- Reactiescore
- 331
Eensvoor de leut terug voor ne kameraadMwa, met breakjes. Was puur terug gekomen voor w100 man. Maar dies bijna klaar
En jij dan bae jell?
MAAR VERRAAD JIJ NU ONZE CHICK IN JOUW PROFIELFOTO?
Eensvoor de leut terug voor ne kameraadMwa, met breakjes. Was puur terug gekomen voor w100 man. Maar dies bijna klaar
En jij dan bae jell?
+18%Wat is tegenwoordig een beetje een deftige grondstoffenproductievlag?
Doe je mee kerel?Wat is tegenwoordig een beetje een deftige grondstoffenproductievlag?
Start de classic van volgende week ongv dan weer serieus joh, gezelligIk ben gestart om het account niet te verliezen.
Even goed uitbouwen zodat de buurman er iets aan heeft.
Soms triggert het wel een beetje.
18% @lord-toms , deftig, ik geraak niet verder dan +16
Och, classics ben je wel gewendDat is wel heel serieus ineens.
Doe het dan niet serieus. Het is hoe dan ook leuker dan een wereld met vlaggen en pp amigoDat is wel heel serieus ineens.
Valt wel tegen. Van die groep blijven er (denk ik) echt nog weinig over en zelf was ik nu niet bepaald een ‘account drager’.
Pim wel volgens mij!Ik had geen idee dat jullie er nog zouden zijn. Spelen jullie?
Zijn nog genoeg bekenden van je hoor ^^Ik had geen idee dat jullie er nog zouden zijn. Spelen jullie?
Zeker weten dat ik die ken. Goed bezig.Pim wel volgens mij!
Ik heb eerder dit jaar w100 gestart, met Thomas (OwnageForYou) en Bjarne (Zaeres). Die ken je ook nog wel![]()
Begin gwn de classic maat, op disc zei Kr33log dat die volgende week wss ergens begintZeker weten dat ik die ken. Goed bezig.
Is de wereld nog bezig?