Praathoek

Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
349
Stond eerste dagen steeds bovenaan netjes met ODA ;)

Daar niet van, dat AT niet meer kan aanvallen ivm 20/1 is niet mijn fout :eek:
 

Deleted User - 487957951

Guest
Ligt aan de pc. Als je prijs / kwaliteit gaat kijken, nemen de consoles toch echt de voorsprong. Maar qua max haalbaar natuurlijk niet. Maar wie zou er een console a 2000 euro kopen...

Consoles waren vooral gecapped ook op 60fps al met de nieuwe PS5 is het op 120fps capped dacht ik. Voor 500 euro kan je ook al leuke PC bouwen met gelijkaardige specs van een console maar in die prijscategorie pak je beter een console.

Prijs/kwaliteit zou ik toch in vraag durven stellen aangezien er toch ook om de 3-4 jaar een facelift of nieuwe serie van de console uitkomt. En met de nieuwe RTX series van NVIDIA wordt pc gaming toch weer een pak interessanter als je over het budget bezit. De vraag is vooral hoe je kwaliteit gaat definiëren...
 
Reactiescore
3.576
Wat ik een grote handicap aan pc gaming vind is dat met een toetsenbord spelen veel minder aangenaam is dan met een console in je handen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Mijn hand laten rusten op een toetsenbord vind ik nochtans 1000x leuker dan een console vast te nemen
 

Deleted User - 487957951

Guest
Wat ik een grote handicap aan pc gaming vind is dat met een toetsenbord spelen veel minder aangenaam is dan met een console in je handen.

Nja ik vind het juist aangenaam met pc gaming dat je beiden handen lekker lost van elkaar kan bewegen en dat ze ook ver uit elkaar zijn. Console vind ik altijd wat krampachtig...
 
Reactiescore
2.386
Wat ik een grote handicap aan pc gaming vind is dat met een toetsenbord spelen veel minder aangenaam is dan met een console in je handen.
Ik speel fifa gewoon met een controler verbonden met men pc, dus kan best hoor. Shooters zijn wel veel simpeler via pc imo.
 
Reactiescore
3.576
Ik speel fifa gewoon met een controler verbonden met men pc, dus kan best hoor. Shooters zijn wel veel simpeler via pc imo.

Ik weet niet of dat bij elke game kan? Heb wel al warezone potjes gewonnen met crossplay aan, iemand bijzonder vertelde me ook dat PS spelers een aiming voordeel krijgen t.o.v pc mensen op COD. Idk of dit waar is.
 
Reactiescore
2.386
Ik weet niet of dat bij elke game kan? Heb wel al warezone potjes gewonnen met crossplay aan, iemand bijzonder vertelde me ook dat PS spelers een aiming voordeel krijgen t.o.v pc mensen op COD. Idk of dit waar is.
Weet ik ook niet precies, maar op Fifa werkt het zonder configureren zelfs. Ik weet niet of dat waar is om eerlijk te zijn, al zou het me wel logisch lijken. Het is in mijn ogen namelijk veel makkelijker aimen met een muis dan met een joystick.
 
Reactiescore
349
Klopt is waar inderdaad, nog niet goed gebalanceerd tho. Je weet meteen of je sneuvelt door een pc gamer of een console speler
 
Bovenaan