regelen. Zoals ik al zei: "gewoon iterne". Dat donoroh liever kiest om zijn dorpen te geven aan zijn oude vrienden + de stam waarin hij nooit in mocht is zijn keus.
Voor de rest heeft Ik.MadamEivormKing er al sowieso niks mee te maken.
 

DeletedUser65040

Guest
oke, kijk dat is nou een mooie uitleg, bedankt daarvoor :)


dan neem ik de woorden terug die in negative zin zijn gesproken door mij over/tegen de stam ALV.


ik begrijp donoroh zijn keus helemaal en respecteer dit ook.




nu even een vraagje.

is het "iterne" of "interne"

ik zie namelijk vaak mensen bijde woorden noemen en ze bedoelen er hetzelfde mee volgens mij.

maar welke is nou goed? :p



mvg
DDD, yme
 

DeletedUser57186

Guest
Geen probleem.
En volgens mij is het geen 1 van de 2. Interne betekent binnen iets of binnen een bepaalden groep.
Als je gratis dorpen krijgt zegt iedereen dat je aan het interne bent.

Officieel is het dus interne. Maar sommige en ik soms ook zeggen iterne. En dan bedoelen ze IDD het zelfde.
Op welke account speel je trouwens?
 

DeletedUser65040

Guest
Geen probleem.
En volgens mij is het geen 1 van de 2. Interne betekent binnen iets of binnen een bepaalden groep.
Als je gratis dorpen krijgt zegt iedereen dat je aan het interne bent.

Officieel is het dus interne. Maar sommige en ik soms ook zeggen iterne. En dan bedoelen ze IDD het zelfde.
Op welke account speel je trouwens?


oke, weet ik dat ook weer :)


is dat niet duidelijk ? :p


DDD, 3 D's :p

DaDirtyDoc speel ik op.



mvg
DDD, yme
 

DeletedUser60654

Guest
Alvast gefeliciteerd ALV!! Was leuk om nog ff mee te spelen xd. Tijd doden in vakantie :p

Ps wrm is noobsunder.... Uit de stam Power? Ö
 

DeletedUser60654

Guest
Kweet et wel zkr. ;). Als jullie donnoh interne. Je dorpen uitbouwt dan heb je die 6 bonus dorpen niet nodig. Dan hebben jullie 10 mil meer dan de nummer 2.

Dus tja... Of iemand moet er uit gaan en naar Farm gaan maar die kans is klein ;) XD
 

DeletedUser57186

Guest
Kweet et wel zkr. ;). Als jullie donnoh interne. Je dorpen uitbouwt dan heb je die 6 bonus dorpen niet nodig. Dan hebben jullie 10 mil meer dan de nummer 2.

Dus tja... Of iemand moet er uit gaan en naar Farm gaan maar die kans is klein ;) XD

Of jij moet naar ons komen! En als we onze dorpen uitbouwen zodat we 10 miljoen punten meer hebben boeit echt geen reet hoor. :D:p Het gaat om de 6 dorpen.
 

DeletedUser57186

Guest
Haha zou leuk zijn als dat mag ;).

Ik heb sowieso rang 75 gehaald haha ;).

Je wint toch als je 20 mil hebt en 2000 dorpen en dit dan 365 uur ong. vol houdt?

Neen schatje, dat was Classic1. Classic2 komen er 6 speciale dorpen en die moet je 2 weken behouden. Ik weet dat het bij overwinningsvoorwaarden anders staat maar dat is een fout van TW. Ik heb in het totaal al 3 keer gezegd dat het daar fout staat maar ze doen er geen reet aan.
 

DeletedUser60654

Guest
Neen schatje, dat was Classic1. Classic2 komen er 6 speciale dorpen en die moet je 2 weken behouden. Ik weet dat het bij overwinningsvoorwaarden anders staat maar dat is een fout van TW. Ik heb in het totaal al 3 keer gezegd dat het daar fout staat maar ze doen er geen reet aan.

Ah oké. Duidelijk :eek:. Thx ;).

Nou succes ALV! Met de overwinning ;)
 

DeletedUser65040

Guest
Ah oké. Duidelijk :eek:. Thx ;).

Nou succes ALV! Met de overwinning ;)


@staf, heb je zoveel haat aan superhero dat je graag wilt dat zijn stam verliest? :p


@DownOnMe, je zij interresant, was dat een reactie op mij dat ik zij dat ik bij DaDirtyDoc speel, of op iets heel anders?

kon 2 conclusies eruit halen en als ik jou antwoord hierop lees word er 1 bevestigt.



mvg
DDD, yme
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan