Praathoek

Reactiescore
138
Iknow. Ik ben zeer bekend met het verhaal en heb alle screens gezien waarin in jij Sven honderden euro's beloofd. Ook de screens gezien waar de voorwaarden voor het beloofde bedrag gehaald zijn.

Dit betekend gewoon dat jij iemand bent die zich niet aan zijn woord kan houden bent en niet te vertrouwen bent. Als stamgenoot ben jij dus zwaar ongeschikt.
Hoop dat men dus voorbereid is nu.

Hmmm , tw en runescape is heel wat anders man
 
Reactiescore
383
Hmmm , tw en runescape is heel wat anders man

Maar dezelfde persoon, een stab, list en bedrog. Dat staat niet los van elkaar.

Overigens heb je ook gewoon gerund op 73 en dat gun ik ook niemand. Als het zo nodig gescheiden moet blijven
 
Reactiescore
138
Maar dezelfde persoon, een stab, list en bedrog. Dat staat niet los van elkaar.

Overigens heb je ook gewoon gerund op 73 en dat gun ik ook niemand. Als het zo nodig gescheiden moet blijven

73 klopt hoor idd , dat is ook het enigste wat je kan zeggen over tw
 
Reactiescore
383
73 klopt hoor idd , dat is ook het enigste wat je kan zeggen over tw

Klopt omdat je geen andere topwereld te vinden bent. Omdat je anders dus runned
 
Reactiescore
383
Dat was letterlijk mijn 1ste wereld sinds W1.


Heb daarna w75 & nu 80 gespeeld.


Op beide heb ik niet opgegeven , dus bullshit

75 heb je snoeihard verloren en 80 is geen topwereld. Vgm versterk je mijn punten alleen maar?
 
Reactiescore
138
75 heb je snoeihard verloren en 80 is geen topwereld. Vgm versterk je mijn punten alleen maar?


75 heb je snoeihard verloren (mijn stamgenoot begon kata's te gooien en iedereen ging op delete)


Ik ben het account die als laatste in zuid is blijven staan (dus dat is mijn schuld dan?)
 
Reactiescore
383
75 heb je snoeihard verloren (mijn stamgenoot begon kata's te gooien en iedereen ging op delete)


Ik ben het account die als laatste in zuid is blijven staan (dus dat is mijn schuld dan?)

Die kata's werden pas gegooid nadat je al kansloos had verloren. Your point is invalid
 
Reactiescore
5.598
Bedankt
 
Reactiescore
760
ik doe mee
 
Bovenaan