praathoek

Reactiescore
634
Die kata's van Viral, stuur maar rapportjes door en je krijgt je front dorpen? ohnee dat gaat waarschijnlijk niet, want dit was voor de Wereldafspraken tussen ons. (afgesproken op 12-5). desondanks keur ik het niet goed en ben ik er fel tegen.
Samenwerking tussen frats
TSO, die kwam in contact met ons

De eerste afspraken waren gemaakt geworden met de eerste leider van jullie stam en de bewijzen hiervan staan in de discord chat.
Zoals ik kan terug lezen, waren deze afspraken ook mee gedeeld richting jullie stam.

Als je dan situatie pak:
Tales die samen speelt met 3 accounts van Obamer + Viral van toen + Frats, moet je eens zien hoe groot de overmacht vanuit Tales sinds dien altijd al was.
Terwijl er in de afspraken duidelijk staat, dat er geen samenwerking met derde stam toegestaan was en helemaal geen VV.

Over de VV zijn er trouwens ook discord berichten, waarbij excuses worden aangeboden en de fout werd toegegeven ;).

Overige accounts zijn inderdaad in een ander stadium van deze wereld in gevraagd wat hun intenties waren ja, pas nadat duidelijk werd dat jullie eerst aan het vragen waren

Contact tussen Bear en Tales was vele malen eerder.
Later benaderde Bear ons pas en gaf ons de berichten vanuit Tales door.
Daarna zijn de interns van Bear pas gestart

Aan het boosten, nou kan wel even kijken: ahja @Coruscant was op dat moment aan het boosten geslagen, weetje nog de intern van Xpresz?
even een speler internen die evengroot als jij was?

De Boost regels waren daarvoor al aangepast en via TWstats kan je nachecken wie daarvoor al dubbel aan zijn punten aan het internen was geslagen.


We kunnen nog een poosje doorgaan met wijzen naar elkaar, maar kom hier niet aanzetten dat Tales nu de gedupeerde partij is.
Vanaf dag 1 spelen jullie samen met de nummer 3 (TSO en Bear) - 4 (Viral) en 5 (Frats) stam.

Als je dus een speler van woord bent, laat dit dan merken en neem je verantwoording hierin.
De screens van de eerder gemaakte afspraken en zelfs alle chat kan je door de contact persoon van Dream bezorgd worden.

Daarin kan jij ook duidelijk terug lezen, dat jullie eerste leider meerdere malen zijn excuses aanbied over het spel dat Tales aan het spelen is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
487
De eerste afspraken waren gemaakt geworden met de eerste leider van jullie stam en de bewijzen hiervan staan in de discord chat.
Zoals ik kan terug lezen, waren deze afspraken ook mee gedeeld richting jullie stam.

Er zijn geen afspraken gemaakt, er zijn voorstellen geweest die toendertijd nooit definitief zijn geworden....
Als je dan situatie pak:
Tales die samen speelt met 3 accounts van Obamer + Viral van toen + Frats, moet je eens zien hoe groot de overmacht vanuit Tales sinds dien altijd al was.
Terwijl er in de afspraken duidelijk staat, dat er geen samenwerking met derde stam toegestaan was en helemaal geen VV.

Hoe kom jij nou weer opeens bij 3 accounts van Obamer? jij veranderd ook opeens alles naar wat je uitkomt of niet? het ging over TSO. Die af en toe wat vriendjes met ons was? maar later gewoon op intern naar JULLIE en zijn eigenstamgenoot is gegaan (die ook bij JULLIE hoorde)

Viral werkte we toen nog niet mee samen? En met de stam gehele stam Frats is/was er ook geen samenwerking.

Nogmaals, er was een voorstel en dit stond nog niet vast. is duidelijk vermeld. (de wereldafspraken van toen)
En inderdaad er is excuses aangeboden, dat de VV niet netjes was en daarom hebben we jullie rustig TSO laten internen, want we dachten als wij daar vv blijven draaien dan gaan die wereldafspraken er nooit komen.
Verder waren die afspraken met TSO niet meer dan een persoonlijke nap tussen hem en lisznor, iets wat jullie eerst ook hadden met hem. En zelfs een gezamelijk aanval wilde uitvoeren op Lisnor. Dus jij werkte net zo goed samen. Als je wilt kan ik screentje hier zetten waarin jij vraagt zullen we toevallig zelfde aankomst doen en massa op lisnor gooien. Toendertijd is ook de leiding van Obamer naar ons gekomen over of wij wat voor elkaar kunnen betekenen. Dusja daarop is geantwoord ja. Maar hebben we allemaal afgewezen.
De Boost regels waren daarvoor al aangepast en via TWstats kan je nachecken wie daarvoor al dubbel aan zijn punten aan het internen was geslagen.

Wie dan?
We kunnen nog een poosje doorgaan met wijzen naar elkaar, maar kom hier niet aanzetten dat Tales nu de gedupeerde partij is.
Vanaf dag 1 spelen jullie samen met de nummer 3 (TSO en Bear) - 4 (Viral) en 5 (Frats) stam.

Als je dus een speler van woord bent, laat dit dan merken en neem je verantwoording hierin.
De screens van de eerder gemaakte afspraken en zelfs alle chat kan je door de contact persoon van Dream bezorgd worden.

Daarin kan jij ook duidelijk terug lezen, dat jullie eerste leider meerdere malen zijn excuses aanbied over het spel dat Tales aan het spelen is.

Oh, nu zijn het opeens 2 spelers van Obamer? samenwerking met Bear is er nooit geweest. Die werkt al een godsganse dag met jullie samen? net als die andere leden van de nummer 3 stam? hoe kom jij er opeens bij dat wij met hem samenwerken terwijl jullie hem mocht internen? dat is best raar dat onze zogenaamde BG door jullie word geinternt?

Viral is ook niet sinds dag 1, dat was pas veel later veeeel veeeel later dat daar gesprekken mee zijn gestart. en Frats is/was al helemaal geen bg als stam.

Geef die eerder gemaakte afspraken maar door dat ze bevestigd zijn? door beide kanten? ben benieuwd.
Kan zijn dat er excuses zijn aangeboden voor die VV, en dat is netjes afgehandeld door te stoppen en jullie die hele speler hebben mogen 'internen' zonder dat we afspraken hadden over VV draaien. Maargoed jullie hebben toendertijd ook een floater of VV gedraaid op een account van obamer bij een massa op kitten? weetjenog? alleen wij durven excuses ervoor in te dienen en jullie doen alsof je neus bloed.

Net als dat nog steeds bear in jullie stam zit? wat volgens de huidige afspraken niet mag, omdat er een massa op hem loopt. Maar word weer gedaan alsof jullie neus bloed. Wanneer word hij eruit gegooid?
 
Reactiescore
634
Je kan hier nu al een mietje zitten janken.
Alles wat ik hier typ staan bevestigd via Discord chat berichten met jullie eerste leider.

Alle nieuwe leiders en vooral nu, nummer 6 boeit mij niet.
Wil je afspraken, stuur dan iemand naar voren die ook daad op zijn woorden kan zetten.
Niet alweer een, die alleen maar de fouten van tegen partij weet te aanhalen en eigen fouten van de stam niet eens op durft te antwoorden.

Deze afspraken met de eerste leider stonden vast en staat ook een screen erbij dat dit richting de stam gestuurd was geworden.

Dat Lars nu leider nummer 6 is veranderd niks aan de kwestie, dat jullie vanaf begin als een stelletje zwak begaafden spelen.

De samenwerking van Linzor met TSO destijds (zoals ik het beschrijf he)
Later de smeekbedes aan Bear en Wizz, allemaal bewijzen van de chat aanwezig.

Daarbij,
Als zwak begaafden Viral laten kata'en en net doen dat er geen samenwerking is, is meest erge wat ik jullie kwalijk neem.
Wees op zijn minst een Vent en neem je verantwoording.
Zelfs de chats over de samenwerking hebben we, kunnen daarbij ook nog een via twstats aantonen hoe jullie gezamenlijk aanvallen en Viral internen.

Frats is inderdaad een verhaal apart, want staat nergens in de afspraken dat Cabbie Frats niet mag inzetten voor de aanvallen en via Frats mag jumpen.

Alleen laat dit wederom zien hoe zwak jullie blijven spelen.

Ik las toevallig nog iets.
LLM binnen Tales en Cabbie eruit ????
Heb nog niet alles gelezen daarover, maar moest serieus lachen.

De moraal ridders van LLM die gesprekken hadden lopen met Tales om te joinen, maar daarvoor moest Cabbie eruit :).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
487
Je kan hier nu al een mietje zitten janken.
Alles wat ik hier typ staan bevestigd via Discord chat berichten met jullie eerste leider.

Alle nieuwe leiders en vooral nu, nummer 6 boeit mij niet.
Wil je afspraken, stuur dan iemand naar voren die ook daad op zijn woorden kan zetten.
Niet alweer een, die alleen maar de fouten van tegen partij weet te aanhalen en eigen fouten van de stam niet eens op durft te antwoorden.

Deze afspraken met de eerste leider stonden vast en staat ook een screen erbij dat dit richting de stam gestuurd was geworden.

Dat Lars nu leider nummer 6 is veranderd niks aan de kwestie, dat jullie vanaf begin als een stelletje zwak begaafden spelen.

De samenwerking van Linzor met TSO destijds (zoals ik het beschrijf he)
Later de smeekbedes aan Bear en Wizz, allemaal bewijzen van de chat aanwezig.

Daarbij,
Als zwak begaafden Viral laten kata'en en net doen dat er geen samenwerking is, is meest erge wat ik jullie kwalijk neem.
Wees op zijn minst een Vent en neem je verantwoording.
Zelfs de chats over de samenwerking hebben we, kunnen daarbij ook nog een via twstats aantonen hoe jullie gezamenlijk aanvallen en Viral internen.

Frats is inderdaad een verhaal apart, want staat nergens in de afspraken dat Cabbie Frats niet mag inzetten voor de aanvallen en via Frats mag jumpen.

Alleen laat dit wederom zien hoe zwak jullie blijven spelen.

Ik las toevallig nog iets.
LLM binnen Tales en Cabbie eruit ????
Heb nog niet alles gelezen daarover, maar moest serieus lachen.

De moraal ridders van LLM die gesprekken hadden lopen met Tales om te joinen, maar daarvoor moest Cabbie eruit :).

Jij hebt het over screens? telkens iemand van dream zou ze sturen naar me? ik zie nog steeds niks in me inbox
jij hebt het over boosten via twstats ik vraag spelers ik zie geen naam tevoorschijn komen?

Dat iedereen telkens stop met de gesprekken met jullie is omdat ze met een of andere rare gozer moeten praten die niet voor rede vatbaar is, dat merk ik nu ookal. Maargoed dat geld voor meerdere in je stam. of waarmee je gaat fuseren, ik weet nog wel wat leuke bedreigingen van een speler uit jullie stam via discord naar kitten, die zou hij wel even neersteken op straat. En jullie gaan daar lekker mee samenwerken.

zegt genoeg lijkt me?

Viral laten kata'en? hoe kom jij daar nou bij? als jij kan bewijzen dat wij viral op jullie hebben laten kata'en wil ik het graag zien? en durf bijna zeker te zeggen dat dat voor de tijd was dat wij uberhaupt met ze in gesprek waren.

En verhaal over LLM en cabbie kan je uit je hoofd zetten, weer een verzonnen verhaal uit je dromen box

je denkt toch niet dat we cabbie uit onze stam gaan zetten, voor LLM? was dat voor onzin? even een flink gat in onze stamcluster?
Dat je dit gelooft zegt genoeg over je TW kwaliteiten.
 
Reactiescore
634
Je weet dat ik geen screens via AF ga delen.

Daarbij weet je mij te vinden via Discord en als je met mij niet wilt chatten, dan vraag de screens via Lennart maar op.

Mochten de screens waar zijn, dan onderneem jij acties en mocht ik geen screens kunnen tonen, dan zet je mij via AF toch voorschut.

Voor jou sws win win
 
Reactiescore
903
Je weet dat ik geen screens via AF ga delen.

Daarbij weet je mij te vinden via Discord en als je met mij niet wilt chatten, dan vraag de screens via Lennart maar op.

Mochten de screens waar zijn, dan onderneem jij acties en mocht ik geen screens kunnen tonen, dan zet je mij via AF toch voorschut.

Voor jou sws win win
Het is sowieso altijd een win voor @sosabowski
 
Reactiescore
399
Ik las toevallig nog iets.
LLM binnen Tales en Cabbie eruit ????
Heb nog niet alles gelezen daarover, maar moest serieus lachen.

De moraal ridders van LLM die gesprekken hadden lopen met Tales om te joinen, maar daarvoor moest Cabbie eruit :).

Mark werkelijk wat ben ik blij dat ik niet meer bij jou in de stam zit want je bent gewoon 1 vieze vuile kwal die voor Dream de hele wereld verpest heeft en het mooie is dat je zelf te incapabel bent om het in te zien.
Ik heb Dream altijd een hand boven het hoofd proberen te houden aangezien het de stam was waar wij (helaas) in zaten omdat deze hele wereld toch al 1 grote bende is en wij toch geen andere opties hebben.

Vind het echt fijn dat ik gister de vinger eens goed op de zere plek heb gelegd en het mooie is dat je het onderwerp heel gauw weer wou verleggen naar Tales want ja alles ligt aan Tales volgens jou.
Maar vergeet dan niet effe te melden dat al voor dat wij met LLM gejoined waren dat je al bezig was met recruits uit Obamer en als ik en nog een paar maar vooral Lukas daar geen stokje voor gestoken hadden had je dat plan doorgezet zonder te stemmen, Want ja dat stemmen stelde ook zoveel voor binnen Dream, Als jij je zin niet krijgt doe je toch moeilijk en ga je met pijn en moeite mee doen aan een plan dat niet bij jou weg komt he.
Keer een massa die niet op een target van jou is is ook al teveel gevraagd of niet Mark? he we vragen om 5 clears maar wat doe jij, stuur er maar 2-3 want eigen succes staat voor stam succes of niet Mark? Liznor intussen al gerekt want dat zou je ook wel effe in 1 massa doen en bij de 2e zou het ook wel lukken maar ondertussen zie ik Liznor nog gewoon in de top 10 staan.

Hoop dat je blij bent met wat je gepresteerd heb deze wereld he, de weg naar die easy wereldwinst bleek niet zo easy
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
47
Ik zie graag een dorp tegemoet. Fijn.

Die kata's van Viral, stuur maar rapportjes door en je krijgt je front dorpen? ohnee dat gaat waarschijnlijk niet, want dit was voor de Wereldafspraken tussen ons. (afgesproken op 12-5). desondanks keur ik het niet goed en ben ik er fel tegen.

Samenwerking tussen frats en ons ben ik niet helemaal op de hoogte, maar ik weet wel dat ze contact hebben met Cabbie? wat is hier mis mee? staat nergens in de wereldafspraken dat dit niet mag? samenwerken met een 3,3 mil punten stam? terwijl jullie samenwerken met een 9,8 mil stam?

TSO, die kwam in contact met ons, omdat hij in tegenstelling tot zijn eigen stam niet met jullie wilde samenwerken. Daarna is die op intern gegaan. Er is toen inderdaad VV gedraaid ja. Maar tegen welke afspraken in? er waren toen nog een afspraken, omdat jullie stam telkens jou naar die afspraken stuurde. En zoals algemeen bekend is met jou afspraken met niet te doen.
Verder is er helemaal niet tot laatste dorp samenwerking gebleven, anders hadden jullie veel minder dorpen gehad. Jullie hebben hem kunnen internen en wij hebben toevallig 32 van de 192 dorpjes kunnen meensnoepen? ik denk als wij daar de vv van hadden tot het einde, dat wij wel wat meer dorpen hadden geinternt van TSO denk je niet?

Overige accounts zijn inderdaad in een ander stadium van deze wereld in gevraagd wat hun intenties waren ja, pas nadat duidelijk werd dat jullie eerst aan het vragen waren, ik snap wel dat jullie een 7de lid nodig hebben voor je stam. Maar dit is een beetje overdreven. Maar is je goed recht. Had leuker geweest om te verdelen, maar kan best snappen vanuit jullie oogpunt dat je dat niet wilt. Tevens staat er in de afspraken op het moment dat er aanvallen lopen op een account je niet mag stamhoppen, vanuit ons lopen al tijdje aanvallen op The-Beast en prompt zit hij opeens in jullie stam? maar eruit gooien totdat de aanvallen voorbij zijn ho maar, nee dit gaan we niet doen?

En waar heb je het over wat in onze rim is gebeurd? geen idee wat voor verzonnen verhaaltje je nu weer in je hoofd hebt, maar klinkt niet bekend? Vertel?

Aan het boosten, nou kan wel even kijken: ahja @Coruscant was op dat moment aan het boosten geslagen, weetje nog de intern van Xpresz?
even een speler internen die evengroot als jij was?
Je komt met een mb leger extra incl. De grote overmacht die je al had. Ik hop wanneer ik wil. Mvg
 
Reactiescore
903
Reactiescore
919
Mark werkelijk wat ben ik blij dat ik niet meer bij jou in de stam zit want je bent gewoon 1 vieze vuile kwal die voor Dream de hele wereld verpest heeft en het mooie is dat je zelf te incapabel bent om het in te zien.
Ik heb Dream altijd een hand boven het hoofd proberen te houden aangezien het de stam was waar wij (helaas) in zaten omdat deze hele wereld toch al 1 grote bende is en wij toch geen andere opties hebben.

Vind het echt fijn dat ik gister de vinger eens goed op de zere plek heb gelegd en het mooie is dat je het onderwerp heel gauw weer wou verleggen naar Tales want ja alles ligt aan Tales volgens jou.
Maar vergeet dan niet effe te melden dat al voor dat wij met LLM gejoined waren dat je al bezig was met recruits uit Obamer en als ik en nog een paar maar vooral Lukas daar geen stokje voor gestoken hadden had je dat plan doorgezet zonder te stemmen, Want ja dat stemmen stelde ook zoveel voor binnen Dream, Als jij je zin niet krijgt doe je toch moeilijk en ga je met pijn en moeite mee doen aan een plan dat niet bij jou weg komt he.
Keer een massa die niet op een target van jou is is ook al teveel gevraagd of niet Mark? he we vragen om 5 clears maar wat doe jij, stuur er maar 2-3 want eigen succes staat voor stam succes of niet Mark? Liznor intussen al gerekt want dat zou je ook wel effe in 1 massa doen en bij de 2e zou het ook wel lukken maar ondertussen zie ik Liznor nog gewoon in de top 10 staan.

Hoop dat je blij bent met wat je gepresteerd heb deze wereld he, de weg naar die easy wereldwinst bleek niet zo easy

HAHA Liznor ff rekken beste man krijgt zn edels nog niet eens binnen de 300ms heb screens gezien man zou beter voortaan al z'n clears doneren aan stamgenoten want zelf kan ie er toch niks mee
 
Reactiescore
69
Mark,

Sorry voor mijn late reactie ik was gaan fietsen.(zie afbeelding)

Wat was het een ervaring om met jou in de stam te mogen zitten, jammer genoeg wel alles behalve een goede ervaring, bleek dat jij de leiding van die stam was.

Al heel kort na onze join bij Dream werd jouw manier van werken opgemerkt. We hebben ook al heel snel aangegeven de leiding binnen Dream tijdelijk over te nemen tot er meerdere geschikte leiders naar voor kwamen. In die periode heb ik met Mien open gesproken over de situatie van Dream en het niet vinden van een geschikt 7de lid. Mien gaf aan dat hij bereid was ons te helpen met het vinden van een geschikt 7de lid en die eventueel te laten verhuizen indien nodig, zolang er maar open communicatie was en geen slechte bedoelingen achteraf.

Hierbij werd er ook al aan een voorstel gewerkt om een eerlijke endgame-frontlijn te trekken tussen beide stammen om chaos te vermijden. Heel vroeg in het spel weliswaar maar door het samenwerken met derde partijen door beide stammen kon het niet echt anders.

Toen het moment kwam om deze deal te verzilveren werd er tegen gestemd vanuit Dream zijn kant, en dan zie ik jou Mark nog letterlijk schrijven in de stam: "een eerlijke strijd zie ik ons niet winnen". Nu wel, ik persoonlijk verlies liever eerlijk dan een oneerlijke strijd te winnen en ik denk dat dit voor veel mensen binnen Dream zo is.

LLM is destijds ook voor een korte tijd uit Dream gegaan en de delete knop zat eerlijk gezegd dichtbij. Ik startte deze wereld om met real life vrienden samen te spelen omdat het er in al die jaren nog nooit van gekomen was op dezelfde wereld te spelen en toch krijg je me zo ver om zelfs hun als stamgenoot te verlaten, zegt denkik meer als 1000 woorden he.

Wij zijn uit respect voor andere stamleden terug bij Dream gegaan en ik heb me proberen focussen op effectief Tribalwars spelen en niet Tribalstabs, tribalinterns of tribaldrama. Het ging voor een tijdje goed, natuurlijk geen idee wat er achter de schermen zich afspeelde.

Het klopt dat wij een stemming gedaan hebben voor een 7de lid en dat Beast daar het beste uitkwam. Maar daar bleef het bij, nooit de manier waarop besproken. In mijn ogen leek het redelijk logisch dat je geen account in de rug/flank van je vijand kan recruiten en dit heb ik meermaals duidelijk gemaakt dat hiervoor Tales gecontacteerd moet worden.

En oké ja er waren tekenen van samenwerkingen tussen Viral, Frats & Tales en die bleven ontkend worden blijkbaar. Het was gewoon een actie/reactie spelletje, de chaos waarover ik hier eerder al sprak dus. Maar misschien als je je clears en 7000 ms edels op Viral gegooid had in plaats van telkens op Liznor dat dat iets ging helpen? En niet alle problemen oplossen met: "Hey jongens ik heb een intern gevonden".?

Het zat/zit bij ons goed diep en Beast recruiten tijdens een massa van Tales was gewoon de druppel. Had Tales de vv gepakt van Frats of Leesonga in hun stam toegevoegd voor os tijdens onze massa, ik zweer het je ik ging full loco, kata's alles, das gewoon not done.

Je zou bijna jaloers zijn op Wouzlan en zijn perma ban ;)

Lukas
 

Bijlagen

  • Coruscan t.png
    Coruscan t.png
    1.017,9 KB · Weergaven: 45
Reactiescore
903
Was dit niet die noob Mark die heel w74 ook al vernaaid heeft?
 
Reactiescore
5.592
Pov
366D8A2F-7E64-4241-87AD-AB739817781D.jpeg
 
Reactiescore
634
In ieder geval heeft @sosabowski nu de screens ontvangen en we hebben we enkele zaken besproken.
Hij geeft aan de situatie te begrijpen en zal dit binnen Tales bespreekbaar maken.

LLM is een hele aparte verhaal en wat ik nu uitmaak uit hun vehaal, jong wat zijn jullie gedupeerd geworden.
Zelfs ik krijg nu tranen in mijn ogen na lezen van jullie bull shit verhaal.
Maar zielen winnen middels een bull shit verhaal, daarvoor is de AF toch.


We hebben ook al heel snel aangegeven de leiding binnen Dream tijdelijk over te nemen tot er meerdere geschikte leiders naar voor kwamen.

Hoezo denk jij gelijk bij binnenkomst even de leiding te kunnen veranderen en niet als een onderdeel van de leiding willen zijn.De stam heeft sinds dag 1 en tot heden altijd 2 leiders gehad,
LLM die Dream even komt redden, door die mentaliteit begint het al verkeerd.

Daarbij wordt jij nog steeds door Roy harder onderuit gehaald geworden, maar over hem typ je letterlijk 0 woorden > Angst ?

Hierbij werd er ook al aan een voorstel gewerkt om een eerlijke endgame-frontlijn te trekken tussen beide stammen om chaos te vermijden

Jouw voorstel, de C-lijn kreeg binnen de stam 0 steun, dit bleek ook uit de stemming die gehouden was geworden.
In plaats je hierbij neer te leggen en verder mee te werken aan de voorstel die wel de meeste stemmen had gekregen, bleef jij elke dag opnieuw doordrammen dat de stam een grote fout maakte door niet jouw plan in uitvoering te nemen.

Toen het moment kwam om deze deal te verzilveren werd er tegen gestemd vanuit Dream zijn kant, en dan zie ik jou Mark nog letterlijk schrijven in de stam: "een eerlijke strijd zie ik ons niet winnen". Nu wel, ik persoonlijk verlies liever eerlijk dan een oneerlijke strijd te winnen en ik denk dat dit voor veel mensen binnen Dream zo is.

Ik heb nergens de woorden eerlijk/oneerlijk getypt zoals jij het suggereert,
Enige wat er toen gezegd was geworden:
Met de C-lijn voorstel gaat Dream met 6 accounts vs 7 accounts een strijd moeten leveren, met die verhouding zal Dream uiteindelijk de strijd verliezen.

Het klopt dat wij een stemming gedaan hebben voor een 7de lid en dat Beast daar het beste uitkwam. Maar daar bleef het bij, nooit de manier waarop besproken.

Binnen Dream was er gezocht geworden wie onze 7e lid kon zijn, hierop waren meerdere accounts benaderd geworden.
Uiteindelijk bleef The Beast als enige optie over en daar was over gestemd geworden.

Ook aan LLM was gevraagd geworden om iemand aan te dragen, reactie daarop ???

Wij zijn uit respect voor andere stamleden terug bij Dream gegaan en ik heb me proberen focussen op effectief Tribalwars spelen en niet Tribalstabs, tribalinterns of tribaldrama.

Als je wilt kan ik je terug voegen in de discord chat van Dream en kan jezelf lezen wat er over LLM wordt getypt.
Zelfs de irl vrienden waar je het over hebt, kan je het allemaal zelf terug lezen....


En oké ja er waren tekenen van samenwerkingen tussen Viral, Frats & Tales en die bleven ontkend worden blijkbaar. Het was gewoon een actie/reactie spelletje, de chaos waarover ik hier eerder al sprak dus

Na de join van HMB binnen dream zou Cabbie zich gestabt hebben gevoeld en hierop voerde Cabbie gezamenlijke acties uit op HMB.
(De screen van de afscheid van HMB en de eenzijdige nap is aanwezig bij Tales)
Waarom Cabbie zich gestabt voelde en de gezamenlijke aanvallen voor zichzelf rechtvaardigde, weet ik niet, notabene gelde op dat moment een 1 vs 1 vs 1 afspraak.
De gezamenlijke aanvallen van Cabbie samen met Viral bleven doorgaan en vanuit Cabbie is altijd beweerd geworden dat dit puur toeval was.
Alleen de screens die ik gisteren heb gezien en de getimede edels van Cabbie achter de clears van Viral laten iets anders merken.

Later de gezamenlijke aanvallen met Frats en Cabbie, er kan nu wel beweerd worden dat dit een actie > reactie was, maar Dream viel niet samen met een derde stam Tales aan.

Als dit een actie > reactie over de interns is, naja, beide stammen hebben flink wat interns gedaan, maar interns staan nog steeds los van gezamenlijke aanvallen.


Maar misschien als je je clears en 7000 ms edels op Viral gegooid had in plaats van telkens op Liznor dat dat iets ging helpen?

Ook hier ben je wederom onzin aan het aankondigen, je kan zelf via TWstats zien hoeveel dorpen Coruscant van Viral heeft ge-edeld en hoeveel ODA er tegen behaald was geworden.
Doordat je je oogkleppen puur op 1 richting gefocust had, kreeg je het totaal beeld niet te zien, want na de edels van Coruscant liepen de recapes al.

Reden waarom Linzor als target was gekomen, was ook besproken binnen de stam.

Wilt Dream een goede kans maken, dan moet er een Tales account gebroken worden, op dat moment was Linzor de enige account met de meeste front tegen Dream.

Alleen bleven jullie als LLM volhouden, want jullie zouden even de wereldwinst binnen halen toch.
Alle clears op Frats.
Op Frats liepen 600/650 inc bijna elke wave., hoeveel dorpen heb jij weten binnen te halen, met zo een overmacht ?
(Zelfs met de perfecte timings zijn jullie gesniped geworden).

Door de hele gedoe met Frats, wat er nog steeds staat, heeft Cabbie diepe dorpen weten te bemachtigen,
Al zouden jullie na weken door Frats heen zijn geraakt, dan zouden de legale CF van Cabbie jullie daar doen stoppen.


Het zat/zit bij ons goed diep en Beast recruiten tijdens een massa van Tales was gewoon de druppel

Volgens de versie van de wereldafspraken die bij ons bekend was op dat moment, was deze recruit niet in tegenstrijd met de wereldafspraken.
Later bleek dat de wereldafspraken een up date hadden en volgens de nieuwe versie wel.

Dit is ook gecommuniceerd geworden met Tales en zelfs over de recruit van The Beast is er begrip vanuit Tales.

Alleen de Perma Ban van Wouzlan doet de omstandigheden nu flink roet in het eten gooien en we moeten als Dream zien of we nog een doorstart kunnen maken.


Daarbij als laatste,

@LLM, probeer niet via mij zielen te vinden om jullie TW carrière voort te kunnen zetten en vooral niet hier proberen te suggereren dat ik unfair spel aanmoedig.
(Heb het dan nog niet eens gehad over de poging van LLM om binnen Tales te raken ;))

Op de eerdere werelden is voldoende te lezen hoe jullie en de zielen die nu hier als steun zijn gekomen TW aan het spelen zijn.


Dat ik door Corona alsnog TW heb opgestart is wellicht de grootste fout die ik had gemaakt.
Want de afgelopen werelden, laat duidelijk zien, hoe diep de meeste zijn gezakt, ene wereld maken ze elkaar uit voor de grootste stabbers en een wereld erna kruipen ze zo diep in elkaar reet, om een WW op hun profiel te kunnen noteren > mooiste is, daar zijn ze ook nog trotst op.

Mocht Dream geen doorstart kunnen maken, dan mag W84 edelen om de 61% dominantie binnen te halen, terwijl wij als Dream van de zomer gaan genieten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan