Praattopic [TW-gerelateerd] *NLC1*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser44266

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

wou gwn laten zien hoe schijnheilig je kan zijn, en 1% aandeel xD toen wij dorpen innamen van lacri kwam jij nog eens aan huppelen om hulp te bieden xD
 

DeletedUser57186

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

wou gwn laten zien hoe schijnheilig je kan zijn, en 1% aandeel xD toen wij dorpen innamen van lacri kwam jij nog eens aan huppelen om hulp te bieden xD

En vertel dan eens wat er schijnheilig is aan die posten? En ja hoor 1% aandeel, best zielig voor jullie he. ;)
 

DeletedUser44266

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

En vertel dan eens wat er schijnheilig is aan die posten? En ja hoor 1% aandeel, best zielig voor jullie he. ;)

je bent zwaar tegenstrijdig eerst iedereen uitschelden maar dan wil je helpen en het weer goed praten en ja toen zak al 8 dorpen had ingenomen kwam jij nog eens aanzetten met je "hulp" als wij lacri niet hadden aangevallen met een mass was er niks gebeurd waarschijnlijk
 

DeletedUser

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

je bent zwaar tegenstrijdig eerst iedereen uitschelden maar dan wil je helpen en het weer goed praten en ja toen zak al 8 dorpen had ingenomen kwam jij nog eens aanzetten met je "hulp" als wij lacri niet hadden aangevallen met een mass was er niks gebeurd waarschijnlijk

ach... jullie hebben mij ook geprobeerd :p
dat lacri nou wel goed ging... was ook een gok :)
 

DeletedUser44266

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

ach... jullie hebben mij ook geprobeerd :p
dat lacri nou wel goed ging... was ook een gok :)

wtf een gok? gewoon alles aanvallen wat beweegt xD en als goden niet ontstaan hadden we een nog grote mass op je gedaan stond al op planning, ik geef toe onze mass ging niet als geplant ivm ban, congratz
 

DeletedUser46302

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

alsof je oooooooit een dorp van 24L had kunnen edelen....


hahahahahahahahHabahagajagajagaaaaa...

nee, zou niet gebeuren...is de grootste deffslet die er is :) ...heb ook alles van hem geleerd ^^
 

DeletedUser44266

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

alsof je oooooooit een dorp van 24L had kunnen edelen....


hahahahahahahahHabahagajagajagaaaaa...

nee, zou niet gebeuren...is de grootste deffslet die er is :) ...heb ook alles van hem geleerd ^^

hij heeft zelf toegegeven als ik die ban niet had gehad, hij 2 à 3 dorpen was verloren besides hij is er één kwijt aan seriously
 

DeletedUser57186

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

je bent zwaar tegenstrijdig eerst iedereen uitschelden maar dan wil je helpen en het weer goed praten en ja toen zak al 8 dorpen had ingenomen kwam jij nog eens aanzetten met je "hulp" als wij lacri niet hadden aangevallen met een mass was er niks gebeurd waarschijnlijk

Dat heeft niks met tegenstrijdig te maken. Ik heb gewoon sorry tegen je gezegd.
Als jullie Legion niet hadden aangevallen waren er 3 dingen kunnen gebeuren:

1.Ik kies voor tam te winnen met een tamme stam en de wereld wordt tam en ik probeer terug in Legion te komen
2. Ik bleef stamloos en add zou fuseren met andere stammen als Legion rond de 19miljoen punten zou hebben.
3. Ik zou zelf tegen Legion beginnen te vechten en nog beetje rondhanden op de wereld. Daarna zou add fuseren met andere stammen als Legion rond de 19miljoen punten zou hebben.

Voor de rest toen ik in Legion zat was ik hun al lang aan het waarschuwen voor de problemen maar ze wilden niet luisteren.


wtf een gok? gewoon alles aanvallen wat beweegt xD en als goden niet ontstaan hadden we een nog grote mass op je gedaan stond al op planning, ik geef toe onze mass ging niet als geplant ivm ban, congratz

En als sommige leden wat meer centraal lagen zou Add het zelfde lot hebben ondervonden als hun 2 vorige stammen ( bella en Whoeps.)
 

DeletedUser44266

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Dat heeft niks met tegenstrijdig te maken. Ik heb gewoon sorry tegen je gezegd.
Als jullie Legion niet hadden aangevallen waren er 3 dingen kunnen gebeuren:

1.Ik kies voor tam te winnen met een tamme stam en de wereld wordt tam en ik probeer terug in Legion te komen
2. Ik bleef stamloos en add zou fuseren met andere stammen als Legion rond de 19miljoen punten zou hebben.
3. Ik zou zelf tegen Legion beginnen te vechten en nog beetje rondhanden op de wereld. Daarna zou add fuseren met andere stammen als Legion rond de 19miljoen punten zou hebben.

Voor de rest toen ik in Legion zat was ik hun al lang aan het waarschuwen voor de problemen maar ze wilden niet luisteren.




En als sommige leden wat meer centraal lagen zou Add het zelfde lot hebben ondervonden als hun 2 vorige stammen ( bella en Whoeps.)

1: had kunnen gebeuren ja geen idee
2: weet jij helemaal niks van onze massa's op legion gingen gewoon door en wie weet vielen ze wel
3: jij actieve legion leden aanvallen? hahahaha xD moet je jezelf nou eens horen alleen lacri aanvallen maar goed die had ook niet veel meer, zelfde als bij punt 2

En als sommige leden wat meer centraal lagen zou Add het zelfde lot hebben ondervonden als hun 2 vorige stammen ( bella en Whoeps.)

als als als... kun je ook niet zeggen je kan niet in de toekomst kijken miss hadden we jullie wel ingemaakt :)
 

DeletedUser858

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Ik dank de spelers van de classic! :eek: Door het AF heb ik goed kunnen trainen met langer me concentratie vasthouden op langere stukken tekst :rolleyes::D
 

DeletedUser49153

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

ja man :D

ik merk t....jammer dat degene die t mooiste kan timen pas 2 dafgen in add zit :p

lord soth was dat...leg je vv maar bij hem...

volgens mij vond Down nog dat ik juist mooi timde :p
maar laten we niet over jouw praten ik snipde hem met me ipod -.-"
 

DeletedUser49153

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

maar ik ben blij dat we nu terug een team zijn en ik zal vele meer aan hem hebben dan het soort spelers van add.

en wat voor een kloot violen denk je dat er allemaal in goden zitten?!
 

DeletedUser20001

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

1 ding als wij onze deff niet hadden staan bij stamgenoten dan was jullie mass op mij ook niet zo goed gegaan
 

DeletedUser7533

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

shiba, we maken ze nu nog steeds in -.-"

Lakota004 (480|448) K44 9,998 Seriously [Add.] Seriously [Add.] 2012-01-27 - 17:06:55
Lakota004 (480|448) K44 9,998 Seriously [Add.] Seriously [Add.] 2012-01-27 - 17:06:55
Lakota004 (480|448) K44 9,998 YOYOB [Goden] Seriously [Add.] 2012-01-27 - 17:06:55

en jezelf een beetje natuurlijk:)
 

DeletedUser32220

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

en wat voor een kloot violen denk je dat er allemaal in goden zitten?!

LOl idd.
Krijg treintjes binnen met 10 sec tussen de edels:)
Of 3 seconden tussen de 1e en laatste edel.
Krijg tevens aanvallen binnen met zwaarden.
En met Off troepen alleen,terwijl de muren nog op 20 staan.
En dus "aanvallen" van spelers die nu opeens een grote mond hebben en nu wel "durven".
Maar ja, goden gaat het dus zo wel winnen. denk ik.
En eerlijk gezegt ben ik ook wel klaar met deze wereld.
Want uiteindelijk is het een belachelijk korte wereld en is de 20 milj punten doel,eigenlijk te gek voor woorden.
Ik hoop alleen dat er weer een classic komt in de toekomst. En dat die qua grootte net zo groot is al de andere werelden.
Dan ben ik weer van de partij.
Mvg *Zwelgje*
 

DeletedUser7533

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

LOl idd.
Krijg treintjes binnen met 10 sec tussen de edels:)
Of 3 seconden tussen de 1e en laatste edel.
Krijg tevens aanvallen binnen met zwaarden.
En met Off troepen alleen,terwijl de muren nog op 20 staan.

lijkt heel veel op de "mass" aanvallen die ik van nwd kreeg:)
 

DeletedUser57186

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

1 ding als wij onze deff niet hadden staan bij stamgenoten dan was jullie mass op mij ook niet zo goed gegaan


Het is vooral door je eigen diplomatie en tactisch inzicht dat je zo veel bent verloren. En dan heb ik het over de keuzes voor je aanvallen.

shiba, we maken ze nu nog steeds in -.-"

LOLOLOLOLOLOLO...

volgens mij vond Down nog dat ik juist mooi timde :p

Owja?
In de tijd met Jelle en Maria zeker. XD

en wat voor een kloot violen denk je dat er allemaal in goden zitten?!

Minder dan in Add.




Shiba: en waar denk je dat de Legion leden nu zouden zitten als ik er niet was? Ze zouden nog in Legion zitten = door het grootste stuk is Legion gevallen door mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan