Praathoek

Reactiescore
2.486
Ik zou zeggen verzin er 1?

Verzinnen hoeft niet eens, op het interne forum staan 10 contesten uitgewerkt. Een Gok de top deed het altijd prima zo aan het begin van de wereld, of presteer je profiel

Mss een pepernotencontest
 
Reactiescore
1
TBN kan er geen klote van dat hebben we al gezien op W66

Als ik me goed herinner. Op speeds altijd top 3 ? (zonder pre boosts) We hebben ons al bewezen op werelden zonder PP werelden met pp( wat gewoon money game is) speeds en casuals. Je moet het zo zien . als je de Biggest bent van de noobs, ben je de pro van de noobs, maar de vraag is dan wat ben ik dan in het rijtje van de pro's ?.
 
Reactiescore
34
Als ik me goed herinner. Op speeds altijd top 3 ? (zonder pre boosts) We hebben ons al bewezen op werelden zonder PP werelden met pp( wat gewoon money game is) speeds en casuals. Je moet het zo zien . als je de Biggest bent van de noobs, ben je de pro van de noobs, maar de vraag is dan wat ben ik dan in het rijtje van de pro's ?.
Op speeds in de top 3 eindigen is vandaag de dag niet echt een prestatie ^^
 
Reactiescore
1
Op speeds in de top 3 eindigen is vandaag de dag niet echt een prestatie ^^
Zeg ik zeker niet dat dit een prestatie is hoor . Maar wilt wel zeggen dat je alle skills had dat je nodig had. ( en ik heb het op speeds van w 44 tot en met w 64 ofzo dus was ook niet dag van vandaag . Ik vind het gewoon raar :) op I am psycho kregen we respect. Maar op dit account krijgen we haat. Maar het zijn wel dezelfde spelers . ofwel ligt het aan de mensen en niet aan ons .:)
 
Reactiescore
271
Zeg ik zeker niet dat dit een prestatie is hoor . Maar wilt wel zeggen dat je alle skills had dat je nodig had. ( en ik heb het op speeds van w 44 tot en met w 64 ofzo dus was ook niet dag van vandaag . Ik vind het gewoon raar :) op I am psycho kregen we respect. Maar op dit account krijgen we haat. Maar het zijn wel dezelfde spelers . ofwel ligt het aan de mensen en niet aan ons .:)

Nouja je overnamelijst is ook wel ridicuul te noemen. Het is mij eerder een raadsel waarom jij denkt dat dit wel respect zou moeten afdwingen? ;p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
490
Zeg ik zeker niet dat dit een prestatie is hoor . Maar wilt wel zeggen dat je alle skills had dat je nodig had. ( en ik heb het op speeds van w 44 tot en met w 64 ofzo dus was ook niet dag van vandaag . Ik vind het gewoon raar :) op I am psycho kregen we respect. Maar op dit account krijgen we haat. Maar het zijn wel dezelfde spelers . ofwel ligt het aan de mensen en niet aan ons .:)


Bezit duidelijk niet de Nederlandstalige skills :S of is dit Belgische?
 
Reactiescore
1.363

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Als ik me goed herinner. Op speeds altijd top 3 ? (zonder pre boosts) We hebben ons al bewezen op werelden zonder PP werelden met pp( wat gewoon money game is) speeds en casuals. Je moet het zo zien . als je de Biggest bent van de noobs, ben je de pro van de noobs, maar de vraag is dan wat ben ik dan in het rijtje van de pro's ?.

Maar hoeveel PP hebben jullie uitgegeven?
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.918
1638785915190.png
 
Bovenaan