Praathoek

Reactiescore
592
Zeker weten dat ik die ken. Goed bezig.
Is de wereld nog bezig?
Ja, in een verlepte vorm. Is uiteindelijk niet de jubileumwereld geworden waarop men (ik) hoopte. W97 (de andere en enige non-pp sinds w50) is een groter succes geworden. Maargoed, ik kan er weinig van vinden. Zoals je weet start ik graag en geef ik het daarna het liefst over; ik heb op beide endgames geen inspraak gehad.

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.821
Ja, in een verlepte vorm. Is uiteindelijk niet de jubileumwereld geworden waarop men (ik) hoopte.

Nee, was het zeker niet inderdaad. Ik vond het wel hartstikke leuk om boerderijregel weer eens terug te zien, ik hoop dat dit eens vaker gaat gebeuren. Ik vind de instellingen van w105 daarentegen echt barslecht. Geen toren, 1% fakelimiet, stammen van maximaal 10 leden, ik hoop dat ze dit meenemen bij de beslissing van de volgende wereld. Deze wereld is binnen 2 maanden klaar.

Reactiescore
1.372
Eensvoor de leut terug voor ne kameraad :D
MAAR VERRAAD JIJ NU ONZE CHICK IN JOUW PROFIELFOTO?
Gezellig :)
Ja sorry bae :(
Heb deze echt iets van 3 jaar of 4 jaar geleden ofzo veranderd hoor de grap :p
Lindsay Pellas mooi wieffien man :D

Reactiescore
510
Hoppa weer een belg de mond gesnoerd

1737373414352.png

Krijg je der van als je solt met de Legende

1737373454097.png

Reactiescore
1.372

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.821

De tijd dat we dit op het Algemeen Forum konden stopzetten robbeke is echt voorbij, rip P&P.
#boomeralert #vroegerwasallesbeter

Reactiescore
661
De tijd dat we dit op het Algemeen Forum konden stopzetten robbeke is echt voorbij, rip P&P.
#boomeralert #vroegerwasallesbeter
Ouch, wat een negatieve manier van spelen zeg.

Reactiescore
5.759
Noire > conceived by communism > we like hot chicks > Oath of the Spear

Grapje, soort van

Reactiescore
1.204
Ik was zelf in het begin ook geen grote fan van toren maar ik denk zeker met houdige edelspam dat het juist veel meer strategie toe voegt en het werkt het mindless hoge tellers gooien iets tegen ook.

Juist met de info die je krijgt van die kleuren bijltjes kun je best wel aardig spelen waardoor je mensen op het verkeerde been kunt zetten ect.
+ je kunt iets relaxter gaan slapen dat je weet dat iig de snelheid getagt wordt voor je.

Reactiescore
49
Waar zijn die maps, waren er vroeger altijd op AF

Bovenaan