DankDries top
Mooie instellingen, wordt tijd voor een spectrum topicske
@Kr33log bij lage farmlimieten werkt het beter om gelijk ook op die farmlimiet te gaan zitten.
dus 750k vanaf dag 1 nu is het vrij useless om een farm limiet te hebben tbh.
Bedoel dit niet als flame btw meer als feedback voor een volgende wereld of deze als het nu nog kan.
Oprecht benieuwd waarom dit dan een interessante combinatie is volgens jou?Een heel laag fake limiet in combinatie met het ontbreken van torens is een interessante instelling.
Oprecht benieuwd waarom dit dan een interessante combinatie is volgens jou?
Vind dit persoonlijk altijd een domme combinatie. Is uiteindelijk gewoon een activiteit spelletje en dom aanvallen gooien. Wie het langst kan volhouden en breinloos eerst 3/4 dagen clears dodgen voordat er edels komen zal uiteindelijk de winst binnenhalen. Zeker hoe ik hier op het forum regelmatig zie dat mensen tegen grotere teams & hevig pp gebruik zijn is dit toch geen combinatie waar je als solo, non/minimaal spenderende speler toch wel weinig gaat kunnen doen vanaf mid game.
Voor early game is de combinatie zeker wel interessant, maar ik denk altijd al aan de endgames.
Nee persoonlijk zie ik toch echt wel graag een hoger fakelimiet op een non torenwereld. Op torenwereld kan die gerust 1% zijn maar daar doen ze net vaak 4/5%
start op 7.5k op dag 1. In de praktijk is dit altijd dubben (15.000) GS voor de eerste dag.eerste dag 750k?
dan duurt het een week totdat het nuttig is?
Ja precies zo'n farmlimiet is niet bedoeld om je start te beperken.eerste dag 750k?
dan duurt het een week totdat het nuttig is?
Defuq? Kruip onder je steen? Uit mijn ervaring de beste plek voor een ieder?Nubies
Dit is een comment met zeer lage verwachtingenMooie instellingen, wordt tijd voor een spectrum topicske
Haha ik speel niet hoor skat, maar jij kan het blijkbaar ook niet laten om hier zo nu en dan te kijkenDefuq? Kruip onder je steen? Uit mijn ervaring de beste plek voor een ieder?
Ik schrok al Fab, gelukkig maar.Haha ik speel niet hoor skat, maar jij kan het blijkbaar ook niet laten om hier zo nu en dan te kijken