PraatHoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dit is sick;)

1 oktober 2012 iemand vond t nodig ons stam forum te verwijderen, ongetwijfeld een sympathisant van bwr. hoe laag kun je als speler zakken door t werk van velen in een enkele handeling te niet te doen. 2 jaar werk zat er voor ons in dit forum, tips en trucs etc. Gelukkig veel gebackuped voor toekomstige stammen in wereldendie hopelijk minder ziek zijn. als je zo ver zakt om te winnen verdien je t niet eens! Ik hoop dat de dader zich bij ons kenbaar maakt of dat z'n pseudo stamgenoten voor wie hij dit deed t bij ons kenbaarmaken, ik zou niet met zo n speler in 1 stam willen zitten. Blijkbaar denken andere daar anders over.
 

DeletedUser62454

Guest
wtf is this shit :mad:

En ik zie die fucking bedank knop ook nergens :eek:
Letterlijk keiharde faal dit :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ugh, het was overzichtelijk, nu moet ik alles voor mezelf weer overzichtelijk maken... verandering is niet altijd verbetering :eek:
 

DeletedUser54204

Guest
Astrakiller ownt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
I Do Not Like It:mad:
 

DeletedUser58575

Guest
Ik wil even iets met jullie delen. Ik kwam dit tegen, en het eerste waaraan ik moest denken was:

"nothing but insane."

Volgens mij heb ik namelijk een RL video van deze poster gevonden. In tegenstelling tot wat de meeste mensen dachten, blijkt deze forumposter namelijk een donkere gelaatskleur te hebben. Ziet u zelf maar:

[video=youtube;fYxCrugJj_o]http://www.youtube.com/watch?v=fYxCrugJj_o[/video]
 

DeletedUser

Guest
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!! Je ziet de kronkel in ze kop als hij aan het transformeren is WHAAHHAHAHAAHAHAHA Ik ga dood hier xD
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
lol dat doet insane ook;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan