Praathoek

DeletedUser

Guest
Dan moet je ook niet beginnen klagen over die dorpen he... ;). Want de stam waar ze inZATEN was veel kleiner dan waar ze nu inzitten he ;).

Waar klaag ik... volgens mij lees je net als vroeger dingen die er niet zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Hey jongens (en meisjes :p),

Al sinds een paar maand is dit forum... dood, is dit omdat sommige iconen weg zijn? Dan nog is dit geen excuus, moest iedereen nu gewoon eens wat actiever zijn en er eens over oorlogen werd gesproken... Ik vind het spijtig dat de wereld waar ik begonnen ben nu praktisch dood is terwijl er toch redelijk veel gebeurd op de wereld...
Daarom deze praathoek, en discussier en moddergooi als dat nodig is. Het moet gewoon wat actiever worden :rolleyes:

Mvg,
Yevve

lol
Yevve, ik ben gekapt:p

meteen minder animo:p:D
 

DeletedUser

Guest
Ahn, sven? Van Vliedlaners? Of sprak ik met Dimi.? Van Bomb.?

(Ik kan in beide gevallen fout zijn :p.)

Dimi is de originele Da Phoenix, Sven weet ik niet, was te snel gestopt op w8 daarvoor :D.

Maar die zat voor Da Phoenix in Knight geloof ik.
 

DeletedUser33213

Guest
Dimi is de originele Da Phoenix, Sven weet ik niet, was te snel gestopt op w8 daarvoor :D.

Maar die zat voor Da Phoenix in Knight geloof ik.

Zal dan wel vliedlaners zijn, andere mensen weet ik niet of ze overgestapt zijn naar ViB (of het moet BT of BS geweest zijn, maar die noemden geen sven xD)
 

DeletedUser

Guest
Heb je wel grote kans van. Zit zoieso een Sven op. Heb pm's met die naam gezien:)
 
Bovenaan