Praathoek

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.802
Dit is een comment met zeer lage verwachtingen

Gezien Roald het moet schrijven heb ik inderdaad heel lage verwachtingen dat die gaat komen, het zou niet leuk zijn als ik het zou doen?

Reactiescore
1.372
Reactiescore
1.372
Reactiescore
49
Sow, speel ook voor t eerst sinds w27 een normale wereld ipv classic, wth gebeurd er met die nmr 1 hier hahah, 1.2k al zowat?

Reactiescore
6
Sow, speel ook voor t eerst sinds w27 een normale wereld ipv classic, wth gebeurd er met die nmr 1 hier hahah, 1.2k al zowat?
Die doet aan een combinatie van Co-playing en PP-abuse

Die speelt met enkele accounts tegelijk (of vrienden van hem), die verkopen dan GS met PP. "Qui Intus Diaboli" weet perfect wanneer die GS zullen toekomen en dan koopt hij die GS-grondstoffen op. Op minder dan 24u heeft die al 1.000x gehandeld op de marktplaats "Topverkoper (Goud - Level 4)".

Vreemd dat Tribalwars hem nog niet heeft geband. Hij zal waarschijnlijk wel bevriend zijn met een of andere Mod of zal wel zelf een Mod zijn. In veel spelletjes zijn de Mods de grootste cheaters zelf.

Reactiescore
345
Grappig verhaal maar is niet zo.
Elke minuut komt er een kleine hoeveelheid gs op de beurs. Doordat zij met een actief team spelen, kunnen zij veel van die gs binnenhalen, waardoor ze al aan 1k zitten bij de award.

Reactiescore
6
Grappig verhaal maar is niet zo.
Elke minuut komt er een kleine hoeveelheid gs op de beurs. Doordat zij met een actief team spelen, kunnen zij veel van die gs binnenhalen, waardoor ze al aan 1k zitten bij de award.

Tuuurlijk ;) en ik ben de Paus.
Die kerel speelt vals, hij wordt alleen niet geband omdat hij een Mod is. Eigen scripts goedkeuren en cheaten en ondertussen wat vriendjes inschakelen om GS door te sturen via de PP-beurs.

Rang 1 De mod: 2.076p
Rang 2: 1.069p
Rang 3: 975p
Rang 10: 704p
Rang 20: 612p

Maar hij speelt ZEKER eelijk ;) hij is gewoon "actief".

Reactiescore
1.196
@Camus ik raad je aan is mee te draaien in een top team dan zul je zien dat dit niks te maken heeft met vals spelen of iets in die richting, gewoon weten hoe de systemen werken en ze optimaal benutten.
Ik heb de wereld voor de rest totaal niet bekeken nog, maar kans is er dat er ook weinig top teams mee doen op deze wereld, waardoor de concurrentie op de markt, in ieder geval in dat continent, niet heel groot is.

Daarnaast is het vrij normaal om contacten te leggen met pp farmers in ruil voor dat jij ze langer laat farmen time jij hun gs van de markt af.
Alleen een degelijke pp farmer is nog lang niet aan het verkopen nu, dus dat gaat nog komen. ;)

Als mod heeft hij overigens ook totaal geen extra mogelijkheden, de tools die op scripts controleren kan hij niet beïnvloeden.

Reactiescore
49
@Camus ik raad je aan is mee te draaien in een top team dan zul je zien dat dit niks te maken heeft met vals spelen of iets in die richting, gewoon weten hoe de systemen werken en ze optimaal benutten.
Ik heb de wereld voor de rest totaal niet bekeken nog, maar kans is er dat er ook weinig top teams mee doen op deze wereld, waardoor de concurrentie op de markt, in ieder geval in dat continent, niet heel groot is.

Daarnaast is het vrij normaal om contacten te leggen met pp farmers in ruil voor dat jij ze langer laat farmen time jij hun gs van de markt af.
Alleen een degelijke pp farmer is nog lang niet aan het verkopen nu, dus dat gaat nog komen. ;)

Als mod heeft hij overigens ook totaal geen extra mogelijkheden, de tools die op scripts controleren kan hij niet beïnvloeden.
Sht jij cheater!! Jou ken ik jou wel!!

Reactiescore
6

Ik ben er 100% zeker van dat hij/vrienden nog accounts heeft en zo GS doorsluist via de premium-beurs.

Reactiescore
420

Meen je dit
Bedoel je hiermee dat deals maken met pp farmens legaal is.
Vind dat zelf illegaal.
Is een oneerlijk gekregen voordeel door middel van illegaal samenwerking.
Vind dat zulke acties zwaar bestraft moet worden.
Mijn mening wat illegaal boosten komt niet overeen met hoe streng er gehandhaafd wordt.
Dus mijn vraag.
Is het echt toegestaan of niet???

Reactiescore
1.196
Meen je dit
Bedoel je hiermee dat deals maken met pp farmens legaal is.
Vind dat zelf illegaal.
Is een oneerlijk gekregen voordeel door middel van illegaal samenwerking.
Vind dat zulke acties zwaar bestraft moet worden.
Mijn mening wat illegaal boosten komt niet overeen met hoe streng er gehandhaafd wordt.
Dus mijn vraag.
Is het echt toegestaan of niet???
Tuurlijk, als ik pp farm zoek ik altijd de grootste pp abuser in me naaste omgeving uit en maak dealtje dat hij mij niet pakt in ruil daarvoor zorg ik dat hij meeste van mijn gs kan kopen van de beurs.
Maakt hem nog sterker zodat hij de andere sterke spelers in mijn omgeving kan pakken en ik mooi langer door pp kan farmen.

Enige zou misschien zijn als er accounts gemaakt worden om enkel dit mee te doen.
Maar dat is en bijna niet te bewijzen en niet iets wat echt gebeurd denk ik, om de simpele reden dat bijna iedereen die pp farmed dat gewoon op een account doet waar hij ook echt pp wilt.

Vergis je niet op werelden waar veel top teams spelen wordt die beurs gewoon 24/7 in de gaten gehouden door meerdere accounts waarbij in ploegendiensten die beurs nonstop gecheckt wordt dus zelfs met zo'n deal snipen anderen nog geregeld een deel weg.

Reactiescore
420
Tuurlijk, als ik pp farm zoek ik altijd de grootste pp abuser in me naaste omgeving uit en maak dealtje dat hij mij niet pakt in ruil daarvoor zorg ik dat hij meeste van mijn gs kan kopen van de beurs.
Maakt hem nog sterker zodat hij de andere sterke spelers in mijn omgeving kan pakken en ik mooi langer door pp kan farmen.

Enige zou misschien zijn als er accounts gemaakt worden om enkel dit mee te doen.
Maar dat is en bijna niet te bewijzen en niet iets wat echt gebeurd denk ik, om de simpele reden dat bijna iedereen die pp farmed dat gewoon op een account doet waar hij ook echt pp wilt.

Vergis je niet op werelden waar veel top teams spelen wordt die beurs gewoon 24/7 in de gaten gehouden door meerdere accounts waarbij in ploegendiensten die beurs nonstop gecheckt wordt dus zelfs met zo'n deal snipen anderen nog geregeld een deel weg.

Ik vind het illegaal boosten maar mijn mening is on relevant.
Dit verklaart mede waarom je wel eens zeg 50k pp farmen is te doen.
Verder vind ik het verschil tussen starten met als doel gs voor speler x en wat jij zeg dat mag , dat verschil is verwaarloosbaar klein en niet aan te tonen daardoor zie ik niet in hoe het tw team het verschil kan aantonen.
Dus vind ik dat ze beide hetzelfde behandelt moeten worden maar dit is mijn mening.

Reactiescore
1.196
Het probleem is dit is ook iets wat je onmogelijk kunt aantonen althans zo lang je de communicatie buiten tw om doet.
Als ze er moeite mee hebben is er een simpele oplossing, gs die je aan de beurs verkoopt komen op een willekeurig moment aan in de beurs, de window is dan bijvoorbeeld de tijd dat het duurt voor de pp bij jouw dorp aan komt.

Ik kan je wel vast zeggen, het gaat amper verschil maken, de gs die je als team op die manier van de beurs af vist zijn minder dan 10%, de rest is gewoon snipes van randoms.

Azzandra

Teamleden
Tribal Wars Team
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Tuuurlijk ;) en ik ben de Paus.
Die kerel speelt vals, hij wordt alleen niet geband omdat hij een Mod is. Eigen scripts goedkeuren en cheaten en ondertussen wat vriendjes inschakelen om GS door te sturen via de PP-beurs.

Rang 1 De mod: 2.076p
Rang 2: 1.069p
Rang 3: 975p
Rang 10: 704p
Rang 20: 612p

Maar hij speelt ZEKER eelijk ;) hij is gewoon "actief".
Ook hier even voor de goeie orde een verduidelijking dat de speler Qui Intus Diaboli geen mod is.

Reactiescore
1.372
Bovenaan