Praathoek

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.821
Mooie instellingen, wordt tijd voor een spectrum topicske

Reactiescore
81
Gezellig hier!

Reactiescore
697
@Kr33log bij lage farmlimieten werkt het beter om gelijk ook op die farmlimiet te gaan zitten.
dus 750k vanaf dag 1 nu is het vrij useless om een farm limiet te hebben tbh.
Bedoel dit niet als flame btw meer als feedback voor een volgende wereld of deze als het nu nog kan.

eerste dag 750k?
dan duurt het een week totdat het nuttig is?

Reactiescore
421
Een heel laag fake limiet in combinatie met het ontbreken van torens is een interessante instelling.
Relatief grootte stammen hopelijk wordt het niet vroegtijdig beslist.
Verwacht dat een stam binnen 3 maanden het gaat beslissen daarmee bedoel ik dat de nummer 2 stam dan al kansloos is.
Hopelijk heb ik het fout en blijft het spannend tot de zomer.

Reactiescore
984
Een heel laag fake limiet in combinatie met het ontbreken van torens is een interessante instelling.
Oprecht benieuwd waarom dit dan een interessante combinatie is volgens jou?

Vind dit persoonlijk altijd een domme combinatie. Is uiteindelijk gewoon een activiteit spelletje en dom aanvallen gooien. Wie het langst kan volhouden en breinloos eerst 3/4 dagen clears dodgen voordat er edels komen zal uiteindelijk de winst binnenhalen. Zeker hoe ik hier op het forum regelmatig zie dat mensen tegen grotere teams & hevig pp gebruik zijn is dit toch geen combinatie waar je als solo, non/minimaal spenderende speler toch wel weinig gaat kunnen doen vanaf mid game.

Voor early game is de combinatie zeker wel interessant, maar ik denk altijd al aan de endgames.

Nee persoonlijk zie ik toch echt wel graag een hoger fakelimiet op een non torenwereld. Op torenwereld kan die gerust 1% zijn maar daar doen ze net vaak 4/5%

Reactiescore
421
Oprecht benieuwd waarom dit dan een interessante combinatie is volgens jou?

Vind dit persoonlijk altijd een domme combinatie. Is uiteindelijk gewoon een activiteit spelletje en dom aanvallen gooien. Wie het langst kan volhouden en breinloos eerst 3/4 dagen clears dodgen voordat er edels komen zal uiteindelijk de winst binnenhalen. Zeker hoe ik hier op het forum regelmatig zie dat mensen tegen grotere teams & hevig pp gebruik zijn is dit toch geen combinatie waar je als solo, non/minimaal spenderende speler toch wel weinig gaat kunnen doen vanaf mid game.

Voor early game is de combinatie zeker wel interessant, maar ik denk altijd al aan de endgames.

Nee persoonlijk zie ik toch echt wel graag een hoger fakelimiet op een non torenwereld. Op torenwereld kan die gerust 1% zijn maar daar doen ze net vaak 4/5%

Je heb zelf al de hoofdreden gegeven.
Ben er zelf ook niet blij mee.
Ben zelf voor fakelimiet van 10% op een torenloze wereld.
Dit gaat in de midgame waarschijnlijk veel edelspam kunnen opleveren.
Dat is niet heel fijn voor solo spelers.
Denk dat we het beide een belachelijke combinatie vinden.

Reactiescore
524
eerste dag 750k?
start op 7.5k op dag 1. In de praktijk is dit altijd dubben (15.000) GS voor de eerste dag.

Als deze niet snel meegroeit is dat op deze farmwereld (gezien het aantal bb's) zeker een belemmerende factor.

Enkel jammer dat we ridder wederom is uitgeschakeld. Ik denk dat deze bij deze intstellingen (zonder toren en met laag fakelimiet) wel van meerwaarde had kunnen zijn in het spelbeeld om snel def te kunnen schuiven als verdedigende partij @Kr33log

Reactiescore
1.204
eerste dag 750k?
Ja precies zo'n farmlimiet is niet bedoeld om je start te beperken.
zo'n farmlimiet is bedoeld zodat je mid/late game niet geforceerd no life moet door farmen.
in de start moet je nog altijd je voordeel kunnen halen uit farmen imo.
anders kun je beter no haul doen (mijn voorkeur.)

Bovenaan