Praathoek

DeletedUser

Guest
1.yevve = noob :)
Hij valt met 3000 kata aan?
z'n clear is 2000 bijl 1500 lc 700 zc ofzo?
2.Ik mis sorry babe x :(

3. Ik wil een account weer op w8 ^^

DeletedUser33213

Guest
1.yevve = noob :)
Hij valt met 3000 kata aan?
z'n clear is 2000 bijl 1500 lc 700 zc ofzo?
2.Ik mis sorry babe x :(

3. Ik wil een account weer op w8 ^^

Jij= Nog grotere noob, 18 augustus geregistreerd. :eek:
En vanwaar heb jij dat ik met dat aanviel :eek:. Ga maar lekker nep-verhaaltjes gaan verzinnen :eek:.

DeletedUser

Guest
Jij= Nog grotere noob, 18 augustus geregistreerd. :eek:
En vanwaar heb jij dat ik met dat aanviel :eek:. Ga maar lekker nep-verhaaltjes gaan verzinnen :eek:.
Kirac ft rush hour ft sorry babe x :) Komt je mss bekend voor? :)

DeletedUser

Guest
Enkel sorry babe x maar daar heb ik nooit tegen gevochten ;). Je kraamt dus pure onzin uit. Of rush our, was dat speed?
Hhaha :D Vind je grappig :'D JIj bent toch die gast met skobidobido ofzo foto van dat hond? :D Jajaj ben zeker dat yves dat noobje op speed was ;)

Zelfs pim weet het, want stuurde de reports via msn ^^ ja kreeg toen gangbang van jou en je vriendje maar je failde :( en ging in sm ma bon :D

DeletedUser33213

Guest
Hhaha :D Vind je grappig :'D JIj bent toch die gast met skobidobido ofzo foto van dat hond? :D Jajaj ben zeker dat yves dat noobje op speed was ;)

Zelfs pim weet het, want stuurde de reports via msn ^^ ja kreeg toen gangbang van jou en je vriendje maar je failde :( en ging in sm ma bon :D

1. Ja ik ben scooby doobie doooooo
2. Ik noem geen Yves
3. Serieus, herinner jij je hele leven ofzo? :eek: (Enige massa op mij die ik nog herinner was met Monjatsie fzo)Ik weet daar echt niks meer van, maar sowieso was speed het begin van mijn TW carriere dus geen excuus :eek:.
4. Ik speelde ook niet zelf elke speed, dus kan zijn dat ik me daarom niks meer herinner.

DeletedUser

Guest
1. Ja ik ben scooby doobie doooooo
2. Ik noem geen Yves
3. Serieus, herinner jij je hele leven ofzo? :eek: Ik weet daar echt niks meer van, maar sowieso was speed het begin van mijn TW carriere dus geen excuus :eek:.
Hahah lol :D Is zo een half jaar geleden ^^ of 10 maand weet het ook niet goed oftewel 2 jaar geleden ;'D Maar toen was je noob :D
Stuurde je 13 sec trein 0o en gwn fail off en deff als atatc xD Ik edel je dorp jij deft dat dorp laat de deff staan ik pak dat dorp was grappig :D Mja ^^

Ik was ook nooob :D Heb sorry babe x op 0 gezte dusja ^^

DeletedUser33213

Guest
Hahah lol :D Is zo een half jaar geleden ^^ of 10 maand weet het ook niet goed oftewel 2 jaar geleden ;'D Maar toen was je noob :D
Stuurde je 13 sec trein 0o en gwn fail off en deff als atatc xD Ik edel je dorp jij deft dat dorp laat de deff staan ik pak dat dorp was grappig :D Mja ^^

Ik was ook nooob :D Heb sorry babe x op 0 gezte dusja ^^

Nja, serieus, ik herinner me er echt geen r**t meer van. Maar ik speel ook al heel lang geen speed meer.

Bovenaan