Praathoek

Reactiescore
903
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Op een gezond en strijdachtig 2021! :snob:
 
Reactiescore
23
Beste wensen iedereen!

Verder zat ik nog met het volgende ,ik ben een tijd gestopt met tw. Dit rond w50 maar heb gespeeld vanaf w6. w77 ben ik gestart sinds 3 weken. Nu valt het me op dat er spelers zijn die top 20 staan (300k punten en +/- 62 dorpen), maar die letterlijk slechts 6 dorpen echt 'veroverd' hebben.

Van de +/- 62 dorpen:
- 41 bb's
- 15 interns
- 6 randoms
:confused2::confused2:


DIt is 1 voorbeeld maar ik stel vast dat er zo een hoop zijn... Is dit een 'nieuwe' manier van tw spelen? Bb's edelen & internen? Vroeger gebeurde het ook wel eens maar zo extreem vaak heb ik het nog nooit geweten...

Alleszins speciaal.
 
Reactiescore
206
Beste wensen iedereen!

Verder zat ik nog met het volgende ,ik ben een tijd gestopt met tw. Dit rond w50 maar heb gespeeld vanaf w6. w77 ben ik gestart sinds 3 weken. Nu valt het me op dat er spelers zijn die top 20 staan (300k punten en +/- 62 dorpen), maar die letterlijk slechts 6 dorpen echt 'veroverd' hebben.

Van de +/- 62 dorpen:
- 41 bb's
- 15 interns
- 6 randoms
:confused2::confused2:


DIt is 1 voorbeeld maar ik stel vast dat er zo een hoop zijn... Is dit een 'nieuwe' manier van tw spelen? Bb's edelen & internen? Vroeger gebeurde het ook wel eens maar zo extreem vaak heb ik het nog nooit geweten...

Alleszins speciaal.

Ook de beste wensen!

Om in te gaan op je bericht: helaas wel, dergelijk excessieve speelstijlen zijn in toenemende mate de norm geworden.
Dezer dagen support het TW Team dit fenomeen ook en hebben zij de taak van scheidsrechter bij de spelers zelf gelegd.

Het reglementair punt over boosten is nu dus gedoogd door het TW team en daar wordt niet op gehandhaafd.
Zie ook: lekker boosten op de nl server.

Er zijn er ook nog die het wat leuker proberen te spelen hoor, daar absoluut niet van. Maar het is niet meer het spel van vroeger.

Enfin, welkom terug. Ik hoop dat je jezelf weer vermaakt hier! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten.
 
Reactiescore
23
Hmmm, nja tw blijft uiteraard een bedrijf. En die zullen altijd de financieel interessantste strategie kiezen. Zonde voor de spelers die de oudere werelden nog gekend hebben. Toen betekende het nog iets dat je een wereld gewonnen had. Tegenwoordig blijkt iedereen al een wereld gewonnen te hebben :tongue:
 
Bovenaan