Praathoek

DeletedUser26945

Guest
Beste spelers,

gezien er vraag naar is en de hoeveelheid spam op het w18 forum komt er opnieuw een soort "nachtbrakers" topic.

Dit topic zal echter een aantal regels kennen die moeten nageleefd worden. Indien dit niet het geval is zal er in eerste instantie sneller gemodereerd worden, laatste fase is het sluiten van dit topic en spamvrij houden van de rest van het forum door sneller geven van infractions.


Regels praathoek:
  • Geen dubbelposts (1x waarschuwing, daarna infraction)
  • Geen beledigingen (Onmiddellijk infraction)
  • Geen posts als: spamspamspam of (1x waarschuwing, daarna infraction)
  • Alleen Tribalwars gerelateerde posts/onderwerpen

Mvg,
Lordexa (Maarten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48651

Guest
Hoi :)
Je weet ook wel dat je binnenkort je dorpjes weer hebt, ik wil het gewoon wat spannender maken voor de anderen..
Anders stond je al lang rang 1 ;(
Hierbij vraag ik de toestemming om Ben uit te lachen :D
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij bijlichten over de situatie, dan kan ik misschien mee discuteren :D
 

DeletedUser

Guest
Het is maar 1 pagina hoor dat je moet doorlezen ;)
Ik had een dorp afgesnoept van Stealer of Faith, en nu noemt iedereen mij noob :D

Wauw, wat een redenering :D Dus als ik een dorp van iemand overneem , ben ik een noob , en als ik zelf wordt overgenomen ben ik Pro ? In welk standpunt zal de voordeel ten rechte komen :D

Btw, goed gedaan, van dorp overnemen ;)
 

DeletedUser48651

Guest
Kan iemand mij bijlichten over de situatie, dan kan ik misschien mee discuteren :D
Wonderkind Ben is supergoed bezig in de rim en wordt zelfs top 20(!)
Een sadist en kinderpester genaamd gildoo beslist zijn groei te stoppen en stuurt een treintje. Daarna volgen overnamens van beide kanten, en nu komt gildo dus op het AF.
 

DeletedUser

Guest
Wonderkind Ben is supergoed bezig in de rim en wordt zelfs top 20(!)
Een sadist en kinderpester genaamd gildoo beslist zijn groei te stoppen en stuurt een treintje. Daarna volgen overnamens van beide kanten, en nu komt gildo dus op het AF.

Kinderpester ? :D ( ben ik ook hoor :p ), maar hou 't redelijk ;), Goh jou standpunt lijkt mij ook terecht, hoewel, het toch 2 andere meningen zijn, wil ik mij hier niet over oordelen, aangezien ik jullie alle 2 niet ken, of iig niet dat ik weet.
 

DeletedUser48651

Guest
kinderpester omdat Ben nog een kind is :)
Was eig als grap bedoeld, ik sta volledig achter gildoo :D

Ps: ik was TNT1 op w12, ken je me nu? ^^
 

DeletedUser

Guest
zou wel te grappig zijn als jij hem ban aansmeerde :p
maar dat ga ik niet doen, zo wil ik niet winnen :D

jij mag wel hoor

Support is allang ingediend, ik denk alleen dat door de manier waarop hij is opgesteld ik niet serieus zal worden genomen :p
 

DeletedUser33606

Guest
omg alle mensen met een beetje punten in mijn buurt (1500 of meer, ik lig aan de rand^^) maken enkel speer en zwaard. ze laten mij eerst alle kleiner spelers die maar 100-500 troepjes clearen en voor ik ze goed en wel kan farmen gaan zij er met hun speertjes naar toe grrr
 
Bovenaan