Praathoek

DeletedUser44415

Guest
bwa:p

Overdag tijd genoeg om te slapen=D

Neenee^^

Niet nachtelijks, ma toch wel vaak:p

Weinig slaap nodig:D

Ik minimum 7u, dus binnenkort ga ik terug in mijn nest kruipen, anders krijg ik de volgende dag weer teveel gezaag aan mijn hoofd :(. Alhoewel weekends ben ik wel een nachter hoor :D.
 

DeletedUser

Guest
Als jij liever TW bespeelt tot in de ochtend, is dat jouw keuze. Ik heb liever een goede nacht zodat ik de volgende dag fris genoeg ben om weer te kunnen werken. Ik ga mezelf niet gaan verzieken om de nacht op te blijven om dit spelletje te kunnen bespelen.

Als je ook zo serieus op je werk bent durft niemand meer een grap met je uit te halen;)
 

DeletedUser

Guest
in tegenstelling tot je AF naam zou je dat niet zeggen, maar eerlijk waar, je ging er lekker serieus op in;) Ken careless een beetje (doen we allemaal van W8 wel) en dan weet je dat dat de persoon is die je niet serieus moet nemen^^. Ik werk ook gewoon 40 uur in de week maar tribal daarnaast ook lekker door.
 

DeletedUser

Guest
in tegenstelling tot je AF naam zou je dat niet zeggen, maar eerlijk waar, je ging er lekker serieus op in;) Ken careless een beetje (doen we allemaal van W8 wel) en dan weet je dat dat de persoon is die je niet serieus moet nemen^^. Ik werk ook gewoon 40 uur in de week maar tribal daarnaast ook lekker door.

Juist'm.
 

DeletedUser44415

Guest
in tegenstelling tot je AF naam zou je dat niet zeggen, maar eerlijk waar, je ging er lekker serieus op in;) Ken careless een beetje (doen we allemaal van W8 wel) en dan weet je dat dat de persoon is die je niet serieus moet nemen^^. Ik werk ook gewoon 40 uur in de week maar tribal daarnaast ook lekker door.

Ah, ging er inderdaad wel serieus op in, want werd meestal zelf gecleard in de nacht wanneer ik in mijn nest lig te slapen :(. Waarschijnlijk Fré die vv deed bij hun :p.
 

DeletedUser

Guest
Ah, ging er inderdaad wel serieus op in, want werd meestal zelf gecleard in de nacht wanneer ik in mijn nest lig te slapen :(. Waarschijnlijk Fré die vv deed bij hun :p.

Zou me niks verbazen, die zoekt altijd rare dingen op. Rare vogel die belg :)$)
 

DeletedUser

Guest
Zou me niks verbazen, die zoekt altijd rare dingen op. Rare vogel die belg :)$)

eyla eyla:p

pas op eh:D

Bwa, das toch leuk^^
Even lang opblijven als je target, en als ie gaat gaan pitten, lekker 1k aanvallen sturen^^:D
 

DeletedUser20836

Guest
eyla eyla:p

pas op eh:D

Bwa, das toch leuk^^
Even lang opblijven als je target, en als ie gaat gaan pitten, lekker 1k aanvallen sturen^^:D

hoop voor je dat je niet alleen zo kan winnen door alleen nacht aanvallen te doen, kan je het ook face to face?
 

DeletedUser

Guest
Wtf?:eek:

Is dit de crew waartegen ik het opnemen moet:rolleyes:

Whieee^^

Easy as cake^^


Stelling: Het moraal moet afgeschaft worden:p

Sommige kleine spelertjes kosten me gewoon 8 clears per dorp-.-'
Als het moet doe ik ook wel een nachtje door. Maar als het niet nodig is verkies ik de warmte van mijn bed :D

@Stelling, mee eens. 8 clears nog niet nodig gehad, maar moraal kan soms wel een pain in the ass zijn. Zeker als die muur nog op 20 staat.
 

DeletedUser32842

Guest
Maarja, zolang al die nieuwe ex-vibbers niet vertellen op welk account ze zitten, weet je nooit of je van ze wint of verliest....

Bij verlies zullen ze waarschijnlijk niets zeggen en bij winst komen ze je met stats om de oren gooien .... bah :D:cool:
 
Reactiescore
14
Maarja, zolang al die nieuwe ex-vibbers niet vertellen op welk account ze zitten, weet je nooit of je van ze wint of verliest....

Bij verlies zullen ze waarschijnlijk niets zeggen en bij winst komen ze je met stats om de oren gooien .... bah :D:cool:

Je kan gedachtenlezen he :eek::rolleyes::cool:
 

DeletedUser

Guest
Maarja, zolang al die nieuwe ex-vibbers niet vertellen op welk account ze zitten, weet je nooit of je van ze wint of verliest....

Bij verlies zullen ze waarschijnlijk niets zeggen en bij winst komen ze je met stats om de oren gooien .... bah :D:cool:

Nee niet Jeroen hier, nee, hij is te goed!
 

DeletedUser32842

Guest
Nee, heb nog niks gezien hier van je ^^ behalve dat internen en BB dorpjes in c42 edelen waarvan niemand weet waar ze vandaan komen.



Het gebeurd helaas idd vaak, dat de tegenpartij snel opgeeft. Gelukkig is dat de laatste tijd wel wat minder. (behalve Argo dan)
 
Bovenaan