Praattopic (tw-gerelateerd)

DeletedUser

Guest
Barbarendorp (517|486) K45 725 Barbaar donoroh [POWER] 2012-07-18 17:46:51
Barbarendorp (549|466) K45 747 Barbaar donoroh [POWER] 2012-07-18 16:29:31

Er zijn geen directe interns, dus je volgende slachtoffers zijn de barbaren donoroh? :D
 

DeletedUser44266

Guest
Dat boeit toch niet meneer. Ik ga ook niet lopen stoer doen over dit spelletje irl, geen enkele vriend(in) van mij die weet dat ik dit belachelijke spel speel. Ik speel dit spel als ik niets anders te doen heb, net zoals iemand anders TV zit te kijken of op z'n PlayStation zit (al doe ik dat ook soms :D).

MAAR daar hoef ik (en waarschijnlijk vele anderen) jouw mening niet over te weten. Want waarom post jij hier eigenlijk nog, ook omdat je je verveelt of omdat je aandacht tekort hebt? :rolleyes:

ik ging even de laatste pagina kijken, om te zien of jullie nog zo cool doen, en ja hoor, gaat me niet om jou maar vooral om don en dom,
 

DeletedUser25181

Guest
Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

idd:( ik heb geen inactieve grote spelers in de buurt

hoe je nu bezig bent op Duif zijn acc , zal hij mischien stoppen als hij terug is? :D

op hoeveel staan de dode clears nu? :p
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

hoe je nu bezig bent op Duif zijn acc , zal hij mischien stoppen als hij terug is? :D

op hoeveel staan de dode clears nu? :p

troepen mollen op een geen muur is gwn leuk, en een clear is terug binnen een week
 

DeletedUser25181

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

troepen mollen op een geen muur is gwn leuk, en een clear is terug binnen een week

mijn deff blijft er lopen ;)
dus geef het op met duif zijn acc...
dat dorp krijg je niet.

hij is mijn DU dus handjes af... je gaat toch ook niet iemand anders zijn DU aanvallen -.-
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

mijn deff blijft er lopen ;)
dus geef het op met duif zijn acc...
dat dorp krijg je niet.

hij is mijn DU dus handjes af... je gaat toch ook niet iemand anders zijn DU aanvallen -.-

stond niet in zijn profiel..
 

DeletedUser57186

Guest
deze is ook origineel hoor

Voor zo'n domme noobjes als jou ga ik ook niet origineel doen en kom ik liever to the point. En dat zal altijd zijn dat jij een zuigende noob bent die niks kan buiten iterne en VV's verkloten. En al je ander gefaal dan natuurlijk.

gasten jullie spelen een spel tribalwars, ga dit tegen mensen op straat zeggen, lachen ze je vierkant uit.

dus ga alsjeblieft niet zo stoer lopen doen, van jullie zuigen dit en dat, want dat slaat ook nergens op

Maar jij zuigt echt.
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Voor zo'n domme noobjes als jou ga ik ook niet origineel doen en kom ik liever to the point. En dat zal altijd zijn dat jij een zuigende noob bent die niks kan buiten iterne en VV's verkloten. En al je ander gefaal dan natuurlijk.



Maar jij zuigt echt.

Ik.MadamEivormKing op 09.07. om 12:34 uur
hij heeft de mogelijkheid nog om in te loggen en dat doet hij soms ook, maar meer dan sommige pm's beantwoorden doet ie niet. :)

sla niet zo'n toon tegen mij kleine man
 

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Ik.MadamEivormKing op 09.07. om 12:34 uur
hij heeft de mogelijkheid nog om in te loggen en dat doet hij soms ook, maar meer dan sommige pm's beantwoorden doet ie niet. :)

sla niet zo'n toon tegen mij kleine man

Ik heb de mogelijkheid tot alles. Zoals jij de mogelijkheid hebt om BB's te edelen, te iterne, VV's verkloten, dom zijn, falen, stinken...

Maar jongen, ga nu alstublieft eens toiletten kuisen dom zielig noobje.
 

DeletedUser57186

Guest
doe even normaal man

Doe zelf normaal met je emo opmerkingen. Maar als je dan aan het falen bent ga je wel beetje mensen dingen toewensen in RL.
Ga dus geen opmerkingen maken van:

gasten jullie spelen een spel tribalwars, ga dit tegen mensen op straat zeggen, lachen ze je vierkant uit.

dus ga alsjeblieft niet zo stoer lopen doen, van jullie zuigen dit en dat, want dat slaat ook nergens op


Of ga jij ook op straat lopen en tegen iemand zeggen: "ik heb een internet spelletje gespeeld en toen ben ik verloren en toen heb ik iemand dingen toegewenst in RL"
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

Doe zelf normaal met je emo opmerkingen. Maar als je dan aan het falen bent ga je wel beetje mensen dingen toewensen in RL.
Ga dus geen opmerkingen maken van:




Of ga jij ook op straat lopen en tegen iemand zeggen: "ik heb een internet spelletje gespeeld en toen ben ik verloren en toen heb ik iemand dingen toegewenst in RL"

wie scheld hier nou over een spelletje op msn?:D
 

DeletedUser57186

Guest
Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

wie scheld hier nou over een spelletje op msn?:D

Ik vind het niet erg dat mensen mij uitschelden als ze verliezen hoor. Maar ik vind niet dat ze dan altijd zo'n emo posten moeten maken.
 

DeletedUser25181

Guest
Re: AW: Re: AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

stond niet in zijn profiel..

als dit al merkt....

2x Verdediger van de dag
op 17.07.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (62.615 eenheden)!
-
op 18.07.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (113.078 eenheden)!

je zegt ook troepen mollen op geen muur is leuk...
als je dan de aanvaller bekijkt

op 18.07.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (117.366 eenheden)!

een verschil van 4k eenheden.
maalt het niet zo echt groot he ;)
ga je alsnog eens aanvallen of niet? :)
 

DeletedUser44266

Guest
Doe zelf normaal met je emo opmerkingen. Maar als je dan aan het falen bent ga je wel beetje mensen dingen toewensen in RL.
Ga dus geen opmerkingen maken van:




Of ga jij ook op straat lopen en tegen iemand zeggen: "ik heb een internet spelletje gespeeld en toen ben ik verloren en toen heb ik iemand dingen toegewenst in RL"

je kan op zn minst een beetje respect voor elkaar tonen, want we zijn allemaal mensen lijkt me? en als je terugvalt op het verleden, kun je niks beters bedenken in het heden
 
Bovenaan