Praattopic (tw-gerelateerd)

DeletedUser25181

Guest
Haha het zullen wel weer 'minimale verliezen' zijn. Toch zielig hoe donoroh al die vv's verpest, altijd maar opnieuw. :D

als je weet dat mijn DU gisteren de deffence van de dag had ^^ weet je voldoende :p

elke keer op keer xD

Aantal: 0 1 7138 10 2975 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 1 7138 10 2975 0 300 0 0 0

nahja ook zonder een zwaardje bij natuurlijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

als je weet dat mijn DU gisteren de deffence van de dag had ^^ weet je voldoende :p

elke keer op keer xD

Aantal: 0 1 7138 10 2975 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 1 7138 10 2975 0 300 0 0 0

nahja ook zonder een zwaardje bij natuurlijk :rolleyes:

wanneer heb jij nou genoeg konten gelikt van madam dat jij in dat stammetje mag?:eek:
 

DeletedUser25181

Guest
Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

wanneer heb jij nou genoeg konten gelikt van madam dat jij in dat stammetje mag?:eek:

in de stam of niet... ik deel de mening van Madam dat je maar een zielig persoontje bent :)

kom ik niet in hun stam is het zo...
dan ga ik wel solo verder :D
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

in de stam of niet... ik deel de mening van Madam dat je maar een zielig persoontje bent :)

kom ik niet in hun stam is het zo...
dan ga ik wel solo verder :D

ga alsjeblieft nu solo verder en 1v1 tegen mij:)
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: AW: Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

je hebt dubbel zoveel dorpen -.-
en waarschijnlijk 75% offence...

bij deze ga ik niet in op dat ^^

achh, ik ben toch een zielige faal noob dus dat moet lukken
 

DeletedUser

Guest
Spijtig maar het zal nooit een 1vs1 worden tegen sleeper. Op mijn def kan hij rekenen. :D
 

DeletedUser25181

Guest
Re: AW: Re: Praattopic (tw-gerelateerd)

als hij 20+ aanvallen krijgt trekt hij de stekker r al uit, net als de vorige keer:D

in het begin van het spel...

dan was er nog niet echt veel sprake om serieus te spelen :rolleyes:
 

DeletedUser44266

Guest
gasten jullie spelen een spel tribalwars, ga dit tegen mensen op straat zeggen, lachen ze je vierkant uit.

dus ga alsjeblieft niet zo stoer lopen doen, van jullie zuigen dit en dat, want dat slaat ook nergens op
 

DeletedUser

Guest
gasten jullie spelen een spel tribalwars, ga dit tegen mensen op straat zeggen, lachen ze je vierkant uit.

dus ga alsjeblieft niet zo stoer lopen doen, van jullie zuigen dit en dat, want dat slaat ook nergens op

Dat boeit toch niet meneer. Ik ga ook niet lopen stoer doen over dit spelletje irl, geen enkele vriend(in) van mij die weet dat ik dit belachelijke spel speel. Ik speel dit spel als ik niets anders te doen heb, net zoals iemand anders TV zit te kijken of op z'n PlayStation zit (al doe ik dat ook soms :D).

MAAR daar hoef ik (en waarschijnlijk vele anderen) jouw mening niet over te weten. Want waarom post jij hier eigenlijk nog, ook omdat je je verveelt of omdat je aandacht tekort hebt? :rolleyes:
 

DeletedUser25181

Guest
Dat boeit toch niet meneer. Ik ga ook niet lopen stoer doen over dit spelletje irl, geen enkele vriend(in) van mij die weet dat ik dit belachelijke spel speel. Ik speel dit spel als ik niets anders te doen heb, net zoals iemand anders TV zit te kijken of op z'n PlayStation zit (al doe ik dat ook soms :D).

MAAR daar hoef ik (en waarschijnlijk vele anderen) jouw mening niet over te weten. Want waarom post jij hier eigenlijk nog, ook omdat je je verveelt of omdat je aandacht tekort hebt? :rolleyes:

vermoed de aandacht :rolleyes:
 
Bovenaan