praathoek

Reactiescore
1.476
Tsja als een miljoen geen competitief voordeel opleverd waarom 4 wel?
Wie wordt er nu geïnternd dan?
 
Reactiescore
119
Ze maken mooi werk van See If I Care Bear. TW-team is ook helemaal de weg kwijt m.b.t. interns haha, schitterend voorbeeld weer dit.
 
Reactiescore
1.476
En de stats van siicb waren al belachelijk laag.
Nog geen 7m verslagen tegenstanders bij 4m punten, triest.
 
Reactiescore
399
Zelden zoveel wereldafspraken zien verbroken worden als deze wereld.

Maar wat verwacht je van een stam met Coruscant erin, zegt genoeg.

Lage spelertjes daarzo in Dream. R2W, wereldafspraken verbreken. Had meer verwacht van een team als @Kratje Grolsch en la kouchov

Je noemt Dream wel maar kijk ook is naar je eigen stam.

Werkelijk deze fucking wereld is 1 en al modder gooien terwijl beide partijen er wat van kunnen maar dat zien beide partijen dan ook helaas niet in
 
Reactiescore
1.918
komop willeman @sosabowski zet die croissant voor de zoveelste keer nog eens op zn plaats
mep m terug naar lumbridge
 
Reactiescore
487
Je noemt Dream wel maar kijk ook is naar je eigen stam.

Werkelijk deze fucking wereld is 1 en al modder gooien terwijl beide partijen er wat van kunnen maar dat zien beide partijen dan ook helaas niet in

Modder gooien valt wel mee, vergeleken andere werelden.

Kijk naar onze stam?
Ik kijk? en ik kijk naar de wereldafspraken. En daar staat niks tussen wat wij hebben overtreden.

Oke de jump van cabbie is nu wel dubieus, maar daar zit een voorgeschiedenis aan. Cabbie had dit eerder gedaan. Toen kwamen de mannen van LLM dit melden dat ze dit niet helemaal fair vonden, daarna is besloten dat dorp in te leveren. prompt 2/3 dagen later spring Wouzlan op exact dezelfde manier naar EOS toe. Dit aangekaart en reactie gekregen, ja sorry kunnen we niks aan doen. Hebben wij het jumpdorp ingeleverd, en jullie doen later hetzeflde en er gebeurt niks, maargoed hiervoer staat niks in de wereldafspraken. Ondertussen is dat hele front al geinternt door wouzlan. Dusja dan gaat Cabbie weer doen wat ze eerst van plan waren. Raar he?

Daarnaast krijgt Liznor aanvallen van jullie stam, en mb's en 1 van die mb's gooit met kata's op de boerderijen.
Rapportjes enalles is hiervan. Dit is ook aangekaart, en volgens de regels betekend dit 1 frontdorp afgeven aan liznor. Maar opeens was meneer de MB geen MB meer volgens jullie en kende jullie hem niet? maar uiteraard loopt die toevallig helemaal vanuit jullie rim op lisnor met clears, en heel toevallig ook nog precies op hetzelfde tijdstip dat jullie landen. (volgens mij stond er zelfs op zijn profiel dat die mb was, maar dat durf ik niet 100% zeker te zeggen)

En wat hebben wij precies gedaan naast dit aankaarten?
kata's gegooid? CF's gelegd via neutrale speler? R2W ingezet doormiddel van de nummer 3 stam te rekruten/internen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
met cabbie in een stam oei sterkte
 
Reactiescore
634
Wel fijn om te lezen dat er spelers zijn die Coruscant zo vaak aanhalen in hun berichten, voel mij serieus vereerd :)

En wat hebben wij precies gedaan naast dit aankaarten?
kata's gegooid? CF's gelegd via neutrale speler? R2W ingezet doormiddel van de nummer 3 stam te rekruten/internen?
Daarnaast krijgt Liznor aanvallen van jullie stam, en mb's en 1 van die mb's gooit met kata's op de boerderijen.

Om jullie toch je zin te geven en wat sensatie voor AF.

Er was inderdaad via een neutraal speler op 1 dorp van Lets Go kata op de boer gegooid geworden.
Dit accepteren wij en staan open voor de sancties ervan > volgens de wereldafspraken 1 dorp afstaan.

Maar staat Tales ook open om de Kata misbruik vanuit Viral te compenseren ?
Notabene zijn Viral geen neutraal spelers, als zij samen met Tales aanvallen en hun dorpen vrij geven voor intern aan Tales account.
Daarbij wordt er via Viral account ook een diepe jump gedaan ? hoe gaan we dit oplossen ?

Naast Viral heeft een Tales account ook een samenwerking met de stam Frats.
Hierbij cleart Frats voor Tales account en Tales account edelt de geclearde dorpen.
Hoe gaan we dit oplossen ?

Kunnen nu twstats erbij halen en rapporten hier delen om de samenspel te bewijzen.
Gaat dit ten goede komen om de wereld verder op een fair manier te spelen ?

Als laatste dan de zogenaamde R2W verwijt.
TSO, een account van Obamer had een samenwerking met Tales account. De leider van Tales op dat moment gaf aan dat deze samenwerking gestopt zou worden. Helaas bleef deze samenwerking tot de laatste dorp van TSO in stand gehouden en er werd ook nog eens tegen de afspraken in VV gedraaid op account van TSO.

De overige accounts van Obamer, meeste hebben een verzoek vanuit Tales gekregen.
Dus omdat de intern/fusie vanuit Tales niet is gelukt en nu Dream wel, zit Dream dan verkeerd ?

Over hetgeen wat in de rim van Tales heeft afgespeeld zullen we dan maar niet over hebben.
Want account lostrekken om een hele stam (met de verkregen info) even weg spelen, dat is serieus iets om trots op te zijn.

Laatst was er ook een post over de Boost regels,
Check TWstats maar eens goed na en zie wanneer de Boost regels voor W84 zijn verspoeld geworden en welke account op dat moment de boel aan het boosten was.

Wilt Tales iets bespreken/afspreken, contact persoon van Dream is bekend bij jullie.
In ieder geval zal een kwestie niet via AF besproken worden/afgehandeld worden
 
Reactiescore
634
Mark jij moet oprecht lekker kappen met dit spel want ten eerste bak je er werkelijk waar helemaal niks van en dat is nog zacht uitgedrukt en bovendien kotst de hele community op een paar debielekes na je uit dan heb je het echt goed voor elkaar

De community die afgelopen werelden elkaar voluit onderuit halen via AF op vuil spel en een wereld later in elkaars reet kruipen ?

Maar goed, ik hoor via onze contact persoon wel wat de reactie vanuit de moraalridders van Tales gaat zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Mark jij moet oprecht lekker kappen met dit spel want ten eerste bak je er werkelijk waar helemaal niks van en dat is nog zacht uitgedrukt en bovendien kotst de hele community op een paar debielekes na je uit dan heb je het echt goed voor elkaar
hou je bek over coruscant of speel coruscant weg!!!!!
 
Reactiescore
487
Wel fijn om te lezen dat er spelers zijn die Coruscant zo vaak aanhalen in hun berichten, voel mij serieus vereerd :)




Om jullie toch je zin te geven en wat sensatie voor AF.

Er was inderdaad via een neutraal speler op 1 dorp van Lets Go kata op de boer gegooid geworden.
Dit accepteren wij en staan open voor de sancties ervan > volgens de wereldafspraken 1 dorp afstaan.

Maar staat Tales ook open om de Kata misbruik vanuit Viral te compenseren ?
Notabene zijn Viral geen neutraal spelers, als zij samen met Tales aanvallen en hun dorpen vrij geven voor intern aan Tales account.
Daarbij wordt er via Viral account ook een diepe jump gedaan ? hoe gaan we dit oplossen ?

Naast Viral heeft een Tales account ook een samenwerking met de stam Frats.
Hierbij cleart Frats voor Tales account en Tales account edelt de geclearde dorpen.
Hoe gaan we dit oplossen ?

Kunnen nu twstats erbij halen en rapporten hier delen om de samenspel te bewijzen.
Gaat dit ten goede komen om de wereld verder op een fair manier te spelen ?

Als laatste dan de zogenaamde R2W verwijt.
TSO, een account van Obamer had een samenwerking met Tales account. De leider van Tales op dat moment gaf aan dat deze samenwerking gestopt zou worden. Helaas bleef deze samenwerking tot de laatste dorp van TSO in stand gehouden en er werd ook nog eens tegen de afspraken in VV gedraaid op account van TSO.

De overige accounts van Obamer, meeste hebben een verzoek vanuit Tales gekregen.
Dus omdat de intern/fusie vanuit Tales niet is gelukt en nu Dream wel, zit Dream dan verkeerd ?

Over hetgeen wat in de rim van Tales heeft afgespeeld zullen we dan maar niet over hebben.
Want account lostrekken om een hele stam (met de verkregen info) even weg spelen, dat is serieus iets om trots op te zijn.

Laatst was er ook een post over de Boost regels,
Check TWstats maar eens goed na en zie wanneer de Boost regels voor W84 zijn verspoeld geworden en welke account op dat moment de boel aan het boosten was.

Wilt Tales iets bespreken/afspreken, contact persoon van Dream is bekend bij jullie.
In ieder geval zal een kwestie niet via AF besproken worden/afgehandeld worden

Ik zie graag een dorp tegemoet. Fijn.

Die kata's van Viral, stuur maar rapportjes door en je krijgt je front dorpen? ohnee dat gaat waarschijnlijk niet, want dit was voor de Wereldafspraken tussen ons. (afgesproken op 12-5). desondanks keur ik het niet goed en ben ik er fel tegen.

Samenwerking tussen frats en ons ben ik niet helemaal op de hoogte, maar ik weet wel dat ze contact hebben met Cabbie? wat is hier mis mee? staat nergens in de wereldafspraken dat dit niet mag? samenwerken met een 3,3 mil punten stam? terwijl jullie samenwerken met een 9,8 mil stam?

TSO, die kwam in contact met ons, omdat hij in tegenstelling tot zijn eigen stam niet met jullie wilde samenwerken. Daarna is die op intern gegaan. Er is toen inderdaad VV gedraaid ja. Maar tegen welke afspraken in? er waren toen nog een afspraken, omdat jullie stam telkens jou naar die afspraken stuurde. En zoals algemeen bekend is met jou afspraken met niet te doen.
Verder is er helemaal niet tot laatste dorp samenwerking gebleven, anders hadden jullie veel minder dorpen gehad. Jullie hebben hem kunnen internen en wij hebben toevallig 32 van de 192 dorpjes kunnen meensnoepen? ik denk als wij daar de vv van hadden tot het einde, dat wij wel wat meer dorpen hadden geinternt van TSO denk je niet?

Overige accounts zijn inderdaad in een ander stadium van deze wereld in gevraagd wat hun intenties waren ja, pas nadat duidelijk werd dat jullie eerst aan het vragen waren, ik snap wel dat jullie een 7de lid nodig hebben voor je stam. Maar dit is een beetje overdreven. Maar is je goed recht. Had leuker geweest om te verdelen, maar kan best snappen vanuit jullie oogpunt dat je dat niet wilt. Tevens staat er in de afspraken op het moment dat er aanvallen lopen op een account je niet mag stamhoppen, vanuit ons lopen al tijdje aanvallen op The-Beast en prompt zit hij opeens in jullie stam? maar eruit gooien totdat de aanvallen voorbij zijn ho maar, nee dit gaan we niet doen?

En waar heb je het over wat in onze rim is gebeurd? geen idee wat voor verzonnen verhaaltje je nu weer in je hoofd hebt, maar klinkt niet bekend? Vertel?

Aan het boosten, nou kan wel even kijken: ahja @Coruscant was op dat moment aan het boosten geslagen, weetje nog de intern van Xpresz?
even een speler internen die evengroot als jij was?
 
Bovenaan