Praathoek

Reactiescore
32
Die zijn dan ook allemaal dronken als ze in die ploeg investeren.
Mss terug verkopen aan Duchatelet? :D
 
Reactiescore
59
Toch wel echt te walgelijk voor woorden hoor, met deze instellingen is het spel niet te maximaliseren op inzet.

Moet verdomme actiever zijn om een dagmaximum van 17k te halen dan bij normale instellingen (en deze troepen) het tienvoudige. Do dan no-haul, daar is nog mee te werken. Op deze manier zet je de premiumbeurs alleen maar nog centraler.. En laat dat net de reden zijn waarom we fucking tegenwoordig niet meer voorbij de eerste continentgrens komen bij een wereld. De trend wordt voortgezet.. Melken, melken, melken..
 
Reactiescore
1.365
Toch wel echt te walgelijk voor woorden hoor, met deze instellingen is het spel niet te maximaliseren op inzet.

Moet verdomme actiever zijn om een dagmaximum van 17k te halen dan bij normale instellingen (en deze troepen) het tienvoudige. Do dan no-haul, daar is nog mee te werken. Op deze manier zet je de premiumbeurs alleen maar nog centraler.. En laat dat net de reden zijn waarom we fucking tegenwoordig niet meer voorbij de eerste continentgrens komen bij een wereld. De trend wordt voortgezet.. Melken, melken, melken..
Echt erg he Davey... Speel jij hier ja :eek:
 
Reactiescore
1.365
Ik heb het er moeilijk mee zoals je ziet maatje :redface: .

Yep, gewoon het Drogyn account;)<3 (nog tenminste, ik denk dat ik dit anti-tribalwars niet lang volhoud)
Aaah <3 Zoals vanouds :D. (ik stuur je wel eem n pmmetje binnenkort <3) Tw zuigt atm wel een beetje.. Fora al helemaal tegenwoordig. Zitten nogal veel domme mensen op :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
420
Ik zelf ben een harde liverpool fan en dat was al van voor het CL succes. Mijn mooiste wedstrijd die ik heb gezien was in 2008 in de voorronde van de CL ( Liverpool - Standard ). Dat was een heerlijke tijd.. En 2 weken later opnieuw naar Liverpool maar dan tegen de blauwe buren uit Everton voor de EL kwalificatie.

EDIT: Mooiste que beleving en sfeer en omdat het mijn twee ploegen waren tegen elkaar.
 
Reactiescore
757
Ik zelf ben een harde liverpool fan en dat was al van voor het CL succes. Mijn mooiste wedstrijd die ik heb gezien was in 2008 in de voorronde van de CL ( Liverpool - Standard ). Dat was een heerlijke tijd.. En 2 weken later opnieuw naar Liverpool maar dan tegen de blauwe buren uit Everton voor de EL kwalificatie.
Mijn broertje is ook Liverpool fan. In de Champions League tegen Sevilla is hij nog gaan kijken.
 
Reactiescore
1.962
Voor mij ook Liverpool, ben er wel aardig zuur van dat de gehele verdediging geblesseerd is
 
Reactiescore
5.686
Vochtige Virgil
 
Bovenaan