Praathoek

Reactiescore
0
Waarom kan ik niet farmen?
Zou het kunnen dat je farm limiet bereikt hebt? Er zit tegenwoordig een limiet op hoeveel je kan binnenhalen.
Je kan je farm limiet vinden via de farm assistent, ook zie je er hoeveel je al binnengehaald hebt. Het farm limiet gaat langzaam hoger afhankelijk van je aantal punten dacht ik.
 
Reactiescore
0
Farmen is voor noobs. Je hoeft alleen maar pp te kopen. Daarna kan je gewoon gs kopen
Sorry, maar daar ben ik het TOTAAL niet mee eens. Ik vind het juist noob als je alles gaat kopen... Je mag dan groot en sterk worden hiermee... Maar ok het is jouw zuur verdient geld je doet ermee wat je wil. Maar voor het spel zelf en andere die het met wat minder moeten doen heeft het totaal niks met noob en pro te maken.

Ik ga persoonlijk liever in zee met iemand die gewoon niks van grondstof met pp koopt en het gewoon bij andere of BB's gaat halen. Die zijn vaak ook het actiefst :)
 
Reactiescore
0
Ik ken Break wel behoorlijk goed van W18. En jouw account daar ook. Speel je nu op W99?
Yess ik speel op W99. Ik moet wel zeggen dat ik vooral de begin en midden fase heb gespeeld op W18 en de eindfase nietmeer mee gedaan heb.(Te druk met ander dingen en was mijn interesse wat verloren) Was er wel nog ten tijde van Break.
 
Reactiescore
61
Sorry, maar daar ben ik het TOTAAL niet mee eens. Ik vind het juist noob als je alles gaat kopen... Je mag dan groot en sterk worden hiermee... Maar ok het is jouw zuur verdient geld je doet ermee wat je wil. Maar voor het spel zelf en andere die het met wat minder moeten doen heeft het totaal niks met noob en pro te maken.

Ik ga persoonlijk liever in zee met iemand die gewoon niks van grondstof met pp koopt en het gewoon bij andere of BB's gaat halen. Die zijn vaak ook het actiefst :)
Ik was maar aan het trollen hoor maatje :p
 
Reactiescore
1.370
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai hier.
Allemaal noobs, jullie allemaal!
 
Reactiescore
570
Sorry, maar daar ben ik het TOTAAL niet mee eens. Ik vind het juist noob als je alles gaat kopen... Je mag dan groot en sterk worden hiermee... Maar ok het is jouw zuur verdient geld je doet ermee wat je wil. Maar voor het spel zelf en andere die het met wat minder moeten doen heeft het totaal niks met noob en pro te maken.

Ik ga persoonlijk liever in zee met iemand die gewoon niks van grondstof met pp koopt en het gewoon bij andere of BB's gaat halen. Die zijn vaak ook het actiefst :)
Nice ouwe, zo stond ik er jaren geleden ook nog in
 
Reactiescore
5.725
Naïef
 
Reactiescore
1.749
idd ik bouw al mijn dorpen gewoon nog met het handje uit. net zoals in de goede oude tijd
duurt natuurlijk wel wat langer maar dan heb je wel eervol verloren ipv als boostend cheaterke gewonnen (maar vaak alsnog verloren whoehaha?)
 
Reactiescore
2
Zolang je PP farmd en er beetje gebruik van maakt prima, maar kopen nee doodzonde
Pay to win bah bah
 
Reactiescore
1.370
Reactiescore
2
Hmm vraag me af hoe je zulk spelersnaam verzint,
Alleen al de naam is goed voor 5 jaar gevangenisstraf, hahaha
 
Reactiescore
1.370
Hmm vraag me af hoe je zulk spelersnaam verzint,
Alleen al de naam is goed voor 5 jaar gevangenisstraf, hahaha
Noo-noo is sws het beste account van w99 jonge :p
En jij kunt niet ontkennen dat wij van mooie/hete vrouwen houden!!!! :D
 
Bovenaan