- Reactiescore
- 246
Best goed hoor alles loopt lekker
mag ook wel eens
mag ook wel eens
Waarom heb je dan ook je huis in een trein?Ben het zonnetje in huis in de trein, moet ook wel, elke reis duurt altijd minimaal half uur langer dan geplant.
Na zoveel vertraging kom je niet meer thuis, je moet dan toch ergens wonen.Waarom heb je dan ook je huis in een trein?
@DragonShield3 slaat je bot weer op hol?Wil de grappenmaker die afgelopen anderhalf uur 9.5k aanvallen heeft zitten spammen zich nu alvast even bekend maken dankuwel
@Heres20BucksKillMe zal lars wel zijn ^^Wil de grappenmaker die afgelopen anderhalf uur 9.5k aanvallen heeft zitten spammen zich nu alvast even bekend maken dankuwel
Ik denk niet dat je mij bedoelt?@Heres20BucksKillMe zal lars wel zijn ^^
Niemand gelooft dat.Ik denk niet dat je mij bedoelt?
Dat ben ik. Easy.Wil de grappenmaker die afgelopen anderhalf uur 9.5k aanvallen heeft zitten spammen zich nu alvast even bekend maken dankuwel
We hebben zojuist te zien gekregen dat het helaas geen sukke wasDat ben ik. Easy.
Oh ik heb er wel meer, maar begon wat later met farmen vandaag. Dus we deden niet mee voor awardje.We hebben zojuist te zien gekregen dat het helaas geen sukke was
Jawel joh, genoeg new gens die me hier nooit hebben zien 'spelen'Niemand gelooft dat.
Old gen ook niet.Jawel joh, genoeg new gens die me hier nooit hebben zien 'spelen'